Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 124 ... 153 154
Jofferde

Teuns (C)
Thomas
Lopez
Valverde
Higuita
Fuglsang
Schachmann
Van der Poel
Matthews

Platje

Zelf VdPoel niet meegenomen, gezien de behaalde punten in vergelijking met de rest verwacht ik hem niet vandaag

Ludi

Teuns (c)
Gilbert
Sagan
Matthews
Trentin
MvdP
Kelderman
Higuita
Thomas

Deze moeten het vandaag gaan doen.

SvenVDB

Fuglsang (c)
Valverde
Roglic (truipunten)
Teuns
Thomas (Truipunten)
Sagan (Truipunten)
Matthews (Truipunten)
Higuita
Vanderpoel

Teeke_de_Kapper

'@Condor: hopelijk na vandaag niet "Trampled Underfoot" (ook Led Zeppelin) Als ik jouw Favorietenlijstje zie, wordt dat mijn lot vandaag....

kaboutertje

Verwacht hem zelf vandaag niet, maar durfde het niet aan om van der Poel thuis te laten. Je weet nooit wat de scripter voor hem in petto heeft vandaag.

Teuns (c)
Kelderman
Higuita
Majka
van der Poel
GVA
Trentin
Matthews
Thomas

Platje

Maak alsjeblieft de kopgroep voor 15.30 bekend

Valvuillerdemoz

Schachman (C)
Roglic
Valverde
Majka
Higuita
Trentin
Van Avermaet
Evenepoel
Vanderpoel

Mix van aanvallende, rappe klimmers en goed klimmende aanvallers en goed klimmende sprinters. En Roglic.
Sagan en Fuglsang hadden hier ook wel tussen gekund, maar krijgen vandaag van mij rust. Belangrijkste is dat zij Modena halen.

Laatst gewijzigd
Niels22

Hopelijk brengt captain Teuns me weer terug naar de 99%, gisteren een hele matige dag

Ajvenema

Jammer, Platje:) en Niels, ik help het je hopen. Ala niet mee, Teuns winst:)

Platje

'@Ajvenema Daar teken ik voor, flipje lekker rustdagje/afstappen :)

Laatst gewijzigd
Niels22

'@Platje, het lijkt erop dat ze zich er steeds iets makkelijker vanaf maken in het begin van het de etappe. Voor mijn gevoel gaan ze er nu ook snel uit. Moeten zeker nog even het script aanpassen ;-)

Ludi

Ik vind het echt jammer dat de vluchters niet bekend worden gemaakt voor de break tot 15:30. Passen ze de vluchters aan n.a.v. de dagopstelling ofzo?

hartstikkebedankt

Deels door FOMO toch all-in gegaan op de vluchters:

Teuns (c)
Schachmann
Higuita
Latour
Trentin
Matthews
Sagan
Stuyven
Van der Poel

La Primavera

Ik ga er vanuit dat ze het niet veranderen, maar dat gevoel bekruipt mij ook al sinds dag 1. Ze kunnen dat vanaf 13.00 uur net zo goed skippen aangezien ze er toch nooit iets in doen. Ja een prijsvraag die niemand iets boeit. Geef mij maar of koers vanaf 15.30 of koers vanaf 13.00 uur. Niet dit halfbakken zooitje waar je geen reet aan hebt.

Chef83

Het zou toch NIET WEER TRENTIN en vd POEL worden dat zou wel heel veel van het goede zijn met deze script en verwacht dat fuglsang bij lopez moet blijven als meesterknecht .

NU zou het van avermaet toch wel een keer zijn
En een teuns moet hier toch zeker ook de punten pakken.

Ps kelderman staat genoeg achter nu dus mag nu ook wel in de vlucht zitten samen met matthews.

We gaan het zien en volgen om 15.30 eerst van het zonnetje genieten hier in limburg .

hartstikkebedankt

Trentin rijdt juist mindere uitslagen dan ik had verwacht. Ik had hem gisteren bijvoorbeeld ook in de top-10 zien eindigen.

La Primavera

Etappe van vandaag beetje te vergelijken met:
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2019/stage-12

Die etappe in de Tour was nog lastiger dan vandaag en komen mannen als Stuyven en Trentin toch prima door.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Naar die had ik ook gekeken inderdaad

wesley1983

Higuita (c)
A. Yates
Schachmann
Van Avermaet
Gilbert
MVDP
Sagan
Matthews
Roglic

Sagan en Matthews mee in de vlucht voor de tussensprintpunten hoop ik en dan kunnen ze mss ook in de daguitslag ergens achteraan komen (plaats 10-20). Higuita voor etappewinst en wat plaatsjes stijgen in het klassement. Hoop dat Adam mee mag in de vlucht van broerlief, ideale etappe ook voor hem. En ook liever de gok met GVA, MVDP en Gilbert dan Ak-renners met zekere punten. Schachmann moet ook altijd mee. Roglic om toch nog wat punten te hebben als het allemaal tegenslaat.

04398

'@La Primavera, het enige verschil is dat dit een echte koers was, waarbij er misschien de hele etappe redelijk rustig gekoerst is. Bij scorito bepaalt de schrijver hoe de koers verloopt en laat hierbij nogal zijn fantasie de vrije loop, waardoor je opeens namen ziet lossen die je in eerste instantie niet verwacht of mannen van voren rijden die je ook niet veracht. Kortom er dus niet echt een touw aan vast te knopen qua uitslagen in vergelijkbare etappes in het verleden.

La Primavera

'@04398 Het gaat ook niet om de namen maar om het scenario. Kans is groot dat het scenario hetzelfde gaat zijn vandaag. En daarin kan je ook redelijk gezien dezelfde soort types verwachten.

wesley1983

'@la Primavera: die rit is een aankomst na een afdaling. Vandaag op 2.5km op het einde gaat het nog een halve kilometer omhoog aan 13.2%. Totaal niet te vergelijken toch?

La Primavera

'@wesley Ook voor jou het gaat om het scenario. Dat is een kopgroep met sterke heuvel/klimmers en klassementsmannen positie 15+. Je kan dezelfde types verwachten als in die etappe in de Tour. Posities binnen top 20 hoeven niet exact te zijn om een vergelijking te maken. Dat puistje op het eind is meer interessant voor de uiteindelijke volgorde waarin de poppetjes binnendruppelen. Rest van de etappe heeft een grote kans op een zelfde scenario als in de Tour.

wesley1983

'@la Primavera: klopt, maar ik zie Trentin/Stuyven echt niet terugkeren in 2 km na die puist als ze eraf liggen tegen beter klimmende renners. Geen tijd genoeg voor als in die etappe dat jij aanhaalde, daar doelde ik meer op.

1 2 ... 124 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.