Sporza Wielermanager

1 2 3 4 ... 24 25
Benzardi

Wie van de 3 moeten we Cap. maken?

VDP..............die reed vandaag goed en zei dat hij nog fris was in de finale,maar pech had met zijn stuur.
WVA.......................daar weten we nog niet hoe goed hij is, al lees ik dit hij record na record op Tenerife breekt
Flipje.......................die was goed bij de omloop, maar iets te enthousiast.

BrackenRidgeCycling

Benzardi heb jij ze alle 3? Ik had maar ruimte voor 1

Poeksel

Op dit moment is VDP licht favoriet bij de bookmakers, maar de verschillen zijn klein https://www.nicerodds.co.uk/strade-bianche
Maar dat zegt alleen hoe zij de kansen op winst inschatten, plek 2 t/m 5 levert ook een kopmanbonus op. Dat spreekt weer in het voordeel van WVA. Maar inderdaad, vorm is onduidelijk.

arjenzvob

Even de weersverwachting afwachten. Zoals MvdP al aangeeft, hij hoopt op droog weer. Dat maakt de koers zwaarder, het grind vooral. Voor de rest is het natuurlijk beredeneerd gokken, maar dat is een aanknopingspunt.

Benzardi

'@BrackenRidgeCycling

Yep ...........ik heb ze alle 3, daardoor een hoop andere niet :)

Ab Normaal

'@Brakenridge
Ik heb ze ook alle drie 😀

user27296

Wie heeft ze dan niet alle 3 ik denk toch bijna iedereen

Benzardi

'@BrackenRidgeCycling

Waarom maar 1 ?
Je heb ook nog 4 transfers, vergeet dat niet.
Straks zijn die 3 grote kleppers uitgereden en dan ga ik die wisselen voor andere renners met een mooi spaarpotje.

Dit is ieder geval mijn tactiek, ik weet niet of dit de goede is................ want ik sta nu nog aardig onderaan. ;)
Maar het is het proberen waard ;)

BrackenRidgeCycling

Ik Ben voor de 2e rij gegaan, heb alleen wva

Poeksel

De winnaar van vorig jaar heeft voor twee van de drie gekozen:

"De ploeg van Ben Coninx is dus nog niet volledig in steen gebeiteld, maar over één ding is hij wel al zeker. "Op dit moment is het idee om slechts 2 van de 3 grote tenoren te kiezen en voor mij zijn dat Wout van Aert en Mathieu van der Poel. Alaphilippe zou ik links laten liggen."

De reden daarvoor is dat er andere renners van Deceuninck-Quick-Step gaan profiteren van de status van de wereldkampioen. "Zij zullen soms anticiperen en hierdoor voor zijn wielen de kansen wegkapen. Van Aert en Van der Poel zijn echt dé kopmannen in hun ploeg."

De tweede reden is dat Ben Coninx al begint na te denken over mogelijke transfers. "Voor zover ik nu weet, rijden mijn twee kopmannen geen Ardennenklassiekers. Als ik die twee dan na Parijs-Roubaix verkoop heb ik nog veel budget om volop in te zetten op die laatste klimkoersen."

"Alaphilippe rijdt wel nog in Luik en dat zou betekenen dat ik hem tot dan moet houden en dat grote budget kan ik nu wel voor anderen gebruiken."

Ik vraag me wel hierbij af:
1) Is ergens specifiek gemeldt dat Alaphilippe geen BP, WP en AGR gaat rijden, anders dat ze nog niet in zijn programma staan?
2) Heel veel meer budget om te wisselen dan mensen met Alaphilippe zal hij niet hebben. Gaat hij met de mogelijk iets betere wissels echt de punten van Ala in LBL compenseren?

Ik moet wel toegeven dat ik niet al heb berekend welke wissels ik wil (kan) doen. Eigenlijk is het beter om dat wel te doen, ook al kan gedurende het seizoen dat veranderen.

Laatst gewijzigd
Lakie

Ik heb er 2 van de 3... Namelijk Van Aert en Alaphilippe…
Kon hierdoor Pedersen en Van Avermaet in het team krijgen...
Maar ik voel nu al dat ik het mij ga beklagen...

jappe666

Ik heb mij voornamelijk gericht op de grote kanonnen en heb én Alaphilippe én WVA én MvdP én Pedersen én GVA én Naesen én Hirschi én Bettiol er ingeklikt, en mijn ploeg aangevuld met voornamelijk jonge wolven met een sterke finish.

Limal

Teams aangepast voor vandaag? (en op 'Bewaar team' geklikt om te bevestigen... )

Bij mij staan de grote drie erin en voor de rest hoop ik op enkele heuvelklimmers om mijn magistrale achterstand wat te verkleinen. Pidcock kan die plannen 'single-handed' doen mislukken...

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

ik heb WVA, gva, stannard, wellens, pidcock en fuglsang voor vandaag

Benzardi

Ik heb voor vandaag :
Flip
vd Poel
van Aert
Pidcock
Avermaet
Wellens
Brambilla
Asgreen
v Hooydonk

Limal

Mijn team vandaag: Flipje, Woutje, Matje, GVA, Bardet, Sivakov, Madouas, Stannard en MW Schmidt. Om wat in te lopen op de meesten van jullie rust mijn hoop vooral op de Fransen en dat Pidcock het minder goed doet dan afgelopen weekend doet vermoeden. (hoewel ik hem een goede prestatie tussen de kleppers natuurlijk wel gun)

Laatst gewijzigd
S'mon

Wat een pech voor mensen die "de grote drie" niet in hun wielermanager hebben staan.

Benzardi

Kom op Sporza ........graag de puntjes, want volgens mij schiet ik omhoog. :p

Limal

De punten zijn er ondertussen! Mijn Fransmannen hebben het laten afweten (en Pidcock niet) maar met een 20e plaats vandaag ben ik toch een klein beetje opgeschoven in onze minicompetitie.

Proficiat aan Turbo T om deze ronde te winnen!

Laatst gewijzigd
Benzardi

We doen weer mee.....................met 262 punten, we staan nu 42ste in de minicompetitie.

pirazzi

Hoeveel deelnemers zijn er? Punten speeldag 134, plaats speeldag 29374?

Limal

Er zijn een dikke 35000 deelnemers

arjenzvob

35000, wow! Dan doe ik het nog best netjes rond de 1000e stek haha!

John Berger

Met 513 punt sta ik nu op de 624e plaats. Neem deel onder de naam "wie weet wat het brengt". Heb ook gekozen voor de top 3 en de rest aangevuld met oa ballerini, pidcock, stewart, meeuws, dupont, hofstetter, livyns, hayter, barquil, beide pedersens. Het wielerseizoen duurt nog lang.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Nokere telt ook gewoon mee. Ik heb alleen Livyns. Jullie?

Bredene vooralsnog niemand.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.