Ik vond vandaag een knap waardeloze koers juist. Er is zo'n 10 kilometer aan koers geweest, van de Koppenberg tot de val van Alaphilippe. MvdP en WvA hebben allebei ontzettend defensief gereden vanaf dat moment en het is eigenlijk jammer dat ze niet allebei het deksel op hun neus kunnen krijgen in de sprint.
Na het gelukje vorige week met Ackermann zat het gisteren in de RVV niet mee.
Begon al met Kragh die op zijn plaat ging in Parijs-Tours, Teunissen die niet startte, een goede Stuyven in de greppel, Benoot materiaalpech op een vervelend moment, 3e kopman Alaphilippe tegen de Motor, Vanmarcke die voor een 3e plek gaat (en faalt) ipv sprint.. en dan als finale doodsteek de 3e plek voor Alexander Kristoff (die ik uiteraard gewoon had moeten hebben op de plek van Stuyven, maar helaas niet heb) en Mezgec en Stuyven die niet sprinten voor plek 18 t/m 20. Al met al zorgt het er voor dat ik zak van 6 naar 15, i.p.v. iets te stijgen wat ik eigenlijk had gehoopt...
Nou ja helaas, maar desalniettemin nog steeds een fraaie score :) Woensdag nog 8 man op de voorlopige startlijst met Ewan, Pedersen (?), Stuyven (?), Merlier, Bouhanni, VDP, Teunissen (?) en Senechal. Denk dat ik maar moet gokken op een sprint, al denk ik niet dat het dat wordt, en als het dat wel wordt, dan gaat die vervelende Kristoff me weer heel veel punten kosten :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.