Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 137 ... 153 154
nasibal

Kruijswijk in één van de laatste bergetappes op z'n plaat. Alsof ze oude wonden open willen halen....

@Niels
Oh dat zou nog meevallen dan. Dacht dat Majka op de 1e 2 cols al teveel punten zou pakken.

Laatst gewijzigd
Risje89

Kruijswijk valt in de afdaling, joee.

Punchen of verzuipen

Ook meteen een mooi voorzetje om Roglic zijn trui te laten verliezen ( "Hij komt geïsoleerd te zitten" ) zodat we een extra spannende laatste tijdrit krijgen.

Laatst gewijzigd
Niels22

Pro NL kan Scorito niet gezegd worden (muv VDP), Kruijswijk onderuit in de afdaling

@nasi, als Majka dus straks bij de eerste vijf zit op de Stelvio, is het gedaan... laatste klim is slechts 10 punten

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Kruijswijk op z'n bek, dat wordt dan geen bekertje voor me, ben ik bang:)

Punchen of verzuipen

Haha, Alaphilippe heeft weer zijn vaste portie virtuele bloeddoping gekregen. Energie en vorm te over die man!

Zadelpen

Zo! Die ging hard op zijn plaat zeg.

Ludi

Kruijswijk, geen sneeuwmuur toch?

Man man :( nu is kruijswijk ipv dumoulin nog een slechtere keuze waarschijnlijk, yikes.

Tom laten poepen straks en roglic alleen?

nasibal

Idd Zadelpen, verschrikkelijke beelden!

edit: oh, zie net verkapt iets staan.

Laatst gewijzigd
Niels22

Haha Alaphilippe... rijdt iedereen op de Stelvio op ruime achterstand. Barguil die de betere klimmers nu al niet meer kan volgen..

Ludi

Flip die quintana op de stelvio bijna op een minuut zet, mas op anderhalf en pozzovivo op 2. Hij springt echt als een gek.

hartstikkebedankt

"Vervolgens begint men aan de Stelvio, een klim van de buitencategorie. Het is niet zo zeer de steilte (7,6%) die het zwaar maakt, maar wél de lengte (24,1km) en hoogte (1.837m)."

Stelvio is 2.758 meter hoog
Stelvio is steiler dan Mont Ventoux, net als Tourmalet en iets minder dan Alpe d'Huez
En dan een bizarre lengte van 24 km

En echt een wonderrenner die Alaphilippe

Laatst gewijzigd
nasibal

Reichenbach, die op die eerder bergop nog even 3 minuten dichtreed op winnaar Pozzovivo, heeft het vandaag ook niet echt.

Gladiool

Adam Yates die alleen nog maar ging knechten zit ook mee.

Tred

Waar blijft Carapaz...

nasibal

Zozo, die Dennis.

Punchen of verzuipen

Oké dus Pogacar en MAL (toch geen koekenbakkers... ) komen niet weg omdat Kuss zó hard op kop rijdt, maar ondertussen rijdt Alaphilippe van iedereen weg?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

F*cking Richie Porte demarreert met Ciccone. Zou het podium voor ons Giulio er dan toch inzitten?

Ludi

Kruijswijk kan dus een kruijs doorheen, balen. Mag ik mijn joker nog inzetten? Kruijswijk en mezgec voor evenepoel en kragh ofzo?

Niels22

Wordt blijkbaar echt zwaar hard gekoerst, meer dan 8 koplopers boven op de Stelvio zou nu al onrealistisch zijn. Bovendien moet se voorsprong ook gaan halveren (minimaal) en daarmee zijn de vluchters direct kansloos

nasibal

Wel fijn dat MAL achteraf even doortrekt :)

Risje89

Ook een streep door morgen voor onze Steven?

nasibal

Ik call het vast:

... Oh oh oh, Roglic heeft toch echt een probleem nu! Kuss moet voor de top van de Stelvio afhaken en alleen Dumoulin is er nog...

..... Toevallig is Yates de enige AK renner die niet mee is gesprongen met de overige AK renners én die heeft nog een weelde aan ploegmaats...

..... komt Roglic daar goed weg man!

edit: Terwijl ik dit typte is inderdaad Kuss afgehaakt.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ja. Had dan dumoulin in een gat laten fietsen ofzo. Die heeft al meer punten gehaald.. ._.

hartstikkebedankt

Haha en OEI Dumoulin is de enige nog

1 2 ... 137 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.