Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 93 ... 100 101
Westland95

Oei, daar gaat mijn 3e kopman. Had toch beter v Poppel kunnen nemen.

Laatst gewijzigd
DKrikk

Dat is toch 30% van de 300% kopmankeuze die hier wegvalt..Mochten Ewan, Ackermann en Merlier een goed resultaat neerzetten, dan kan dit wel eens heel goed uitpakken.

Op de nummer 10 na (die geen Pedersen heeft) verliest de volledige Scorito top 10 hiermee een kopman.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Trek meldt dat Pedersen last heeft van zijn hamstring.

Ajvenema

Toch raar dat de hele top10 die Pedersen gok gewoon genomen heeft. Ik vind het prima:)

La Primavera

Bijna de volledige top 10 heeft amper sprinters dus die hadden geen keus met Pedersen. Logisch dat die in de top 10 stonden tot voor deze etappe want die hebben extra geïnvesteerd in de heuvels.

Sloddies

Ackerman eerste captain vandaag. Hoop dat hij geleerd heeft van vorig jaar. Denk overigens dat Bennett gaat winnen maar die is niet gelegeerd omdat hij De Panne niet rijdt.
Verder Ewan en Bouhanni kopman. Hopelijk blijven ze overeind.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ackermann ook niet ;)
Rijd de vuelta

Sloddies

Klopt @kj maar ik heb 4 andere DQS

ditisdavid

Alle Wanty's over het fietspad, vrees dat Van Poppel tegen een DSQ aan gaat lopen...

Ludi

4 DQS in deze versie van klassiekers? Senechal en misschien bagioli leken me de enige die het waard zouden kunnen zijn. Misschien asgreen. 4?

ditisdavid

Kopmannen 1, 2 en 5 in die volgorde! Wel even afwachten hoe het met de gevallenen is...

Edit: niet als Ackermann inderdaad tegen DSQ aanloopt natuurlijk... Vooralsnog naar 99.6 gestegen.

Laatst gewijzigd
Platje

Ackermann DSQ? Dat zou niet heel lekker zijn..

Ludi

Die viel echt hard, iemand reed over hem heen of niet?

raymankapeens

Ackermann van zijn lijn en die ander maakt daardoor een kwak tegen het asfalt en wordt aangereden

JANTHEMAN

Ackermann DSQ, bevestigd

danusz1986

Kansloos dit klassiekerspel. Gelukkig snel voorbij deze onzin.

ditisdavid

Terechte diskwalificatie trouwens. Bonifazio zouden ze ook aan mogen pakken, die gebruikt de halve weg voor zijn 'rechte' lijn.

arjenzvob

WAT EEN ^#%#&#%@&@%@^@%#ZOOI!!!!!! Eindelijk een klein lichtpuntje in de scorito miserie.... Ackermann dsq! Op Zweeler loop ik op deze manier een dikke geldprijs mis! ON-GE-LOOF-LIJK!!!!!!

hartstikkebedankt

Na de DSQ van Ackermann ben ik wel echt weg in dit spelletje

Lekker bezig weer @Starlynk

Laatst gewijzigd
La Primavera

Bijna weekend arjen. Rustig aan.

Westland95

Zo, Ackermann had ik niet, Ewan eerste kopman en Merlier tweede, nu 99%. Lekker!

DKrikk

Terechte declassering van Ackermann, daardoor gaat wel mijn 8e plek algemeen in rook op. Nu net buiten de top 20, maar even afwachten tot de top 20 daguitslag compleet is.

Machtige sprint van Ewan trouwens. Doet hij weer knap!

Laatst gewijzigd
user27311

Pijnlijke ronde voor mij dit. Pedersen stapt af en Ackermann dsq. 5% gezakt naar 94%

Phoenix0000

Sprint Bennett hier top 3 dan was ik top 10 binnen gegaan.
nu rond plek 50 blijven hangen,

Phoenix0000

En Ewan en Ackermann geen Panne.... dat is ook ff een aderlating.

1 2 ... 93 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.