Sporza Wielermanager

1 2 ... 7 ... 24 25
Jeroen Vanroose

Cosnefroy doet niet mee, dus die best niet :)

Voor de rest ist beetje gokken, Barguil meestal wel goed, Gaudu ook veelbelovend, Pidcock kan ook interessant zijn.

boucky

Of ouwe vos Valverde is ook nog een mogelijkheid...

Sloddies

De Sloddies hebben zojuist MvdP vervangen door Roglic. En dan vandaag kijken wie de laatste wissel wordt. Pogacar of toch een vandaag absoluut uitblinkende....... Schachmann, Hirschi, Fuglsang, Woods???
WvA kopman en verder in ieder geval Pidcock, GvA, Flip Stannard in het team. En balen dat D. Martin alleen LBL rijdt.

pirazzi

Oeps vergeten op bewaar team te klikken.

Jeroen Vanroose

Vandaag 1, 2, 4 & 6. Laatste plaats lijkt weg dus normaal geen BBQ voor mij.
Nu nog proberen de voorlaatste plaats ook te ontlopen want die moet kijken voor aperitief :)

Wel spijtig dat Livyns vandaag wegvalt en niet meer zal rijden.

Jeroen Vanroose

Vanmorgen nog op valreep de transfer van Pogacar kunnen annuleren en toch Schachmann genomen.
Uitslag 1, 2, 5, 6 & 10.

Zeker al niet bij laatste 2 dus opzet geslaagd :)

Na de laatste 3 topresultaten zelfs de top 10000 algemeen binnengeslopen.

Poeksel

Even mezelf quoten:

Ik sta niet veel hoger met een 10193e plaats, maar ik ga natuurlijk pieken met de heuvelklassiekers :B

Dat is (ondanks dat ik de transfer van Pogacar niet ongedaan gemaakt heb) nog gelukt ook. Nu op plek 3806.

Ab Normaal

Hier van 20852 naar 13721

arjenzvob

Hier naar 7946 gestegen.

Limal

Zoals verwacht heb ik geen topteam voor de Ardennen, o.a. omdat Sivakov, Bardet en Vanhoucke elders vertoeven. (Die laatste zou wel starten in LBL, maar beter dan ergens tussen de 10e en de 20e plaats verwacht ik van hem ook niet.)

Desondanks toch wat punten gesprokkeld vandaag met Alaphilippe, Roglic, Barguil en Carapaz. In het AK zelfs gestegen naar 4588, maar in de minicompetitie zijn er denk ik 5 à 10 van jullie me voorbijgegaan.

Onze koploper (Viktor012) staat nu op de 101e plaats overall - op naar de top-100 via LBL!

Lakie

Op Gouden Klassiekers....

Voor de Amstel...

Wat gaan we doen? Wie gaan we wisselen?
Roglic was een zekerheid... verder twijfel tussen Pogacar of Schachmann en Barguil of Gaudu…
Het werd Roglic, Schachmann en Barguil…
Nachtje twijfelen en toch veranderd.
Uiteindelijk werd het Pogacar en Gaudu…
Schachmann wordt 3e en Barguil 25e en ik mis zo 91 punten...
Ik zak van plaats 27 naar plaats 38. Ipv te stijgen naar plaats 16.

We hopen dan natuurlijk op Pogacar in Hoei en Luik.

Dan die f*cking Corona, waardoor Pogacar nie start.
Schachmann 10e, Barguil 5e, Gaudu 7e....
Weer 53 punten meer dan wanneer ik Schachmann en Barguil had gehad.
Uiteindelijk toch terug wat gestegen (door Alaphilippe) naar plaats 28.

Maar met Schachmann en Barguil stonden we nu 5e! :s

Limal

Vandaag de finale! Ik heb maar 8 renners aan de start en moet al hopen dat ze een groepje met Vanhoucke, Madouas, Van Avermaet en Teuns laten wegrijden voor de winst. Erachter mogen Roglic, Alaphilippe, Barguil en Carapaz dan plaatsen 5 t.e.m. 8 wegkapen. Alleen zo kan ik nog wat opschuiven in het klassement, maar spijtig genoeg redelijk onwaarschijnlijk :-)

arjenzvob

Op een keurige 9524e plek geëindigd. Hoera!

Poeksel

Toch nog de sprint van de groep der kanslozen gewonnen! 2825e.

Limal

Knappe comeback, Poeksel! Ikzelf heb me op het einde nog laten uitzakken naar plaats 6614, kwestie van mijn renners Vanhoucke en Carapaz niet alleen achter te laten...

@Viktor012 is nog naar een mooie 34e plaats in de eindrangschikking gestegen - moest je meelezen: felicitaties met het mooie resultaat!

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Vandaag op plek 558 geeindigd

Limal

Mooi, Lander, daar zullen de UAE boys wel voor iets tussenzitten vermoed ik ;-)

Mijn beste daguitslag dit voorjaar was 170e in DDV, voor de rest was het maar magertjes.

Landeirovic

Gohh,
Ik had Pogacar kopman. Verder had ik Alaphilipe en Woods die me veel punten hebben opgebracht. Ik had ook de 6e Hirschi. Roglic gaf mij als 13e ook wat puntjes. Ik kreeg ook nog 2 punten voor Madouas en Cosnefroy

Lakie

Is het afgelopen? Of telt Roubaix nog mee in najaar?

Op goudenklassiekers gestegen naar een 11e plaats...

Joachim

Sporza Wielermanager is afgelopen. Ik ben geëindigd op plek 4237.

@ Dimitri, spannend, lang afwachten nu of die 11e plek nog gaat verbeteren of verslechteren in Roubaix!

Ik ben bij Gouden Klassiekers in de Ardennen gestegen naar plek 121. Geen idee of ik dat kan vasthouden, ik heb wel Van der Poel en Van Aert erin gehouden terwijl anderen die misschien getransfereerd hebben maar verder heb ik ook wel heel wat renners die Roubaix niet gaan rijden. Mijn transfers waren Politt out voor Pidcock (net voor E3 toen Bora corona had), Pedersen voor Hirschi (voor Amstel) en Ballerini voor Gaudu (voor Amstel).

Lang getwijfeld om Van der Poel eruit te doen voor Roglic, maar uiteindelijk gegokt dat Gaudu+Van der Poel beter konden scoren dan Roglic en Ballerini en dat is voorlopig goed uitgedraaid.

Limal

Mijn bericht van gisterenavond lijkt niet door te komen?

Herhaling dan: zij die meedoen aan Sporza Wielermanager zijn welkom om net als vorig jaar aan te sluiten bij de 'Wielerflits' minicompetitie!

Ik zal in een volgend bericht ook de link nog eens proberen te plaatsen.

Limal

Nope, die link mag ik blijkbaar niet plaatsen. Je kan het vinden door onder 'Minicompetitie' te zoeken op 'Wielerflits'.

Laatst gewijzigd
Jeroen Vanroose

We zijn al met 20. :)

Mijn ploeg is denk ik zo goed als af. Hopelijk deze week nog wat duidelijkheid over startlijsten.

Sloddies

Heb me ook aangemeld. Leuk, maar zeer uitdagend spel. Vooral die kleine sprintwedstrijd en......

Limal

(blaadje sla om)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.