Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 102 ... 153 154
Platje

Waarom heb ik trentin gewisseld voor Higuita.. soms moet je niet wisselen

danusz1986

Matthews 14e lachwekkend. Gewoon dus met de menigte meegaan Vd Poel.

Platje

En natuurlijk matthews 14e.. kansloos

Wielervolger

Een kopgroep van 22 met een paar steile puisten op het einde en alle 22 renners eindigen binnen 2 seconden. Lachwekkend gewoon, benieuwd wie dat heeft verzonnen. Trentin vind ik wel een logische winnaar.

dvansteenis

Hahah dat gezeur allemaal. Stop er toch mee als je het niet leuk vindt en wacht tot de echte koers weer begint. Hulde voor de poging toch nog wat van deze periode te maken. Helaas niet altijd realistisch maar ach, wat is dat wel

Ludi

Dit soort etappes moet je even laten screenen door "kenners", deze uitslag, alles binnen 2 seconden kan gewoon helemaal niet. Flip bijhalen in een afdaling?

arjenzvob

Heerlijke etappe! 220 punten en de top 100 binnengestormd.
Inmiddels beter dan 99,4%. Jammer dat ik toch besloot Higuita te kiezen, maar ach. Met Trentin, VdP , Teuns (c), Gilbert en Matthews prima gescoord.

Ik kan me een plaatje herinneren wat Scorito dacht ik op twitter plaatste. Een grafiek waar verticaal het aantal punten stond, en horizontaal je stemming. Zo ontzettend waar.... Dit forum is het bewijs.

DvH6

Trentin! Altijd vertrouwen in gehad.. 😉 Bedankt allen! Normaal zijn dit mijn slechtste etappes en nu 221 punten, misschien is het toch wel een beetje onrealistisch dus ja

Laatst gewijzigd
Filipo

Teuns valt aan en ineens zijn er twee treintjes zonder Teuns haha. Goed voorseizoen en dan in zo'n rit 7e worden. Mag hopen dat Alaphilippe de komende twee dagen in de bus zit met zijn matige vorm en twee etappes in de voorste gelederen

hartstikkebedankt

Mathieu gaat de verkeerde kant op, die wil nu weer terug naar de Pyreneeën

Valvuillerdemoz

Sagan in de sprintersbus op dik 21 minuten? ! Waar is die zich voor aan het sparen met de groene trui om zijn schouders?

150 puntjes vandaag. De vrije val in de Forumpoule duurt voort voor mijn team. Ik denk dat alle nieuwe aanmeldingen van gisteren mij ook al gepasseerd zijn.

In ieder geval: morgen Valverde banken? Gek genoeg is hij degene die de laatste etappes steeds de 0 haalt. Heeft wel aangekondigd graag in Spanje zich te laten zien, maar zijn de volgende etappes niet veel te zwaar voor hem?

Laatst gewijzigd
Cacciatore

Onwijs leuk initiatief van Scorito dit. En alle begin is moeilijk (vraag aan maar mijn ex) . Veel gevalletjes 'beste stuurlui' hier hoor.

Ludi

De marchi reed het gat naar flip en vdpoel in zijn eentje dicht...... wat?

La Primavera

'@Cacciatore Leuk dat je hier ook even komt kijken, maar op dit forum zitten nou eenmaal wielerkenners. Wat verwacht je op een wielersite? Er zit zo ontzettend veel onzin in de uitslagen/verslagen dat dat hier best benoemd mag worden. Het aantal punten van de nummer 1 zegt eigenlijk al voldoende. Scorito probeert het grote publiek tevreden te houden door elke dag het puntenverschil zo klein mogelijk te maken. De spanning moet erin blijven. Voor het grote publiek is het leuk ja. Realistisch en spelmatig goed nee.

Nasibal zei het laatst mooi. Als ze een spannend verhaal willen schrijven moeten ze dat vooral doen, maar maak er dan geen poule van.

Laatst gewijzigd
Reyn

Zou de Grote Scripter ooit wel eens een grote ronde hebben gevolgd? Zou die ooit wel eens een koers hebben gezien? Het mag nu wel duidelijk zijn dat de Grote Scripter niet eens probeert om het realistisch te maken. De commerciële belangen lijken prio1 te zijn. Dat Scorito zich langzamerhand belachlijk begint te maken is blijkbaar van ondergeschikt belang. Leuk initiatief maar de uitvoering is belabberd. Maar ja een B-film heeft ook amusementswaarde. 🙂

Ragnar Lolbroek

Ik verlies hier punten met Mezgec te banken. En Peulschil Matthews wordt ook pas 14e. Ik vind mijn keuze nogthans logisch. Hier verwacht je toch geen Mezgec.

Ludi

Ik heb " captain higuita " en " higuita vanuit een aanval" al bij 3 etappes gezien, en het had gekund, maar is morgen niet dé perfecte dag voor een renner met zijn capaciteiten? Veel concurrenten zaten er eigenlijk vandaag al bij. En morgen lijkt me juist iets voor een springveer, als hij met voorsprong zou beginnen.

Morgen
Roglic
Bernal
Thomas
Nibali
Pogacar
Valverde
Kelderman
Higuita

Kopman? Roglic, higuita of pogacar.

Ik zag iemand zeggen, valverde morgen banken? Ik zou zeggen:

Of valverde misschien kopman, vanuit een aanval in de laatste afdaling. Dit is zijn terrein.

Cacciatore

'@ La Primavera Dank voor je warme welkom. Ik verwacht inderdaad wielerkenners op een wielersite, wat de definitie van een wielerkenner dan ook mag zijn. Ik ben het met je eens dat er veel slordigheden in zitten en het lijkt er inderdaad op dat er flink aan spreiding gedaan wordt. Wat mij zo verbaast is dat een iedere het dan blijft spelen en zich er dan toch aan blijft irriteren.

Poeksel

Ik vond dat mensen wel goede argumenten hadden dat de etappe te zwaar zou zijn voor Trentin. Helaas liet ik me daardoor overtuigen :(

Ludi

Ik vond dit een perfecte etappe voor trentin waar ik hem in het echt kopman zou laten staan. Ik dacht dat de etappe in Italië voor trentin ging zijn en dat matthews vaker top 5 zou rijden vandaag, dus ben overgegaan. De winnaar vind ik prima. De verschillen in de kopgroep en hoe deze tot stand zijn gekomen niet.

La Primavera

'@Cacciatore Echt een warm welkom was het niet nee. Bij deze alsnog welkom! ;)

kaboutertje

'@kj
Exact mijn gedachte hahah. Zoals hier ook al eerder terecht is opgemerkt: het gaat er volgens mij minder om dat het spel zoveel mogelijk realistisch is, maar vooral om het spannend te houden.
Hierdoor beleef ik er een stuk minder plezier aan moet ik zeggen, ook al sta ik hoog in de score.

kaboutertje

'@hartstikkebedankt
Zeeman en Jumbo gaan ook die kant op... dat belooft niet veel goeds

Ab Normaal

'@Reyn
Misschien moeten wij dan wel gewoon stoppen met Scorito spelen en massaal overgaan naar Sportpools.
Dat worst niet voor het grote publiek gemaakt.
Daar kunnen de echte kenners gewoon scoren.

arjenzvob

Degene die dit spel wint zal hier in ieder geval niet de credits krijgen die hij of zij verdiend. Volgens de kenners hier had hij of zij vooral het meest geluk en heeft het veel minder met kennis te maken.

Je had ook van tevoren kunnen bedenken dat dit spel opportunistisch is en rekening kunnen houden met je selectie. Je speelt dit spel om te winnen toch?

1 2 ... 102 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.