Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 125 ... 153 154
Ajvenema

'@wesley, het gaat toch ook niet om winnen, meer om een plekkie achteraan in de top20?

Ludi

Die etappe, vorig jaar giro en de bilbao etappe van vorig jaar zegt me dat renners als trentin, teuns, schachmann, gilbert de beste keuze zijn, naar mijn mening, in verwachting. Stuyven heb ik op de bank gelaten omdat ie gisteren al mocht en brambilla, mollema of porte me logischer leek. Had misschien fomo stuyven moeten kiezen ipv Thomas, mja.

La Primavera

Bedankt @Ajvenema dat is precies wat ik bedoel.

@wesley Die komen echt wel een puist van 500 meter over hoor. In het echt zouden ze daar geen dikke tijd op verliezen. En de scriptschrijver heeft laten zien dat tijdverschillen maar mondjesmaat ontstaan. Dan is 500m vandaag helemaal te doen voor ze.

hartstikkebedankt

Op zich zou Stuyven het ook moeten kunnen, zie deze van vorig jaar, al was dat wel een pelotonaankomst:
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2019/stage-5

En ook hier kwam hij binnen voor een aantal op papier betere klimmers:
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2019/stage-9

arjenzvob

Geen Teuns... shit

Niels22

Teuns helaas niet in de kopgroep van 31 renners, zag natuurlijk dat Bahrein al Haller mee heeft zitten. De rest kan rustig achterover gaan zitten.

Platje

Uiteraard geen Dylan Teuns en Wel Flipje..

hartstikkebedankt

3 man maar mee in de kopgroep -.-

Geen captain Teuns mee

Laatst gewijzigd
Jofferde

Ja hoor geen Teuns in de kopgroep. Wat een grap weer vandaag.

Ludi

Geen captitano teuns, wel gilbert, matthews, trentin, higuita

Geen sagan, majka, schachmann. Bora laat zich piepelen

Rob94

2 van de 31 in de kopgroep, nou wat een feest zeg.

MarvinG

Mijn captain Greg ook niet mee..

El Mel

Izagirre, Higuita, Ulissi, Flip, Trentin en Benoot de toppers in deze groep.

Chef83

Geen teuns ??? Geen avermaet ??? Beetje raar weer 😁😆🤣🤣.maar ja we zullen zien wat het word.

hartstikkebedankt

Mooi dat de ex-spits van FC Utrecht er ook bij zit

kaboutertje

Helaas Gilbert niet mee hier. Had Wellens of de Gendt verwacht. Vandaag de dag van Sergio!

De Condor van Echt

Vandaag durfde de condor niet voor vluchters te gaan, een soort anti-fomo. De scripter lijkt hem zo slecht gezind dat hij eerst alle renners met ‘zekere’ punten heeft opgeschreven en toen is gaan strepen voor renners die minst slechte kans maken in deze scorito tombola. (Enige zekerheid is dat Sagan goed scoort (grrrr) en Matthews en GvA slecht.)

Dus:
-Thomas (ak + tp wit)
-Roglic (ak)
-Groenewegen (tp geel)
-Majka (bk + tp groen)
-Bennett (pk)
-Pogacar (jk + evt tp ritzege)
-Matthews (pk + evt tp rit)
- Bernal (wit) —> vervangen door Teuns (c): minst slechte kans op meer dan 6 ritpunten. Poga en MM laten staan vanwege kans op tp ritzege
-Higuita (na lang twijfelen tussen ook GvA en A Yates. Een ding is zeker: deze keuze zal verkeerd uitpakken..... 😒)

Platje

Als Flipje hier wint stijgt ie naar plek 2 best scorende met scoritopunten.. en hij was zo in vorm voorafgaand aan deze GT (probeer mezelf te overtuigen dat het een juiste keuze was om hem niet mee te nemen)

Punchen of verzuipen

Het zou zomaar eens een fantastiesje dag kunnen worden!

Niels22

Drie man in de kopgroep (had vijf kunnen zijn, maar neem aan dat Nizzolo en Philipsen wel buiten de top-20 eindigen).

Hup Benoot!

La Primavera

Zouden ze bij Scorito weten dat het Teuns was die geweldig in vorm aan het seizoen is begonnen i.p.v. Theuns?

MarvinG

'@chef83 ja dat vind ik ook heel raar. Als een kopgroep van 30 man wegrijdt, dan zouden zij er altijd bijzitten in een etappe als deze...

Jasperdewaal11

Heb 4 stuks mee in de kopgroep (Benoot, Matthews, Higuita & Gilbert) helaas geen Schachmann als captain maar daar hebben meer last van

Kaassoufflé

Captain Flip is mee, de rest is drama.. morgen nieuwe poging

hartstikkebedankt

Uitslag vandaag:

1. Alaphilippe
2. Ulissi
3. Higuita
4. Benoot
5. Trentin '25
6. Naesen
7. Gilbert
8. Herrada
9. Izagirre
10. Martin
11. Matthews 1'06
12. Mühlberger
13. Arndt
14. Soler
15. Theuns
16. Asgreen
17. Oss
18. Gibbons
19. Cataldo
20. Craddock

Laatst gewijzigd
1 2 ... 125 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.