Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 78 ... 100 101
Jslegers10

Van Aert of Van der Poel?
5 miljoen voor 3 vs 4 koersen lijkt me wat veel.

RENS9

Was zelf voornemens Flip eruit te gooien en mijn team zodoende om te gooien uitgaande dat AGR inderdaad niet doorgaat, zoals ik lees dat meerdere hier doen. In de spelregels staat echter:

"Indien er sprake zou zijn van een tijdelijke opschorting van een bepaalde koers, dan wordt het spel ook opgeschort. Indien op 31 december 2020 de koers(en) niet alsnog is (zijn) verreden, dan wordt het spel per die datum beëindigd en gelden de klassementen en uitslagen van de laatste verreden koers. Ook de punten binnen het spel worden daarop gebaseerd en aangehouden."

Kortom, je team omgooien op basis van een koers die mogelijk niet doorgaat is niet nodig. Gaat die koers niet door wordt toch de stekker uit heel het spel getrokken. Gok eigenlijk op basis van het bovenstaande dat de kans klein is dat er geen enkele koers wordt opgeschort en de kans dus groot is dat dit spel nooit het einde gaat halen, jammer maar misschien maar beter gezien het 'gokken' in plaats van het 'voorspellen' bij deze editie.

Sjonge Jonge

Als dat je conclusie is zou ik het nog een keer goed lezen Rens

Krul12

Waar blijven de tips van Youri?

Platje

Ik lees het toch anders: als AGR niet doorgaat telt deze niet mee, maar de overige koersen wel.. heeft dus wel degelijk invloed..

Heb zelf VDP, WVA en Flip in het team.. Hopelijk rijden ze de stenen uit de straat wanneer ze meedoen!

dewim

Iemand al nieuws over Naessens, zag er gisteren niet goed uit.

Karperdrol

'@dewin, ik heb hem gelijk gewisseld.
ik heb Pedersen erin gedaan en iemand geupgrade

WilliamS23

'@Karperdrol

Ik ook. Naesen ging er sowieso al maar drie rijden en had al lichte twijfels. Die zijn nu weggenomen en heb het op precies dezelfde manier opgelost.

dewim

'@karperdrol Er is net een artikel verschenen op de site van het nieuwsblad, zou nog meevallen met hem maar had hem al gewisseld, trouwens dezelfde renner als jou en @WilliamS23

Boasson en Hagen

Klopt natuurlijk wel dat het meer gokken dan voorspellen wordt dit jaar, maar toch blijf ik het een leuk spelletje vinden. Die Scorito index doet me toch weinig.

Heb er nu een mooi groepje renners ingeklikt die aardig wat koersen rijden (vooralsnog) dus ik kijk ernaar uit.

Poeksel

Zo. Heeft iedereen Kwia en Ewan? Dat leken me wel de koopjes dit keer.

Ajvenema

Hoppakee, let's go:

Alaphilippe
Hirschi
Kwiatkowski
Woods
Teuns
Wellens
Cosnefroy
Kamna
Madouas

V Aert
MvdP
Politt
Stuijven
Senechal
Benoot

Kristoff
Pedersen

Ewan
Bouhanni
Merlier

Heb voor mn gevoel overal 4 prima kopmanopties. Relatief veel geld in sprinters gestopt, als je Kristoff en Pedersen meerekent. Ewan rijdt 2 koersen maar die gaat ie ook meteen winnen x3. Als ie naar de Vuelta gaat ben ik wel fucked:) Pedersen zou ik eigenlijk nooit nemen, maar dit lijkt echt zijn jaar te worden, en Trek lijkt dat qua sprints nu ook redelijk in te zien. Hoop dus dat ie hoge ogen gaat gooien.

Succes!

JellevanderLinden

Haha, toch 8% heeft Alaphilippe en 7% Van der Poel kopman gemaakt vandaag

Karperdrol

MvdP
v Aert
Stuyven
Kwiato
Kristoff
Schachmann
Pogacar
Degenkolb
Benoot
Wellens
Pedersen
Teuns
Merlier
Ewan
Bouhanni
Hirschi
Vanendert
Cosnefroy
Mccarthy
Kamna

De Coltrui

Tegen de kenners kan je nooit op Jelle :-)

danusz1986

Van Aert
MVP
Kwiatkowski (x2,5 vandaag)
Kristoff
Stuyven
Schachmann
Pocagar (x2 vandaag)
Wellens
Benoot
Gilbert
Pedersen
Ewan
Mezgec
Ackermann
Woods
Hirshi (x3 vandaag)
Bouhanni
Madouas
Vliegen
Gasparotto

De Coltrui

Volgens Scorito zal Flip vandaag niet al te veel punten pakken. Stapt mogelijk halverwege toch nog op om zo enkele punten te pakken of zo.

La Primavera

Veel vertrouwen in Benoot zie ik in bovenstaande teams? Vond hem niet bepaald flitsend ogen in de Tour en op het WK.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ewan gaat ook Gent-Wevelgem rijden volgens Jeroen Vanbelleghem.

Punchen of verzuipen

Tijdens de Tour was Benoots vorm duidelijk groeiende en tijdens het WK vond ik hem al behoorlijk indrukwekkend. Lange, stevige kopbeurten diep in de finale die het peloton volledig op een lint trokken. Hier staat Benoot er ook in.

JellevanderLinden

Hierbij mijn team:

M. Hirschi (x3 vandaag)
M. Kwiatkowski (x2.5 vandaag)
M. Woods (x2 vandaag)
B. Jungels
R. Costa
T. Wellens
D. Teuns

N. Bouhanni
T. Merlier
C. Ewan
J. Degenkolb
A. Kristoff
M. Pedersen

S. Küng
F. Sénéchal
G. Van Avermaet
M. Teunissen
T. Benoot
J. Stuyven
M. van der Poel

Een team dat in alle koersen mee kan doen, maar ga het wel doen zonder Flipje en Van Aert. Dus kijken hoe deze keuzes gaan uitpakken.

nasibal

Ewan heb ik eigenlijk helemaal niet naar omgekeken. Dat wil overigens meer over mij zeggen dan over Ewan. Hoe duur was hij eigenlijk?

Zelf denk ik dat naast Kwiat ook Vliegen en Merlier een heel fijn prijsje hadden. Simmons heb ik mee als bonus 500k'er. Niet dat het nodig was met dit budget, maar ik vind het wel leuk. Ook Jansen is van de partij, we gaan het zien :)

Laatst gewijzigd
Ludi

MvdP
V Aert
Flip
Kwiato
Pogacar
Kristoff
Gilbert
Teuns
Wellens
Benoot
Ewan
Mezgec
Senechal
Woods
Hirschi
Merlier
Bouhanni
Van poppel
Dumoulin
Walscheid

Platje

2 miljoen nasi, net zo een koopje als Bouhanni

La Primavera

21934 deelnemers doordat iedereen die zich in het voorjaar had ingeschreven nu ook ingeschreven staat. Hoeveel van die 22k zullen geen team hebben?

1 2 ... 78 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.