Sporza Wielermanager

1 2 ... 5 ... 24 25
Limal

Ik heb Steimle, Hayter, Philipsen, Thijssen en Livyns voor Nokere en tot nu toe enkel Steimle voor Bredene.

Landeirovic

Ik heb Jake Stewart, Bjerg, Casper Pedersen, Philipsen

Sloddies

Sloddies gaan waarschijnlijk vervroegd wisselen, om de meubels nog enigszins te redden. Jordi Meeus staat namelijk helaas enkel voor DDV ingeroosterd en dan start ook Ackermann nog in die wedstrijd. Nog even kop of munt doen wie ik er nog meer uit mik, Stuyven of GvA... In Nokere in ieder geval Philipsen (c).

arjenzvob

Ik heb toch ook maar gewisseld, ook omdat Jake Stewart de Panne rijdt en ik een echt goede kopman nodig had voor morgen. Eekhoff eruit gehaald.

Limal

Oei, dan gaat Meeus winnen in DDV en Eekhoff in Gent-Wevelgem :p

Het kriebelt bij mij ook om te wisselen na de slechte start, maar ik hou vol en spaar ze nog wat op voor later.

pirazzi

Overmorgen!

Limal

Nu is het wel morgen :) En ook meteen weer op vrijdag en zaterdag...

Niet vergeten op "Bewaar team" te drukken om je ploeg & kopman (of transfers) te bevestigen voor je naar de volgende wedstrijddag gaat!

https://sporza.be/nl/2021/03/16/is-jouw-wielermanager-ploeg-klaar-voor-nokere-koerse-en-bredene-koksijde~1615913430484/

Laatst gewijzigd
Limal

Philipsen ondermaats en nog gedeklasseerd ook voor gevaarlijk gedrag, Hayter in de laatste km teruggepakt, Steimle gevallen, Thijssen nergens te zien. Het ging weer goed vandaag...

Benzardi

J Meeuws red mijn dag met 44 puntjes.
Alles bij elkaar had ik 52 punten, met 2 renners en................ik ben gestegen in het algemeen klassement :)

jappe666

Meeus vergeten op te stellen omdat hij eerst niet op de deelnemerslijst stond :(

Limal

Steimle uit met o.a. een schouderoperatie. Zo hou ik enkel Hayter en Thijssen over voor overmorgen...

Ik wilde mijn transfers sparen voor wanneer er een grote naam uitvalt of (liever) tot net voor de heuvelklassiekers, maar heb hem toch maar vervangen. Stewart net een half miljoentje te duur, Meeus mist Bredene, De Panne, E3 en G-W omdat hij naar Catalonië gaat, bij ISN weet je nooit wie er sprint, etc... Dus dan maar een gokje gedaan en een jonge Belg geselecteerd die in een sprint top-10 kan rijden: Jordi Warlop. En nu twijfel ik nog of het niet beter is om Philipsen te vervangen door Merlier.

U hoort het, bij de Limalloten slaat de vertwijfeling toe en wordt er paniekvoetbal gespeeld.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Blij met de toevoeging van Mads Pedersen. Kopman gemaakt uiteraard.

SvenVDB

Voor Bredene enkel Hayter aan de start.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Jammer dat niet alle ploegen er bij staan.
Anders had ik graag gewisseld naar Halvorsen.

Ga nu toch geen wissel opofferen voor één zo'n koers.
Heb alleen Dupont aan de start en die is verre van fit na die val in Nokere.

Limal

Inderdaad Ab, toen ik mijn team opstelde wilde ik ook Halvorsen selecteren toen ik zag dat die met Uno-x best veel wedstrijden ging meedoen, was ontgoocheld dat dit niet kon.

Ik heb mijn wanhoopswissel Steimle-Warlop net nog geannuleerd. Warlop kan wel rond de 10e plaats spinten, maar áls je een wissel doet is het er best een die kan tellen. Daarom heb ik dan maar Philipsen vervangen door Merlier - die tweede lijkt dit jaar veel beter in vorm dan die eerste. Voorgaande jaren was Philipsen meteen goed, dus ik gok erop dat hij achter de feiten aan blijft hollen dit voorjaar. Als hij toch nog een semi-klassieker wint zal ik even vloeken, maar kort nadien ook blij zijn voor hem. Merlier uiteraard kopman voor vandaag.

pirazzi

Yep ook Merlier kopman gemaakt.

Limal

Blij met mijn wissel - ik sta terug een beetje tussen de mensen!

arjenzvob

Blij met Pedersen. Plek 950 is best ok op dit moment!

Benzardi

Vandaag 0 punten, dat is ook een kunst op zich ;)
Ik had het wel een beetje ingecalculeerd, daarom heb ik morgen een ijzersterk team.

Met een van der Poel.
Een Alaphilippe met op zijn bagagedrager een van Aert.
En andere 9 renners die in het wiel zitten.

Pidcock
Wellens
Kragh
Asgreen
Covi
Van Avermaet
Jorgenson
Pedersen
Campenaerts

John Berger

Last minute kopman T. Merlier gewisseld voor M. Pedersen. Dat was niet slim maar sta toch nog 39e met 774 punt. Voor MSR starten we met MvdP als kopman. Gelukkig verder genoeg renners die starten v Aert, Alaphilippe, Ballerina, Pidcock en Kragh Andersen. Kijken of we in de top kunnen blijven

S'mon

Vergeten aan te passen voor Sanremo, hahaha

Joachim

Gisteren niemand in Bredene en gezakt van ongeveer 7000 naar 11000, maar vandaag heb ik op Ewan na de hele top 5 dus ik verwacht een flinke stijging.

Limal

De punten zijn binnen! Met o.a. Stuyven, WvA en MvdP heb ik vandaag 251 punten gescoord, niet slecht. Vóór Bredene stond ik nog 20000+, nu toch al richting 6000e plaats gestegen.

De koploper in onze minicompetitie staat nu 17e in het algemene klassement en we hebben er zes bij de eerste honderd.

Laatst gewijzigd
John Berger

Mooie overwinning voor Stuyven. Hoge verwachting vandaag voor dit spel maar helaas maar 158 punt en gezakt naar 70e plek in algemeen klassement (5e mini competitie). Maar eens kijken wie ik kopman maak voor de volgende koers

Laatst gewijzigd
Lakie

Zijn er hier ook die meedoen met Goudenklassiekers?

Weet niet hoe ik een aparte topic moet aanmaken, dus stel ik de vraag hier maar :)

1 2 ... 5 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.