Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 96 ... 100 101
Starlynk

Nog ff de rest van de startlijst afwachten, maar VDP wil het hard gaan maken en er is natuurlijk een kans dat er nog meer kleppers gaan starten aangezien ze niet in PR kunnen vlammen.. En als de echt klassieke types de laatste race van het seizoen hard willen maken, dan vrees ik voor types als Ewan ;)

Jori

Dat hard maken (hieronder versta ik harder koersen, simpelweg harder fietsen dus) maakt me weinig uit, het parcours is echt bijna biljartvlak.

Het feit dat hij roept dat hij waaiers wil trekken, dat zit me toch een stukje minder lekker :p En feit dat MvdP dus überhaupt op de startlijst staat....

Starlynk

OK waaiers trekken valt voor mij ook onder de "koers hard maken".. maar idd dat dus.. En grote kans dat er nog meer kleppers gaan starten met dat idee.. En als Degenkolb dan mee is, en Ewan niet.. gaat Lotto dan rijden voor Ewan?

Jori

Ja dacht ik al, vandaar dat ik er nog even ondertiteling bij zette zoals ik het zelf interpreteerde. Excuses voor mijn dialect dan :p We zitten dus op 1 lijn qua 2 extra factoren dus in de koers. Waaiers wel natuurlijk afhankelijk van de wind, dus waarschijnlijk maak ik 1 waaieropstelling en 1 pure sprint opstelling en kies ik 15 minuten voor de start wat het wordt. Meestal kondigen renners dat wel aan bij hun start-interview en heeft Thijs Zonneveld ook al wel 4x de koning gebeld met het nieuws dat er waaiers komen, dus dat scheelt.

Volgens mij qua opstelling gaat heel DQS ook voor een lastige koers. En kijkende naar GW eigenlijk verbazingwekkend dus hoe weinig achtervolging er kwam als je ziet dat bijv Bennett, Ackermann, Ewan, Bol er nog bij waren. Heb weinig kunnen volgens hoe ver die verspreid zaten over groep 2,3,4 en verder, maar qua koerstactiek was het mijns inziens slimmer om te gokken op een sprint met Bennett, dan naar de streep te gaan zonder Bennett en met MvdP en WvA. Dat dat niet gebeurde, geeft ook al aan hoe lastig het is om op te zetten, denk ik. Verder moet Trek het ook hebben van een lastige koers en zullen vooral NTT, LTS en UAE een sprint willen, al wil Kristoff vooral zelf 0 energie onderweg verspillen en meedrijven wat anderen doen. Walscheid zie ik trouwens ook nog wel aardig waaiers rijden, als je zijn tijdrit en ook solo in RvV zag. Waaiers is natuurlijk wat anders, maar oogt iig fors sterk.

Eigenlijk dus conclusie: Als er ook maar beetje wind staat, dan worden het waaiers, denk ik. Maar zonder waaiers is de koers erg gemakkelijk te controleren. LTS zal altijd rijden voor Ewan, dat is de grootste winstkans. Als Degenkolb meezit en zodoende zelf niks hoeft te doen, is ook natuurlijk alleen maar in het voordeel

Laatst gewijzigd
Don Gielius

Bouhanni geeft verstek voor de Panne met C19. Sprinter minder hier.

Aanklampen

Nacer zou ik nooit kiezen, irritante gozer

Laatst gewijzigd
Sloddies

Lees het ook net. Definitief de aller-allerlaatste keer dat hij deel heeft uitgemaakt van de Sloddies. Altijd wat met die man. Dit keer dacht ik slim de zijn en hem als 3e kopman mee te hebben in de Scheldeprijs en Brugge - De Panne. Helaas.

Goldfish

edit; foute topic

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Minder twijfels nu over Bouhanni vs Kristoff.

Ik heb nu:

1. ewan
2. Merlier/MvdP
3. Kristoff

Twijfel dus alleen over kopman 2. Voor wie gaan jullie? Merlier of toch de alleskunner MvdP?

raymankapeens

Rijdt Ewan nou wel of niet? Op Eurosport zeiden ze van niet, zie hem overal wel op de startlijst staan. Maar lees net op onze Deense site dat Ewan heeft afgehaakt

Ajvenema

Ik wou dit ook gaan vragen ja...

Punchen of verzuipen

Ik zie bij feltet.dk inderdaad dat hij niet is meegenomen in de voorbeschouwing, maar verder zie ik hem overal nog staan (inclusief de officiële startlijst van de koers....). Zou enorm zuur zijn als hij inderdaad afhaakt. Had juist netjes bij samenstellen selectie ook topsprinters meegenomen om in álle koersen 3 sterke kopmannen te hebben. Met de DQ van Ackermann en het eventueel last minute afzeggen van Ewan voor de Driedaagse worden spelers die geen gebalanceerde selectie hebben samengesteld amper daarop afgerekend :-(

arjenzvob

.

Tweede domme fout van mijn kant vandaag haha. Scorito-stress blijkbaar!

Laatst gewijzigd
Jori

Nou, hopelijk heeft Ewan een briefje bij zich met zijn adres erbij. Die waait morgen finaal weg als je vandaag de vrouwen ziet.

Aanklampen

Jori, vrouwen niet gezien maar dat was al waaieren?

Rawolf

1 ding is zeker, morgen word geen sprint met een heel peloton

Jori

'@aanklampen: Zoiets verwacht ik ;)

https://i.postimg.cc/SsdrXz2Q/ewan.png

Laatst gewijzigd
Ludi

Creatief!

Jori

Overigens geef ik Ewan wel meer kans dan

Hier staat nu Kj-censuur. Mocht u het antwoord willen zien, stuur dan een PM naar Kj

Laatst gewijzigd
Treenert

Geen Ewan, kl*ten. Speciaal voor 2 koersen meegenomen.

@rawolf: wat verwacht je morgen?

Ludi

Verwacht morgen wel spectaculair!

raymankapeens

Ik zie nog steeds overal Ewan in de Voorbeschouwingen en website van de organisatie. Waar staat dan dat ie niet rijdt?

Ludi

Oh, ewan rijd gewoon, geen paniek! ;)

Treenert

Lotto Soudal: Trods Ewans afbud ser de stærke ud. Degenkolb, Jasper de Buyst, Roger Kluge, Frederik Frison og Florian Vermeersch har alle vist form og er gode i sidevind. Af dem er De Buyst, Degenkolb og Vermeersch hurtige nok til at lave et resultat, hvis de kommer væk, selvom Degenkolb er manden til en spurt.

Artikel van vanmiddag 13.16 uur. Ik hoop dat het onjuist is!!!

Laatst gewijzigd
Platje

Mads Pedersen is bij zweeler ook van de lijst afgehaald..

Edit: zie Twitter Trek

Laatst gewijzigd
1 2 ... 96 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.