Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 87 ... 100 101
rev

Alleen bij scorito zijn de namen nog niet bekend, dus je moet zelf zoeken wie er aan de start staan.

rev

Hirschi is er ook klaar mee als we ze bericht mogen geloven wat hij vanmiddag had gepost. Dacht dat hij op de lijst stond voor Gent-Welvegem en RVV. Anders alsnog 525punten gepakt en dat voor 1miljoen. Das toch wel een koopje

Treenert

.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Treenert Daar heb je een punt!

Treenert

[Quote]@Treenert Daar heb je een punt![/quote]
Haha sorry, ik was ff aan het testen met het maken van quotes, maar het lukt weer :)

[Quote]Teuns puur gekocht om de hoeveelheid wedstrijden die hij reed, met de hoop dat hij misschien 1 of 2 keer kort zou rijden. Rijdt het hele jaar natuurlijk al als een vaatdoek.[/quote]
Da's denk ik niet correct. Ik heb 'm er bij omdat hij juist zo goed was eerder dit jaar en hij in vorm de voorjaarsklassiekers in leek te gaan. De eerste 3 maanden waren veelbelovend in tegenstelling tot de eerste na Corona. Maar hij heeft nog wat koersen te gaan.

Dan geheel wat anders, off topic:
[Quote]De nummer 1 in Fantasy Sports
Met 650.000 accounts, is Scorito de absolute nummer 1 in Nederland en België op het gebied van Fantasy Sports.[/quote]
x geschat gemiddelde van € 7,- per account per jaar. Dan mag je godverdorie een dag voor de start van een klassieker de deelnemerslijst wel eens een keer in orde hebben, of niet??

Laatst gewijzigd
Westland95

Hoe is dat eigenlijk ooit nog gegaan met die aandelen die je in Scorito kon kopen? Iemand dat hier gedaan?

MarvinG

'@Westland95 Was een crowdfunding via Colin Crowdfund. Ik heb er wat geld ingestoken ja ;)

Speedyvreter

Staat Hirschi nu aan de start van de Brabantse pijl ofniet?

hartstikkebedankt

Nee, seizoen Hirschi is afgesloten

Tour de Flits

'@Westland95, ik heb daar ook aan meegedaan. Krijg netjes maandelijks een deel terug (je kan het ook gebruiken voor andere aandelen, maar zo fanatiek ben ik niet).

danusz1986

Seizoen Pogacar ook.

Lance Beenstrong

Brabantse Pijl al onderweg, op Scorito nog tot 13:00 de tijd :)

La Primavera

Tja wat wil je nog veranderen behalve dan als een van je kopmannen valt in die eerste kilometers.

raymankapeens

Mensen die van Aert en Greg en Hirschi als kopman hebben bijvoorbeeld hahahahaha

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Wellens is zo'n waardeloze koop geweest...

MarvinG

Ja heb Wellens als 3e kopman vandaag. Niks aan...

rev

Jammer dat ik kwiatkowski als 3e kopman heb ipv Cosnefroy

ditisdavid

Barguil was net als Cosnefroy een heerlijke koop geweest dit jaar. Desondanks vier man in de toptien en nu boven de 97%.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Ben ook met Bagioli tevreden. 30 teampunten en zelf 7e

rev

Kan nog nergens vinden de plekken 11t/m 20??

raymankapeens

Nee houden het bij 1 tm 10 geloof ik

Platje

Zweeler staan de 1e 16, plek 11 tm 16 Dewulf Teuns Schelling Pasqualon Peyskens Mezgec

DKrikk

Wel mooi dat door de teampunten van Bagioli het eigenlijk niet uitmaakt of je nou Flip of MvdP op 1 hebt als kopman. De rekensom zal altijd uitkomen op 300 + 250 of (270 + 30) + 250.

Klassiekerspel gaat me tot nu toe verrassend goed af. En dat zonder heel erg op de heuvelklassiekers te focussen. Vandaag bijvoorbeeld maar 5 man in koers, die wel allemaal top 7 rijden.

Daarnaast voor de kasseiklassiekers ook niet slecht bezet: Küng, Senechal, Pedersen, WvA, MvdP, Flipje, Stuyven, Garcia, Benoot, Bol, en wellicht een Mohoric. Gilbert helaas uitgevallen. Voor de sprintskoersen nog Merlier, Ewan en Ackermann. Die laatste keuze is dus sowieso kut. Ben benieuwd hoe ver deze selectie gaat raken. Nu 99.4%...

Jori

Wordt voor Gent-Wevelgem ook nog leuk, volgens mij is dat dezelfde dramatische organisatie die dus geen voorlopige startlijsten wilt verstrekken en dus ook zo traag is met verwerken van de uitslagen :p

rev

Als Teuns 11e is geworden krijg ik nog 40 punten er bij. Nu zijn er 3 ritten gereden. De rest mag stoppen dan heb ik me eerste klassieker bekertje binnen;)

1 2 ... 87 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.