Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 90 ... 100 101
Ajvenema

Jongens, wie is jullie derde captain vandaag?:)

DKrikk

Iemand van Trek. Nu nog kiezen welke hahaha. Ik geef Stuyven iets meer kans bij een zware koers en Pedersen natuurlijk meer kans bij een sprint. Pedersen zit in de BinckBank niet in de juiste groep..Stuyven hebben we al een aantal weken niet meer gezien..

Ajvenema

'@Dkrikk: exact dat:) pedersen goed met hondenweer, maar in de binckbank kwam ie net tekort... Bij Stuyven is de vorm dan weer onduidelijk

DKrikk

Ik denk dat ik voor Stuyven ga, met de hoop dat hij ook voor de ereplekken sprint

Edit: deadline verlopen en toen stond Pedersen als 3e kopman

Laatst gewijzigd
DKrikk

Kopman 1: WvA
Kopman 2: MvdP
Kopman 3: Pedersen
Overig: Stuyven, Kwiatkowski, Ewan, Ackermann, García, Kung, Merlier, Bol, Senechal.

Lijkt me een keurig team voor vandaag. 99.3% na de heuvelklassiekers en nu heel erg benieuwd of ik de juiste verdeling heb.

MarvinG

Kopman 1: WvA
Kopman 2: MvdP
Kopman 3: Kristoff
Overig: Stuyven, Mezgec, Ackermann, Merlier, Degenkolb, Lampaert, Trentin, Kung, Keukeleire

Kpenty

1. Mathieu van der Poel (vanwege de vorm)
2. Wout van Aert (vorm zou wat afgezwakt zijn dus daarom 2e kopman)
3. Kristoff (vanwege sprint in groep)

Overige: Kwiatkowski, Teuns, Pedersen, Ackermann, Merlier, D. Van Poppel.

Sta op 91.7 en hoop met een sterk sprintteam de 99% of zelfs hoger te halen.

arjenzvob

Ik ben gegaan voor (door afwezigheid WvA in mijn team)
1: MvdP
2: Kristoff
3: Pedersen

Verder: Ackermann, Merlier, Ewan, Keukeleire, Teunissen, Stuyven, Kwiatkowski en Teuns.

DKrikk

'@Kpenty ik heb ook klein beetje angst dat de vorm van WvA dalende is. Alleen zag ik het voordeel bij WvA dat hij zowel in een zware koers, als bij een sprint de uitgespeelde kopman zou zijn. MvdP heeft een Merlier als concurrent met sprinten, dus wellicht minder zekere kopman dan WvA.

Westland95

1: Matje
2: Wout
3: Mads

Voorderest een heel sterk team vandaag met nog Stuyven, Kristoff, v Poppel, Ewan, Merlier, Senechal, Kwiat, Asgreen en Teuns. Hopelijk vandaag al het een en ander aan heuvelteams inhalen.

Rob94

Zo dom geweest om een opstelling ver van te voren te maken en deze niet aan te passen. Van Aert niet als kopman gaat me punten kosten ben ik bang....

De Condor van Echt

Vandaag:
1 Wout
2 Matje
3 Kristoff
Verder Pedersen, Trentin, Bettiol, Lampaert, Ackermann, Merlier, Capiot, Kwiat. Heel benieuwd wat deze testcase voor mijn team gaat uitwijzen...

ditisdavid

1:10 al voor het peloton, zou best kunnen dat deze groep schaduwfavorieten de punten wegkaapt vandaag. Heb derde kopman Pedersen en Vanmarcke mee.

Laatst gewijzigd
rev

Slechte kopman keuzes gemaakt, zoals het er nu uit ziet.
1.Mvp
2.Stuyven
3.Kristoff

ditisdavid

Stuyven is pech ipv slechte keuze, die had materiaalpech op het verkeerde moment en oogt verder sterk. (Heb hem wel in het team maar geen kopman).

rev

'@ditisdavid zo had ik t ook kunnen noemen idd

Platje

En zo worden ze 8 en 9 ofzo :(

ditisdavid

Van Aert en Van der Poel 8 en 9, hahaha.

Westland95

Onbegrijpelijk wat Mathieu en Wout hier doen.

Ab Normaal

Gunnen elkaar het licht in de ogen niet.

raymankapeens

'@DKrikk pedersej ipv.stuyven prima toch haha

ditisdavid

Gestegen naar 97.8% ondanks maar 100 punten boven het gemiddelde. Voor de Scheldeprijs op de huidige startlijst Ewan, Ackermann, Merlier, Van Poppel, Bouhanni, Pedersen en Stuyven dus hoop door te kunnen stijgen, wellicht zelfs naar een bekertje aan het einde van de rit. Los van het wegvallen van koersen vind ik het spel dit jaar fijner dan anders, een betere mix van koersen en meer zicht op wie waar start (geen Frankfurt ;)).

DKrikk

'@wielerliefhebber daar kom ik verdomd goed weg haha. Toch weer 100 punten extra en dat maakt 660.

Zadelpen

Vind dit spel niet zo leuk. Heb letterlijk binnen 5 minuten mijn ploeg gemaakt, snel van alles aangeklikt zodat je budget op is. En vul de kopmannen in, thats it. En dat kan je ook terug zien in de score. Zit momenteel op een schamele 91%.

Team Zadelpen is toch een ploeg voor de grote rondes. Daar zit dan wel uren en uren werk in....

🙈

Platje

'@Zadelpen zoals je bij de Giro hebt gedaan? 😉

1 2 ... 90 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.