Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 89 ... 100 101
Platje

'@William, hij stond er gister echt nog tussen, daar ben ik zeker van :)

Jori

Doet gewoon mee hoor:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/michal-kwiatkowski-na-brabantse-pijl-die-moskesstraat-is-verschrikkelijk/

raymankapeens

Scorito is weer lekker snel met de startlijst bijwerken voor zondag.....

Phoenix0000

En Ewan rijdt ook Gent Wevelgem

Platje

Ewan maakt toch geen kans? Denk dat de koers te hard wordt gemaakt met WvA en MvdP die meedoen

Yskoud

Parijs- Roubaix gecancelled!

Yskoud

Dit had ik al gevreesd en had er stiekem al beetje rekening mee gehouden door veel te focussen op de heuvel- en sprintklassiekers en niet teveel budget aan de kasseien uit te geven.

Ajvenema

Jammer, dan wordt van Aert een dure jongen:)

dewim

Inderdaad PR gecancelled, jammer maar te begrijpen met de hoge cijfers en
als je ook nog sommige toeschouwers langs de kant ziet staan.

Westland95

'@Ajvenema Maar nog steeds een betere keuze dan d'n Greg!

Yskoud

Van Aert is toch niet zo duur? Die kan ik gewoon kopman maken in 2 koersen. Vergeet niet dat er maar 7 koersen zijn in dit spel en het budget bijna oneindig.

Ludi

Klopt, kopmannen zijn belangrijkste. Beter een extra 5m renner die 2x top 5 haalt (flip) dan een bak onzekerheid van 2.5-4m

Rawolf

ik maak WvA kopman in GW, RVV en de Panne. is het wel waard.

Roubaix was wel de koers waar ik de meeste startert had dus jammer maar helaas. De mooiste koers van het jaar ook niet kunnen kijken is gekker

Ajvenema

'@RAwolf: Rijdt van Aert de panne?

@westland: True :D

Wienk33

Denk inderdaad ook dat Van Aert na dit nieuws nog voor de Panne kiest.

Gladiool

Ben ik speltechnisch niet per sé blij mee als dat zo is. Bewust gekeken voor drie goede sprintkopmannen en heb al heel wat teams gezien die de Scheldeprijs en De Panne niet serieus hebben genomen bij het samenstellen. Voor de wedstrijd wel mooi als ie daar ook nog even meespurt.

KV

Wout zal zich niet bezighouden met De Panne volgens mij

Platje

Dat hoop ik ook niet inderdaad, dat zou zonde zijn van mijn sprinters zoals Gladiool al aangeeft

rev

Jammer voor de liefhebbers, maar ook dit was te verwachten. Spel wordt niet geannuleerd want er zijn al 3 ritten geweest.

MarvinG

Spel wordt er niet leuker op zo. Amstel Gold Race en nu PR geannuleerd. Voor deze klassiekers selecteer je natuurlijk ook renners...

Platje

Eens dat het spel er niet leuker op wordt.. wel benieuwd welke renners je speciaal voor de AGR hebt meegenomen? Ik heb vooral ingezet op de sprint- en heuveletappes. Sprint omdat deze goedkoop waren, heuvel omdat die meer kans hadden om door te gaan (niet doorgaan AGR was al te verwachten voordat het spel begon). Aangezien PR nog ver was en Parijs toch best veel gevallen waren niet speciaal daarvoor aangekocht, zeker omdat WvA en MvdP daar ook mee zouden doen dus kopmannen 1 en 2 had ik al, samen met een Senechal/Kristoff/Pedersen

Ajvenema

Tsja, de enige die ik nu wellicht niet had gekozen was Politt, maar als die in Vlaanderen top5 rijdt is dat ook best. En Teuns/Wellens, maar das vanwege de vorm.
Voorlopig sta ik op bekertje, dus maakt het me niet al teveel uit:) Als ik straks weg ga zakken zal de frustratie van de afgelastingen wel wat meer voelbaar worden.

MarvinG

Heb niet renners speciaal en alleen voor die 2 wedstrijden geselecteerd, maar je kijkt wel naar welke renners die (ook) rijden. Iemand die meer wedstrijden rijdt selecteer je wellicht eerder dan een renner die maar 2 of 3 klassiekers meedoet.

Tred

beide scorito klassiekerspellen combineren, lijkt me goede
optie. Resultaat van voorjaar voor corona optellen bij huidige resultaat.

MarvinG

Eens, toen stond ik boven de 93%... nu weinig van over haha.

1 2 ... 89 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.