'@allen: dank weer, graag gedaan!
@kj: goed punt inderdaad van die tijdsverschillen! Vwb het aantal: daarom heeft de condor geen Valverde mee laten schuiven :) . Maar met Alaflippie zou het idd nog oorlog kunnen worden.
Als de condor echt scripter zou zijn, zou hij minimaal een paar extra ogen mee laten kijken, om dit soort fouten eruit te halen. Jij zou een hele goeie zijn 😊
@meister: MvdP was wishful thinking van de condor. Daarom heb ikzelf Matthews kopman gemaakt; heeft meer ervaring en Matje lijkt er inderdaad cf. perscentrum ff doorheen te zitten.
Bingo number generator was duidelijk. 1 ak man mag mee die nu nummer 3 staat, die heb ik niet, dus pak thomas maar. Verder mochten er 5 sprinters mee (sagan, matthews, bennett, trentin, kristoff), 2 semisprinters (stuyven, vdpoel) en 1 vluchter (gilbert boven teuns gekozen dan maar). Jammer voor mezgec, cimolai, teuns, roglic, bernal, higuita maar ik heb geen andere keuze. Het lot heeft beslist.
Kopman, even draaien! :)
Vrees eigenlijk dat Ewan en Démare allebei in de top eindigen. Die hebben nog relatief weinig punten. Teunissen of Van Aert zal een uitslag rijden voor TJV denk ik. Denk dat Evenepoel wat tijd terug wil pakken en er vandoor gaat op de Cipressa, maar dat kan ook ruim achter een kopgroep zijn natuurlijk.
Update week 2: Inmiddels een procentje gezakt, maar nog volop op koers voor een Bekertje ....
Vandaag Van der Poel als Captain gegokt. Verder Sagan, Matthews, Trentin, van Avermaet, Ewan, Bennett, Evenepoel en Roglic meegenomen als team. Ik verwacht toch wel een grote groep vooruit vandaag.
Vanavond maar weer kijken hoe de score is uitgevallen. Bij een echte ronde staat (tijdens mijn werk) het commentaar nog wel eens aan op de achtergrond, nu via de app de koers volgen vind ik helemaal niets.
Tja, any guess is good as any other.... Het enige dat redelijk zeker is, is dat dit geen dag voor de sterke klimmers gaat zijn 🤔
- Matthews (c)
- MvdP
- GvA (eigen kans of Trentin)
- Stuyven
- Bennett (pk + mogelijk winst qs + heel misschien sprint)
- Nizzolo (als het sprint wordt, bovendien weet je nooit wat de scripter voor een Italiaan in La Primavera in gedachten heeft)
- IGC (hint in pc van Poels)
- Thomas (ak + teampp Bernal)
- Majka (bk + teampp Sagan)
Bank:
TJV: te weinig teampp en te weinig kans
Teuns
Pogacar (had voor teampp Kristoff gekund, maar vond ik te onzeker)
8 snelle mannen opgesteld voor de Primavera. Ga ervan uit dat een grote groep gaat sprinten en durf Bennett niet op het bankje te zetten. Matthews vandaag kopman gekozen boven Sagan, die al een keer gewonnen heeft. In een niet-fictieve koers zou Sagan de veiligste keus zijn.
Verder MvdP, Kristoff, Nizzolo, Garcia C. en Stuijven (die eigenlijk maar een fatsoenlijke MSR heeft gereden (10e). Thomas als 9 man voor 11 nagenoeg zekere punten.
Cimolai en Schachmann oa op de bank, net als Higuita
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.