Sloddies gaan waarschijnlijk vervroegd wisselen, om de meubels nog enigszins te redden. Jordi Meeus staat namelijk helaas enkel voor DDV ingeroosterd en dan start ook Ackermann nog in die wedstrijd. Nog even kop of munt doen wie ik er nog meer uit mik, Stuyven of GvA... In Nokere in ieder geval Philipsen (c).
Nu is het wel morgen :) En ook meteen weer op vrijdag en zaterdag...
Niet vergeten op "Bewaar team" te drukken om je ploeg & kopman (of transfers) te bevestigen voor je naar de volgende wedstrijddag gaat!
https://sporza.be/nl/2021/03/16/is-jouw-wielermanager-ploeg-klaar-voor-nokere-koerse-en-bredene-koksijde~1615913430484/
Steimle uit met o.a. een schouderoperatie. Zo hou ik enkel Hayter en Thijssen over voor overmorgen...
Ik wilde mijn transfers sparen voor wanneer er een grote naam uitvalt of (liever) tot net voor de heuvelklassiekers, maar heb hem toch maar vervangen. Stewart net een half miljoentje te duur, Meeus mist Bredene, De Panne, E3 en G-W omdat hij naar Catalonië gaat, bij ISN weet je nooit wie er sprint, etc... Dus dan maar een gokje gedaan en een jonge Belg geselecteerd die in een sprint top-10 kan rijden: Jordi Warlop. En nu twijfel ik nog of het niet beter is om Philipsen te vervangen door Merlier.
U hoort het, bij de Limalloten slaat de vertwijfeling toe en wordt er paniekvoetbal gespeeld.
Inderdaad Ab, toen ik mijn team opstelde wilde ik ook Halvorsen selecteren toen ik zag dat die met Uno-x best veel wedstrijden ging meedoen, was ontgoocheld dat dit niet kon.
Ik heb mijn wanhoopswissel Steimle-Warlop net nog geannuleerd. Warlop kan wel rond de 10e plaats spinten, maar áls je een wissel doet is het er best een die kan tellen. Daarom heb ik dan maar Philipsen vervangen door Merlier - die tweede lijkt dit jaar veel beter in vorm dan die eerste. Voorgaande jaren was Philipsen meteen goed, dus ik gok erop dat hij achter de feiten aan blijft hollen dit voorjaar. Als hij toch nog een semi-klassieker wint zal ik even vloeken, maar kort nadien ook blij zijn voor hem. Merlier uiteraard kopman voor vandaag.
Vandaag 0 punten, dat is ook een kunst op zich ;)
Ik had het wel een beetje ingecalculeerd, daarom heb ik morgen een ijzersterk team.
Met een van der Poel.
Een Alaphilippe met op zijn bagagedrager een van Aert.
En andere 9 renners die in het wiel zitten.
Pidcock
Wellens
Kragh
Asgreen
Covi
Van Avermaet
Jorgenson
Pedersen
Campenaerts
Last minute kopman T. Merlier gewisseld voor M. Pedersen. Dat was niet slim maar sta toch nog 39e met 774 punt. Voor MSR starten we met MvdP als kopman. Gelukkig verder genoeg renners die starten v Aert, Alaphilippe, Ballerina, Pidcock en Kragh Andersen. Kijken of we in de top kunnen blijven
De punten zijn binnen! Met o.a. Stuyven, WvA en MvdP heb ik vandaag 251 punten gescoord, niet slecht. Vóór Bredene stond ik nog 20000+, nu toch al richting 6000e plaats gestegen.
De koploper in onze minicompetitie staat nu 17e in het algemene klassement en we hebben er zes bij de eerste honderd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.