[Quote]@Treenert Daar heb je een punt![/quote]
Haha sorry, ik was ff aan het testen met het maken van quotes, maar het lukt weer :)
[Quote]Teuns puur gekocht om de hoeveelheid wedstrijden die hij reed, met de hoop dat hij misschien 1 of 2 keer kort zou rijden. Rijdt het hele jaar natuurlijk al als een vaatdoek.[/quote]
Da's denk ik niet correct. Ik heb 'm er bij omdat hij juist zo goed was eerder dit jaar en hij in vorm de voorjaarsklassiekers in leek te gaan. De eerste 3 maanden waren veelbelovend in tegenstelling tot de eerste na Corona. Maar hij heeft nog wat koersen te gaan.
Dan geheel wat anders, off topic:
[Quote]De nummer 1 in Fantasy Sports
Met 650.000 accounts, is Scorito de absolute nummer 1 in Nederland en België op het gebied van Fantasy Sports.[/quote]
x geschat gemiddelde van € 7,- per account per jaar. Dan mag je godverdorie een dag voor de start van een klassieker de deelnemerslijst wel eens een keer in orde hebben, of niet??
Wel mooi dat door de teampunten van Bagioli het eigenlijk niet uitmaakt of je nou Flip of MvdP op 1 hebt als kopman. De rekensom zal altijd uitkomen op 300 + 250 of (270 + 30) + 250.
Klassiekerspel gaat me tot nu toe verrassend goed af. En dat zonder heel erg op de heuvelklassiekers te focussen. Vandaag bijvoorbeeld maar 5 man in koers, die wel allemaal top 7 rijden.
Daarnaast voor de kasseiklassiekers ook niet slecht bezet: Küng, Senechal, Pedersen, WvA, MvdP, Flipje, Stuyven, Garcia, Benoot, Bol, en wellicht een Mohoric. Gilbert helaas uitgevallen. Voor de sprintskoersen nog Merlier, Ewan en Ackermann. Die laatste keuze is dus sowieso kut. Ben benieuwd hoe ver deze selectie gaat raken. Nu 99.4%...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.