Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 92 ... 100 101
Westland95

'@DKrikk Ik mag toch aannemen dat ze ondertussen wel doorhebben dat Pedersen met afstand de rapste is.

DKrikk

Ja dat is wel de meest logische keus als je voor de overwinning rijdt. Maar ze kunnen Pedersen natuurlijk ook sparen met het oog op de Ronde, dus niet mengen in een massasprint.

ivo001

Ik heb er precies 3 aan de start. 1. Kristoff 2. Dainese 3. Stuyven.

Karperdrol

Ewan, Bouhanni, Pedersen, stuyven, Kristoff en Merlier aan de start voor vandaag.
moet te doen zijn.

1. Ewan
2. ........
3. ........

ik neig naar 2. Bouhanni en Pedersen op 3.

MarvinG

1. Ackermann
2. Merlier
3. Mezgec

Daarnaast Pedersen, Lampaert, Kung, Madouas, Stuyven en Kristoff.

Weet niet wat ze met Pedersen / Stuyven gaan doen vandaag en of Kristoff zelf mag... of dat deze voor Philipsen is. Daarom durf ik hen geen kopman te maken.

Ajvenema

Merlier voelt een beetje als een gok, kan letterlijk winnen of 19e worden...
Pedersen lijkt me beter, maar je hebt altijd de kans dat het een keer aan Theuns gegund wordt.
Lastig!

DKrikk

Merlier kan top 5 rijden en kan buiten de top 20 rijden bij slecht positioneren --> maar sowieso eerste sprinter
Pedersen kan top 5 rijden, maar trekt mogelijk de sprint aan voor Theuns of bemoeit zich nergens mee --> geen zekere sprint

Ik neig naar Merlier, gezien hij geen concurrentie heeft.

1) Ewan 2) Ackermann 3) Merlier.
Verder: Pedersen, Bol, Senechal, Kung, Stuyven, Garcia

ditisdavid

Ik ga ook voor Merlier boven Pedersen, is een zeldzaamheid als kanshebbers voor het weekend na deze koers (normaal Parijs-Roubaix natuurlijk) hier meesprinten omdat er zo vaak gevallen is in het verleden. Verder Ewan en Ackermann kopman en Bouhanni, Van Poppel en Stuyven ook aan de start. Dit kán een mooie dag worden maar de Scheldeprijs heeft vaak zat een vreemde uitslag...

Treenert

Klassiekers zijn finales dus gunnen is er niet bij, en in het kader van 'pakken-wat-je-pakken-kunt' probeert Pedersen vandaag weer te winnen lijkt mij. Zondag is weer een andere dag, veel onzekerder ook.

Met bijv. een Theuns en/of Kristoff ben je vandaag bij voorbaat gezien óf het zou koud en nat moeten worden.

Platje

Zelf Ewan Ackermann en toch Pedersen gekozen.. nr 1 heeft alleen Pedersen en Colbrelli aan de start, nr 3 Pedersen en Debusschere, nr 4 Pedersen Stuyven en Madouas.. nr 10 zelfs alleen Senechal

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het schijnt inderdaad dat Theuns de sprinter is voor Trek vandaag, al is het niet officieel bevestigd.

Pietje Precies

Poeh, die gekozen kopman-percentages zien er zeer leuk uit zeg!

ditisdavid

Dat was ook mijn eerste gedachte, zeker omdat Kristoff, Stuyven en waarschijnlijk ook Pedersen in principe niet gaan sprinten vandaag. Sta op 97.8 maar stijgen naar 99+ is zeker haalbaar vandaag. Niet veel tijd erin zitten maar kennelijk in de minderheid vwb het maken van een goede verdeling...

arjenzvob

Kristoff heeft aangegeven bij Sporza dat hij Philipsen helpt vandaag.

Don Gielius

Pedersen gaf gisteren in Vive le Velo al aan dat hij vooral aan zondag denkt en zeker niet mag vallen vandaag. Wat iedereen vooraf ook wel zelf kon bedenken. Desondanks door 29% als een van de kopmannen gekozen, nog achter Kristoff. Verbazend! Meer dan teampunten verwacht ik niet vandaag voor hen. Ik speel vandaag Ewan, Merlier en Van Poppel. Verder nog achter de hand Pedersen, Kristoff, Bouhanni, Hofstetter, Sénéchal en Colbrelli. Hoop op een mooie dag en hoop vooral dat De Panne doorgaat, want de topsprinters die ik vandaag mis gaan allemaal naar de Vuelta. Bij de bookies geld op Philipsen staan, die 15-1 stond.

Imbatido

En Cees Bol rijdt vandaag voor Kanter.

DKrikk

We gaan zien wie er allemaal gelijk krijgt. Ik dacht dat Sunweb Dainese ging uitspelen. Daarnaast lees ik net dat Mezgec ook niet gaat sprinten.

Hopen op drie kopmannen top 10..

La Primavera

Ackermann gaat ook niet sprinten met het oog op de Vuelta... Ewan focust zich op Brugge de Panne...

Zand aside, als een Pedersen/Kristoff in goede positie zitten gaan ze gewoon sprinten hoor.

Pietje Precies

Dat is helemaal geen zand @Primavera.

Dat is gewoon berichtgeving van renners/ploegen in interviews. Hier bijvoorbeeld die over Bol: https://twitter.com/DanielDwars/status/1316334687913160705

Hier Pedersen tussen de regels door:
https://sporza.be/nl/2020/10/13/sammy-neyrinck-test-hoe-snel-mads-pedersen-een-band-kan-vervange~1602619992552/

arjenzvob

En over Kristoff:

https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/scheldeprijs/2020/scheldeprijs-live-wie-wint-het-wk-voor-de-sprinters-in-de-scheldeprijs~1574683085979/

Even naar beneden scrollen. Dus nee, geen zand.

La Primavera

'@Pietje @arjen Zand ging over mijn opmerkingen over Ewan en Ackermann. Daarbij geef ik aan dat ik er niet zo in geloof dat ze zich compleet gaan wegcijferen.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Mitchelton Scott gaat inderdaad niet voor Mezeg, maar voor Groves... dat is al 1 verkeerde kopman vandaag haha.

rubenvvs1999

Mads Pedersen schijnt afgestapt te zijn.

Ajvenema

Blij dat ik toch voor Merlier ben gegaan, maar toch jammer...

Ludi

Pedersen out. Opluchting

1 2 ... 92 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.