Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 118 ... 153 154
Chef83

Nee trentin heeft ze punten wel gepakt nu is avermaet een keer aan de beurt want die heeft nog niks mogen doen en haalt normaal toch wel zijn punten .
Ik verwacht de komende dagen ook nog wel het nodige van valverde die normaal ook wel blijft aanpikken en sprint naar de nodige punten .

En zoals ik schreef verwacht ik zeker dat een landa ,hagen ,ciccone en denk pinot erdoor heen gaan zakken want die waren de laatste bergrit ook niet in goede doen om maar over ciccone en hagen niks te zegge want die kunnen nooit een hele ronde dit vol houden plus een ciccone die voor nibali ze eigen leeg moet rijden .

Ik ben vandaag ook voor matthews gegaan al denk ik dat het mischien toch sagan word .

LaTrapper

Ah.. ze hebben het rustig aan gedaan. Vandaar nog 64 km op de teller

Ludi

Dit is natuurlijk ook een optie, gewoon 100km en groupe en dan zo'n lullige vlucht haha

Wellens Nietens

Ik moet zeggen dat van alle dingen die onrealistisch zijn aan het spel, het feit dat de tijdsduur tussen start en finish niet overeenkomt met het aantal gereden kilometers me echt niks kan schelen. We weten allemaal dat er niet echt gefietst wordt, en zo'n vast start- en finishtijd is wel zo makkelijk.

LaTrapper

'@wellens nietens: starttijd is zo simpel op te lossen: gewoon pas het kilometrage noemen zodra het 'live-verslag' vanaf 15:30 erin komt. Dit komt op mij over als desinteresse. Maar goed, dat dit niet het enige is wat onrealistisch is, moge duidelijk zijn.

(rechtstreeks googlen van vaak verkeerde plaatjes ook irritant trouwens).

nasibal

Ze weten het in ieder geval voorlopig net zo saai als een reguliere MSR te maken :D

Teeke_de_Kapper

in ieder geval doet van Emden weer mee....

Pier Tol

En Roy Jans...

TrEb

blunder van scorito weer. Melden dat van Emden een uitvaller is en dan kan hij vanaf de bank thuis in de tussensprint punten pakken. ..En op het eind wint Bontempi...

Laatst gewijzigd
zeewolde

Daarom had van Emden een DNF op de Angliru, hij was richting San Remo aan het fietsen.

Chef83

Ik ben benieuwd wat voor groep er zo aansluit bij de voorste 4 .😉😉😁😆

Wellens Nietens

'@LaTrapper Klopt dat het ook prima anders had gekund, zal een kwestie van smaak zijn. Ik erger me inderdaad meer aan slordigheden als verkeerde plaatjes en zoals nu twee man die al uitgevallen waren in de uitslag van een tussensprint (intussen zijn Van Emden en Jans vervangen door Van Aert en Vakoc), en het overmatig uitsmeren van de punten over verschillende renners. Maar goed, verder best een leuk spelletje.

Zadelpen

Wachten, wachten, poef , poef?

Treenert

Ah kijk, Lotto gaat voor Gilbert koersen

Chef83

Nu gaat het eindelijk beginnen chapooo groenewegen eraf dan zullen bennet en ewan ook zo overboord gaan en blijven de sagans de stuyvens en de mattews en avermaets over lijkt me samen met gilbert , garcia ,mezgec ,vdpoel????

hartstikkebedankt

Groenewegen rijdt met pap in de benen kennelijk

De Condor van Echt

Maar, waarde deelnemers, even serieus: hoe waarschijnlijk zou een koersverloop als deze in een 'echte' ronde zijn, in de derde week? Met redelijk weinig kansen in de vorige ritten voor niet-berggeit-vluchters (verder blijft alleen morgen over), en een behoorlijk vermoeid peloton? Heeft de scripter hiervoor gekozen vanwege de controleerbaarheid?

Laatst gewijzigd
Ludi

Van baarle in een kopgroep naar san remo, heerlijk. Ik zou graag dat interview horen na afloop.

Groenewegen is wel veruit de matigst klimmende overgebleven sprinter lijkt me inderdaad.

Ludi

Van aert en van de Poel samen met greg. Is het niet in RVV dan wel naar San Remo.

Zadelpen

Bennet er al af?

raymankapeens

Valverde in de aanval sure..

Platje

Valverde en Nibali eruit gehaald omdat dit niet het verwachte scenario was na 2 weken volle bak

raymankapeens

2 weken koers inde benen... Dat las ik ook ja

Jofferde

Ja en daarnaast hoefden we vandaag niets van de klassementsmannen te verwachten...
Valverde is volgens mij gewoon een AK man

Hopen dat die nog teruggehaald gaan worden

nasibal

Demare heeft geen auto in de buurt kennelijk

1 2 ... 118 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.