Nee trentin heeft ze punten wel gepakt nu is avermaet een keer aan de beurt want die heeft nog niks mogen doen en haalt normaal toch wel zijn punten .
Ik verwacht de komende dagen ook nog wel het nodige van valverde die normaal ook wel blijft aanpikken en sprint naar de nodige punten .
En zoals ik schreef verwacht ik zeker dat een landa ,hagen ,ciccone en denk pinot erdoor heen gaan zakken want die waren de laatste bergrit ook niet in goede doen om maar over ciccone en hagen niks te zegge want die kunnen nooit een hele ronde dit vol houden plus een ciccone die voor nibali ze eigen leeg moet rijden .
Ik ben vandaag ook voor matthews gegaan al denk ik dat het mischien toch sagan word .
Ik moet zeggen dat van alle dingen die onrealistisch zijn aan het spel, het feit dat de tijdsduur tussen start en finish niet overeenkomt met het aantal gereden kilometers me echt niks kan schelen. We weten allemaal dat er niet echt gefietst wordt, en zo'n vast start- en finishtijd is wel zo makkelijk.
'@wellens nietens: starttijd is zo simpel op te lossen: gewoon pas het kilometrage noemen zodra het 'live-verslag' vanaf 15:30 erin komt. Dit komt op mij over als desinteresse. Maar goed, dat dit niet het enige is wat onrealistisch is, moge duidelijk zijn.
(rechtstreeks googlen van vaak verkeerde plaatjes ook irritant trouwens).
'@LaTrapper Klopt dat het ook prima anders had gekund, zal een kwestie van smaak zijn. Ik erger me inderdaad meer aan slordigheden als verkeerde plaatjes en zoals nu twee man die al uitgevallen waren in de uitslag van een tussensprint (intussen zijn Van Emden en Jans vervangen door Van Aert en Vakoc), en het overmatig uitsmeren van de punten over verschillende renners. Maar goed, verder best een leuk spelletje.
Maar, waarde deelnemers, even serieus: hoe waarschijnlijk zou een koersverloop als deze in een 'echte' ronde zijn, in de derde week? Met redelijk weinig kansen in de vorige ritten voor niet-berggeit-vluchters (verder blijft alleen morgen over), en een behoorlijk vermoeid peloton? Heeft de scripter hiervoor gekozen vanwege de controleerbaarheid?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.