Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 117 ... 153 154
nasibal

Ik zit een beetje met Teuns mannen. Normaliter prima op te stellen vandaag, maar er komen nog wat mooie(re) ritten voor hem aan. Bij de gratie der nivellatie lijkt het me vandaag dan aan 20 anderen...

De Condor van Echt

'@allen: dank weer, graag gedaan!
@kj: goed punt inderdaad van die tijdsverschillen! Vwb het aantal: daarom heeft de condor geen Valverde mee laten schuiven :) . Maar met Alaflippie zou het idd nog oorlog kunnen worden.
Als de condor echt scripter zou zijn, zou hij minimaal een paar extra ogen mee laten kijken, om dit soort fouten eruit te halen. Jij zou een hele goeie zijn 😊
@meister: MvdP was wishful thinking van de condor. Daarom heb ikzelf Matthews kopman gemaakt; heeft meer ervaring en Matje lijkt er inderdaad cf. perscentrum ff doorheen te zitten.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

De lottomachine liet vanochtend de nummertjes van Evenepoel en Nibali in het mandje rollen.

Dat betekent dat Schachmann, Teuns en Roglic, Thomas etc. vandaag op de bank plaatsnemen.

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Lastig......... Ik kan niet anders zeggen. De etappe van morgen ook overigens.

Ludi

Bingo number generator was duidelijk. 1 ak man mag mee die nu nummer 3 staat, die heb ik niet, dus pak thomas maar. Verder mochten er 5 sprinters mee (sagan, matthews, bennett, trentin, kristoff), 2 semisprinters (stuyven, vdpoel) en 1 vluchter (gilbert boven teuns gekozen dan maar). Jammer voor mezgec, cimolai, teuns, roglic, bernal, higuita maar ik heb geen andere keuze. Het lot heeft beslist.

Kopman, even draaien! :)

Chef83

Mezgec erbij doen zou ik doen .

Platje

Heb zo een voorgevoel dat ze sagan buiten de top 20 laten.. toch maar mn captain veranderen?

Jofferde

'@Platje dat hebben ze de vorige keer al laten gebeuren. Waarom zou dat nu weer zo zijn?

Wellens Nietens

Sagan (C)
MvdP
GvA
Bennett
Kristoff
Matthews
Nizzolo
Garcia
Mezgec

Ben er maar vanuit gegaan dat de hints op een sprint kloppen. Mannen als Schachmann en Teuns op de bank gelaten, evenals de klassementsmannen.

Platje

Tja geen idee, soms heb je zo een gevoel.. heb het laten staan, gezien zijn uitslagen in MSR duidelijk de beste (of meest safe) keuze

Laatst gewijzigd
Chef83

Nee sagan zeker top 3

1 sagan.
2 matthews
3 stuyven
4 avermaet
5 mezgec
6garcia
7 flip
Etc etc

nasibal

@platje dat hebben ze de vorige keer al laten gebeuren. Waarom zou dat nu weer zo zijn?

Matthews heeft er toen niet echt van geprofiteerd. Als Bennet het daarnaast het groen nog wil pakken zou dit ook wel eens zijn laatste kans vóór etappe 21 zijn om in te lopen.

hartstikkebedankt

Vrees eigenlijk dat Ewan en Démare allebei in de top eindigen. Die hebben nog relatief weinig punten. Teunissen of Van Aert zal een uitslag rijden voor TJV denk ik. Denk dat Evenepoel wat tijd terug wil pakken en er vandoor gaat op de Cipressa, maar dat kan ook ruim achter een kopgroep zijn natuurlijk.

Laatst gewijzigd
nasibal

Zou er deze keer een kopgroep gevormd worden voordat ze er even tussenuit gaan?

La Primavera

Mannen.. dit is mijn dag! De scriptschrijver kan het vandaag nooit goed doen, aangezien ik altijd gelijk dien te hebben op deze dag. Matthews voor de winst dus.

LaTrapper

Poeh 13:08 en nog 286 km te gaan. Dat wordt flink doortrappen als ze om 17:00 uur verwacht worden

denistel

wordt weer lekker door pezen om rond 17.00 uur binnen te zijn.

ga vandaag voor deze mannen

sagan c-evenepoel-alaphilippe-m vd poel-w v aert- v avermaet-bennet en groenewegen-ewan

suc 6 allen

Ajvenema

Nou, ik voorspel een onmogelijk te voorspellen uitslag, met sprinters, puncheurs en klassementsmannen in de top20. Het zal me benieuwen hoe groot de gemiste puntenschade wordt:)

Ludi

Op deze manier "lijkt" een sprint logisch, maar als het zo traag gaat, met dit deelnemersveld, wordt een echte vlakke sprinter nooit de winnaar. Punche mannen en ak mannen gaan dan strijden om de etappe en bonis

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Update week 2: Inmiddels een procentje gezakt, maar nog volop op koers voor een Bekertje ....

Vandaag Van der Poel als Captain gegokt. Verder Sagan, Matthews, Trentin, van Avermaet, Ewan, Bennett, Evenepoel en Roglic meegenomen als team. Ik verwacht toch wel een grote groep vooruit vandaag.

Vanavond maar weer kijken hoe de score is uitgevallen. Bij een echte ronde staat (tijdens mijn werk) het commentaar nog wel eens aan op de achtergrond, nu via de app de koers volgen vind ik helemaal niets.

De Condor van Echt

Tja, any guess is good as any other.... Het enige dat redelijk zeker is, is dat dit geen dag voor de sterke klimmers gaat zijn 🤔
- Matthews (c)
- MvdP
- GvA (eigen kans of Trentin)
- Stuyven
- Bennett (pk + mogelijk winst qs + heel misschien sprint)
- Nizzolo (als het sprint wordt, bovendien weet je nooit wat de scripter voor een Italiaan in La Primavera in gedachten heeft)
- IGC (hint in pc van Poels)
- Thomas (ak + teampp Bernal)
- Majka (bk + teampp Sagan)

Bank:
TJV: te weinig teampp en te weinig kans
Teuns
Pogacar (had voor teampp Kristoff gekund, maar vond ik te onzeker)

Sloddies

8 snelle mannen opgesteld voor de Primavera. Ga ervan uit dat een grote groep gaat sprinten en durf Bennett niet op het bankje te zetten. Matthews vandaag kopman gekozen boven Sagan, die al een keer gewonnen heeft. In een niet-fictieve koers zou Sagan de veiligste keus zijn.
Verder MvdP, Kristoff, Nizzolo, Garcia C. en Stuijven (die eigenlijk maar een fatsoenlijke MSR heeft gereden (10e). Thomas als 9 man voor 11 nagenoeg zekere punten.
Cimolai en Schachmann oa op de bank, net als Higuita

Laatst gewijzigd
mschuts

Hmm om 13:00 uur vertrekken, dat wordt dan rond 19:30 uur finishen of zo, gezien de tijd die ze er vorig jaar over deden ;)

Punct

'@Smartijn, bij de 65km-koers vorige week hadden ze tussen het moment van 'we gaan er even tussenuit', even na 13:00 uur, en de aanvang van het verslag om 15:30 maar liefst 3 kilometer afgelegd :)

TrEb

'@smartijn, eerste gedeelte pakken ze de trein, daarna wint Trentin de rit, finish zal wel weer rond 17 uur zijn. (een aan zekerheid grenzende gok 😉)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 117 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.