Scorito Voorjaarsklassiekers 2020

1 2 ... 97 ... 100 101
Ludi

🙈

Treenert

Kopman 1 en 2 en Bouhanni foetsie. Tenminste ..........?
Alle ballen op v.d. Poel en Kristoff dan maar.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Blehh... Gaat lekker zo.

raymankapeens

'@treenert

Ja dat stond op feltet maar zie het verder nergens

Platje

Nu de keuze uit MvdP, Merlier (ja wie van de 2??), Kristoff en Senechal met als opvulling Kwiat

Ludi

Zelfde, met van poppel en walscheid er nog bij. Lekker :p

Aanklampen

Lampaert, Teunissen, Janssen, Matje, Merlier, Kristoff, Kwiat, Senechal.

ALs ik de vrouwenwedstrijd zo zie, dan is een sprint van een grote groep wel lastig. Ewan doet dus ook niet mee?

Punchen of verzuipen

Ewan doet gewoon mee: https://twitter.com/Lotto_Soudal/status/1318619994045952000

raymankapeens

Heb die Emil even gemaild. Misschien had ie die preview al voor de eerste versie die niet doorging haha

Laatst gewijzigd
rev

Als er niks veranderd is dit morgen me team.
Kristoff
MvdP
Merlier
Degenkolb
Kwiatkowski
Keukeleire
Stuyven
Walscheid

Treenert

Wel Ewan, thats a relief. Maar ja, wordt het wel een sprint?

Aanklampen

Wordt wel een sprint maar met hoeveel. Volgens mij is Ewan wel handig in waaiers alleen wordt het dan een ongeorganiseerde koers..

Ewan
Teunissen, Jansen
Merlier, Matje
Senechal, Lampaert (die zullen sowieso koers willen maken)
Kwiat
Kristoff

Ook zonder Mads nog genoeg keuze..

Westland95

Had liever geen Ewan gehad, alhoewel ik hem wel in mijn team heb. Windkracht 6 morgen, wordt keihard koers. Vraag me af of Ewan er dan nog bij zit. Dus weer een extra man om mee te nemen in de overwegingen..

Phoenix0000

Ik had me ook al bij koers zonder Ewan neergelegd.

Nu heb ik Theunissen, Merlier, Kristoff en Ewan. Weet oprecht niet of het handig is Ewan captain te maken.

Tour de Flits

Hoe snel is Senechal? Vond hem bij de RVV echt een goede indruk maken. Net als Kristoff, ik ga morgen voor hem als eerste kopman.

Aanklampen

Soort Trentin, redelijk rap maar geen partij voor Kristof of Matje

Treenert

'@Tour de Flits: óf je hebt er maar één óf je hebt nog een boel punten in te halen?

Ik heb m ook wel maar toch niet bedacht als kopman.

MvdP: Als het uiteindelijk toch een sprint moet zijn neem ik plaats in de sprinttrein voor Merlier."
Arme Tim ;)

Laatst gewijzigd
Edd1e

Dan gok ik morgen op Colbrelli.

Platje

Die captainfactors kunnen morgen erg pijn gaan doen.. ik weet het op dit moment echt niet, Ewan natuurlijk de snelste maar kan hij wel waaierrijden? Iemand een idee.. had liever niet dat MvdP meeging, dan was de keuze voor Merlier makkelijk.. Kristoff wordt iig een kopman, miss wel 1e

raymankapeens

Kristoff de veiligste 1ste denk ik. Zowel waaiers als hondenweer En dan vd Poel 2 en Ewan 3

Ludi

Kristoff, MvdP + 1 wordt het denk ik ja. Ewan, merlier of senechal.

raymankapeens

Het is alleen erg krom dat iemand met de juiste keer 3 kopman meer punten kan halen dan ik met 10 bij wijze van spreken

Edd1e

Je kan op zoveel manieren dit spel beter maken.. Ten eerste de factoren omlaag naar 1.25, 1.5 en 2 oid. Daarnaast iets met kopen en verkopen of wisselen van renners voor een koers. Dit jaar iets minder maar het blijft gewoon een grote loterij.

raymankapeens

Als het zo hard waait neig ik toch naar Degenkolb ipv Ewan...
Of teunissen

ditisdavid

Zonder Pedersen en Bouhanni zijn de keuzes voor morgen beperkter dan voorzien. Ewan, Merlier en Van der Poel in die volgorde, verder Stuyven, Van Poppel, Kwiatkowski en Vanmarcke aan de start. Vrees dat ik net te kort ga komen voor een bekertje.

1 2 ... 97 ... 100 101

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.