Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 126 ... 153 154
Ludi

2 tussensprints en sagan is niet mee??? Aayyylmao

Rob94

Flip heeft natuurlijk met de scriptschrijver afgesproken dat hij het in het voorseizoen rustig aan zou doen, zodat hij kon vlammen in de Grand Tour.

De Condor van Echt

Edit: wat krijgen we nou?? Higuita toch mee? Dan had de scripter blijkbaar naar mijn oude ES gekeken waar GvA nog inzat - gefopt 😝.
Anderzijds: hoe hij op het idee komt om uitgerekend Teuns niet mee te sturen... Tja, “vormpeil “ zullen we maar zeggen....
En ook geen Gallopin 😉

nasibal

Geen zorgen mensen. De scripter heeft in al zijn wijsheid even Theuns en Teuns door elkaar gehaald. Gebeurt de laatste jaren op dit forum ook regelmatig. Wordt wel weer rechtgescript!

edit: Vergeet niet dat Alaphilippe wel gewoon 4,5 miljoen kostte. Meer dan menig AK renner. Daar moet hij ook wel wat voor laten zien zonder een gigantische miskoop te zijn. Een tweede plek in het scoritopuntenklassement lijkt leuk, maar het totaal is natuurlijk nog steeds karig.

Laatst gewijzigd
rppoortman_511004

8x Higuita kopman gehad. Vandaag natuurlijk gewijzigd in Schachman. Winst Huguita written all over.

04398

Gisteren Matthews op het laatste moment kopman gemaakt inplaats van Ewan. Vandaag Teuns op het laatste moment n kopman gemaakt in plaats van Matthews....
Ik denk dat ik stop

nasibal

Gisteren Matthews op het laatste moment kopman gemaakt inplaats van Ewan. Vandaag Teuns op het laatste moment n kopman gemaakt in plaats van Matthews….
Ik denk dat ik stop

Geen zorgen, kopman volledig irrelevant in dit verdeel en heers spelletje. Pas 4 keer een kopman bij de top 20 gehad, 97% momenteel ;)

Ondanks dat het me overigens goed uitkomt, lach ik me kapot dat Sagan niet in deze groep zit,

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Als je het afzet tegen de score van Roglic die nota bene geel heeft, Landa, Quintana en Kruijswijk en ook bijvoorbeeld Démare, Valverde, Viviani etc. dan heeft Alaphilippe al meer dan genoeg gescoord

Tweederde van de kopgroep heeft wel weer een hoog gehalte met de bingomachine draaien en kijken welke nummers eruit komen. Maar ok, soms is dat in het echt ook. Toch zitten er in het echt wel een paar meer 'logische' namen mee bij een groep van liefst 31 man. Sagan bijvoorbeeld - de meester van positioneren - zou nooit zijn groene trui in deze vlucht zo erg laten bedreigen door Matthews, terwijl ploeggenoten Oss en Mühlberger dan wel hebben kunnen meespringen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Als je het afzet tegen de score van Roglic die nota bene geel heeft, Landa, Quintana en Kruijswijk en ook bijvoorbeeld Démare, Valverde, Viviani etc. dan heeft Alaphilippe al meer dan genoeg gescoord

De namen die je noemt zijn dan ook, net als flip, volledige farces qua punten/prijs verhouding. Daarbij had je alle trui en teampunten van Alaphilippe ook met Evenepoel, Asgreen en Lampaert kunnen halen. In de meeste etappes zul je niet Alaphilippe én één van die namen hebben opgesteld, als je ze al beiden in je team hebt. Zeker niet als je daarnaast Bennet zelf in je team hebt.

edit: De top 20 puntenpakkers tot nu toe kost overigens 77 miljoen. Die had je (los van opstellen) dus sowieso niet allemaal in je team kunnen hebben. Het verschil tussen de nr 1 en nr 20 is slechts 200 punten.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Zitten inderdaad logische namen in, maar er ontbreken ook een paar zeeeeer logische namen ;)

BarryE1

Ploegleider van Bohra ook maar eens uitnodigen voor een evaluatie gesprek. In deze etappe geen Majka in de kopgroep voor de bollen? Geen Schachmann voor de etappe? Geen Sagan ter verdediging van de puntentrui? Maar wel Muhlberger en Oss?! Terugfluiten die jongens en voor straf op kop van het peloton!

Wielervolger

Wie is Sebastian Haller?

hartstikkebedankt

De ex-spits van FC Utrecht, maar dan met de verkeerde spelling

Risje89

Alleen Higuita mee, geen kapitein Teuns, wat een ellende. Matthews en Nizzolo natuurlijk op bankie gelaten. Dat wordt een ondergemiddelde score vandaag.

Risje89

Multi-talent die Haller.

Jofferde

De volgende keer moet ik minder koppig zijn en Trentin meenemen.
Maarja bij de grote Scorito Loterij weet je nooit wat het wordt.

jlmr1990

Geen Teuns mee, geen Sagan mee (terwijl Matthews wel mee is), geen Van Avermaet mee....

Lachwekkend weer. Ik vind het heel leuk dat ze het doen en hoe ze het doen hoor, maar het script is af en toe...bijzonder.

Platje

Dat er veel onlogische namen in de kopgroep zitten is heel logisch, maar wel weer frappant dat bepaalde veelgekozen renners er ineens/weer bijzitten en andere in vorm verkerende renners (iig voor aanvang van de GT) weer niet.. Majka had deze kans toch niet links laten liggen vandaag? Sagan wil altijd de trui hebben, 2e keer dat Matthews mee is en Sagan niet.. Teuns (mijn captain) kan altijd de slag hebben gemist, vind ik ook niet erg maar Flipje is uiteraard wel mee.. baal wel van het niet opstellen van G. Martin :)

La Primavera

Gelukkig zit Travis McCabe erbij. Was al bang dat die er niet bij zou zitten vandaag.....

Niels22

Higuita trouwens al bijna virtueel in het wit, of gaat het peloton straks opeens wel volle bak die Montoso oprijden?

kaboutertje

Gilbert ook aardige wonderbenen deze Tour moet ik zeggen.

nasibal

Groep één en twee moeten natuurlijk altijd weer bij elkaar komen. De scripter zal daar wel anders over denken.

wesley1983

Ikzelf heb Higuita(c), Gilbert en Bling mee. Mij valt het vooral op dat ze Gilbert en Trentin veel meer laten uitblinken dan Wellens en Van Avermaet (blijkbaar is die tevreden met 1 dag geel en heeft hij zijn aanvalsbenen thuisgelaten). Ook al heb ik zelf Gilbert in mijn ploeg eerlijk is eerlijk, hadden ze toch wat meer mogen spreiden. Dat Sagan niet mee is vind ik ook onrealistisch met Bling daarbij, zal wel te maken hebben om het groen wat spannend te houden en dat Sagan gisteren veel hoger eindigde in MSR dan Matthews.

puntenjager

Nou ik kan mijn naam wel veranderen in puntenverjager. Zero peoples in de kopgroep. Moet het maar hebben van de punten van de klassementen deze etappe.

hartstikkebedankt

Waren ook 'makkelijke' punten geweest voor Masnada/Barguil om op die coll op te rapen om een mooie slag te slaan voor de bergtrui.

1 minuut voorsprong met een afdaling en 20+ vlakke kilometers. Daarachter toch een behoorlijk groepje hardrijders met Politt, Campenaerts, Naesen, Mühlberger, Trentin en Arndt die voor Matthews kan rijden. Asgreen en Vermote rijden dan niet mee natuurlijk. Is niet helemaal kansloos zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 126 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.