Sporza Wielermanager

1 2 3 4 ... 24 25
Poeksel

Tot nu toe nooit succesvol geweest met dit spel, maar nu toch een goede start: 105 punten voor Ballerini kopman, 64 voor de tweede plek van Stewart. En o.a. ook nog 6 punten voor Alaphilippe :P

Minder goed was de start van Michel Wuyts: 11 punten :O

Laatst gewijzigd
Limal

Knap gedaan Poeksel!

Bij mij was het huilen met de pet op - in de kopgroep had ik nog wat mannetjes zitten, maar Ala besliste er anders over. Bij de voorbeschouwing had ik nog gezegd dat die laatste de grote favoriet was maar dat ik toch tipte op Ballerini - had ik maar naar mezelf geluisterd bij het maken van mijn ploeg... Morgen hopelijk beter!

CeRo

Mooi puntenaantal Poeksel! Ik heb er 152 vandaag, dit konden er veel meer geweest zijn als ik Stewart niet op de bank had laten zitten maar had de voorkeur aan Hayter gegeven. Morgen hopen op revanche van de mannen van Trek.

Benzardi

Zowel Sporza en Scorito een drama dag.
Dit was het.

Landeirovic

Ik had 115 punten opzich wel blij mee. Dankzij Stewart.

Ik vind het echt wel veel moeilijker dan de Tour de France manager editie. Daar weet je alle ploegen hun renners die meedoen. Hier kunnen veel verschillende selecties meedoen. Ook zijn er veel kanshebbers die het goed kunnen doen in de klassiekers. Leuke uitdaging wel

John Berger

Redelijke start met Ballerini (helaas geen kopman) en Stewart in totaal 166 punt. Wat wel vreemd is dat ik in de dag klassement met 166 punt 785e ben en dat ik met die 166 punt in het overal klassement 790e ben. Zal wel te maken hebben met een aantal mensen samen 166 punt en dat de volgorde bij beide klassementen anders wordt bepaald.

Limal

Bij mij zit er ook 9 plaatsen tussen het dagklassement en de stand overall; zoals je zegt iets met de volgorde waarschijnlijk. In elk ander jaar zou ik zeggen "de Wielermanager website is duidelijk minder goed gepolijst dan Scorito" (logisch vermits het gratis is), maar nu is álles met afstand beter dan dat Gamecentre ;-)

@Lander: de grote ronde edities zijn idd veel eenvoudiger te voorspellen. Niet alleen zijn de teams dan volledig bekend, op basis van de voorbereidingskoersen kan je ook beter de vorm(curve) van de renners inschatten. Bij de grote rondes doe ik het meestal vrij goed, bij het klassiekerspel is het vaak een hit-and-miss.

Laatst gewijzigd
Limal

Ik heb net de moeilijke keuze gemaakt om vandaag Laporte ipv Mathieu kopman te maken omdat die laatste voor Merlier zou kunnen werken. Dit draait geheid slecht uit, dus mijn tip aan jullie: vdP gaat toch gewoon winnen.

jappe666

Michel Wuyts heeft Leonardo Bonifazio geselecteerd... Zou die niet gewoon broertje Niccolo hebben willen pakken, of mis ik iets?

Limal

Twee dagen om heel snel te vergeten - ik heb nog nooit zo slecht gescoord in het openingsweekend. Twee keer mannen mee in de vlucht, twee keer amper punten aan de aankomst...

@jappe, Wuyts is altijd heel slecht - past zijn ploeg vaak niet aan en zoals je zegt gaat hij nu zeker gedacht hebben dat hij Niccolò B. selecteerde. Momenteel heb ik geen recht van spreken (slechts 9 punten meer) maar als ik niet minstens 50% punten meer heb dan hij op't einde beschouw ik het normaal gezien als een slechte beurt.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het had mooi kunnen zijn met Van der Poel als kopman, maar het werd het niet, slechts 47 punten vandaag.

Benzardi

Als je vergeet om "bewaar team" te drukken, dan mis je 11 punten.
Niet dat het iets uit maakt als ik naar nummer 1 kijkt, het blijf een lastig spelletje genaamd De voorjaarsklassiekers
Zeker omdat je niet weet wie waar iemand rijdt.

Limal

Ik zie dat we de zesde van de algemene stand in onze rangen hebben. Proficiat, maker van "Daar is de Lente, daar is de Zon"!

@Poeksel, net zoals bij Arry's Fan Flandrien spel zouden we de drie slechtste resultaten moeten kunnen laten schrappen ;-)

pirazzi

Ging best goed vandaag met 217 punten.
141 ste algemeen en 4de bij Wielerfliets nu.👍

Limal

Mooi pirazzi! Ik hoop volgend weekend een beetje van mijn fenomenale achterstand goed te maken ;-)
(heb wel Pidcock niet, dat gaat me nog zuur opbreken)

Laatst gewijzigd
zwaenie

Ik ben al mijn gegevens van de wielermanager kwijt, ik kan nog inloggen maar dan staat er dat ik mijn team nog moet opstellen, terwijl ik de afgelopen 2 dagen weldegelijk al mee speelde. Zou iemand kunnen kijken of ik in de minicompetitie nog ergens rond de 10de à 20ste plek sta met "Zwaenie's Cycling Team" ?

Limal

Ik zie je gewoon staan zwaeni, op de 21e plaats in onze minicompetitie. Ik heb dit probleem nog nooit voorgehad, maar misschien dat het kan helpen als je de cache/cookies van je browser eens wist? (je zou ook even kunnen inloggen via een andere browser om te testen of het probleem daar ligt)

Ab Normaal

Ik wel, had dit vorig jaar. Uiteindelijk ben ik toen gestopt met spelen.
Heb altijd ruzie met die site van Sporza Wielermanager moet ik eerlijk zeggen.

Limal

Welke OS en browser(s) gebruiken jullie? Tot hiertoe heb ik op Windows 10 met Firefox nooit dat probleem gehad.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik had het zaterdagavond ook even (Firefox op Windows 10), maar toen was het gelukkig een uur later weer goed.

Ab Normaal

Ik gebruik chrome

Limal

Da's waar, in de uren na een race kan het gebeuren dat je je team niet ziet (wanneer ze bezig zijn met het invoeren van de punten denk ik), maar normaal gezien is dat snel weer in orde. Op dat vlak is de Wielermanager zeker minder gepolijst dan Scorito, maar ik stel me dan ook voor dat er bij Sporza maar één jobstudent is die zich ermee bezighoudt ;-)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Redelijke start (Ballondoshospital). 268 punten. 9e plek in onze minileague.

pirazzi

👍.
Een transfer gebruiken voor Wout van Aert met het oog op de Strade Branche hoeft niet want hij is nog niet top. Over van der Poel twijfel ik nog.

lo squalo dello Stretto

Blij dat ik Sagan niet heb (start zaterdag ook al niet). Jammer voor de koers natuurlijk.

1 2 3 4 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.