Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 147 ... 153 154
Ludi

Ik verwacht dat pogacar geel verliest en podium verliest. Yates plek 3 pakt. Bernal en poga close om wit. Thomas en Roglic 1 en 2, de winnaar vandaag de winnaar van.de tour. Evenepoel en dumoulin top 5 vandaag. Dennis top 10. Nibali naar plek 8 en dik top 10 vandaag. Kruijswijk top 10 vandaag. Kelderman, valverde, pogacar, bernal, porte, pinot, mas, buchmann allemaal top 20 vandaag. Significant verschil tussen roglic en thomas zodat ze niet op 4 sec ofzo van elkaar staan. Gaatje naar evenepoel, dumoulin, yates. Gaatje naar overige top 10, die allemaal heel vergelijkbaar rijden. Top10:

Roglic/thomas 13:00
Roglic/Thomas +'8
Yates +13
Dumoulin +17
Evenepoel +18
Nibali +21
Kruijswijk +23
Dennis +23
Mal +24
Pinot +24

Beetje deze volgorde:
Porte
Bernal
Valverde
Kelderman
Pogacar
Mas
Buchmann
Higuita
Ciccone

En dan natuurlijk nog een klimmer in de top 20 die er wel voor gaat, schachmann, de gendt, kangert, teuns, fugl, izagirre kan allemaal. Ga ik niet noemen verder, net wat de scripter wil.

Roglic toch significant slomer dan vorig jaar, maar niet zoveel dat yates ineens sneller is. Thomas of roglic is net wat de scripter wil.

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik had een antwoord getypt naar de vraag, maar lijkt niet te zijn verstuurd (voor mij dan iig)

Laatst gewijzigd
Treenert

Scorito verloochent zijn roots.
Zonder Nederlander op het podium. Zelfs niet in de top-10. Yeah, sure!
Gemiste kans, KEVIN!!!!

Ludi

Test

Laatst gewijzigd
Ludi

Zijn mijn berichten voor iemand zichtbaar? Lijkt iets niet goed te gaan haha

Laatst gewijzigd
Wellens Nietens

Kon het op het laatste moment toch niet laten om Evenepoel captain te maken ipv Roglic, die zei dat ie gisteren zo veel heeft moeten geven... Konden we nog weleens spijt van gaan krijgen.

nasibal

'@Mindless

edit: Je post waarin je opnieuw reageert op Punchen of Verzuipen even over het hoofd gezien, excuus

Ik denk dat je op veel details wel zou kunnen mopperen, maar door de band genomen is het echt niet zo ontzettend vreemd wat in deze Grand Tour gebeurt ten opzichte van een normale ronde.

ja, jij hebt vaker zulke kleine tijdsverschillen gezien op de voorlaatste dag van een grote ronde? Of bergop zulke wisselingen in de uitslagen? Jij ziet vaker bij Scorito dat 80% van de toppers een vergelijkbaar puntenaantal heeft? Of dat de puntenaantallen zo laag liggen?

Ik zal het woord realistisch niet in de mond nemen, maar het is duidelijk dat alles hier 'sterk afwijkt van de normale gang van zaken'. Daarmee is het dus wel degelijk 'vreemd'. Daar had je inderdaad op in kunnen spelen. Het is exact ook wat de meesten van ons (ook de mensen met kritiek) hebben gedaan, gezien het feit dat er nog steeds hele hoge noteringen behaald worden.

Daarbij komt het volgende:

Dat in de huidige situatie INEOS de kaart Bernal zou uitspelen om Roglic onder druk te zetten was ook in een normale ronde prima voorspelbaar geweest. Daar zou je je normaal gesproken ook op inspelen. Je weet echter ook dat dit alléén kan lukken onder de omstandigheden dat de andere toppers met hem mee kunnen springen, zodat die geen gaatje dicht gaan rijden voor Roglic, dat Roglic zelf niet gewoon meespringt met Bernal (en dat Thomas vervolgens ook kan volgen, anders zal Bernal in moeten houden) én dat Kruijswijk en/of Dumoulin niet in staat zijn om het gaatje kort te houden (vergeet niet dat Bernal op ruim een minuut achterstand stond, dat is best wel wat ruimte). Dat zijn nogal wat omstandigheden. In een normale situatie moet je hopen dat dat allemaal op z'n plek valt, of kan je het juist als reden zien om de gok niet te nemen. In de huidige situatie weet je echter zeker dat het gaat gebeuren 'want de ITT moet ook nog spannend zijn'.

Je voorspelt dan dus niet op 'hoe het in het wielrennen zou gaan' maar 'hoe het in het spelletje zou gaan'. Dát is het punt wat aangehaald werd.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Er zijn hier geen excuses nodig hoor, ik ben gewoon een wijsneus die iets van het script vind en iemand anders kan dat onzinnig vinden, helemaal prima :-)

Zadelpen

Zou er nog een hond oversteken vandaag die Porte uit het zadel helpt? Zou toch knap zijn als die eindelijk een ronde uit rijdt.

denistel

we gaan er even uit en dan een lijst van wel 30 kanshebbers??

Platje

'@zadelpen, hij wil graag weer eens 3 grote rondes achter elkaar finishen dus denk dat hij rustig aan doet vandaag en geen risico neemt

nasibal

edit: nvm.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Zat net te bedenken, door deze coronacrisis, en dat straks ineens allerlei wedstrijden en rondes achter elkaar zijn. Zouden dit jaar de echte rondes wellicht nog gekker worden dan dit script. Want wie is er nu eigenlijk in vorm straks, en wie heeft er amper kunnen trainen ed. Blessures voor mensen die ineens weer volle bak moeten na tijdje stilstand, dat trekt ook niet elk lichaam.

Dat kan ook best een loterij worden hoor. Kijk er erg naar uit, echte wedstrijden en toch ook wel weer scorito ‘in het echt’.

Toch vermaak ik me prima hoor deze grand tour. Hoop dat ze elk jaar tijdens een rustige periode een fantasyspel opzetten. Er is ruimte zat met maar 3 rondes en het voorjaarspel. Hoeft dan geen drie weken te duren, maar week of twee of zo.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@zadelpen; en dan mag je straks wel uitkijken bij het selecteren dat je door dit spel niet onbewust wat gekleurd bent. Carapaz, Ciccone, Ala, v.Aert, etc

Laatst gewijzigd
jsprunk

Als ze het klassiekerspel ook nog door laten gaan en e huidige kalender wordt waarheid, wordt het een druk najaar :)

moeke

En voor al diegene die op Zweeler spelen wordt het toch nog spannend. De voorjaarklassiekers worden de najaarklassiekers. Alle klassementen blijven blijkbaar behouden, alleen de Road to het WK (ben de naam kwijt) is geschrapt. Jammer voor de winnaars van de tickets.

Ludi

Dennis snel hoor

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Tuurlijk v Aert nu wel aardig

Gladiool

Dikke kans dat WvA gewoon 28e wordt, dus zou me daar nog niet over opwinden.

DvH6

Als die 23 dan maar tussen die honderdsten tussen Schachmann en van Aert komen

LaTrapper

Met die tijd zou van Aert vorig jaar in een zwakker deelnemersveld 16e geworden zijn.

Platje

Kangert precies dezelfde tijd als vorig jaar.. helaas Majka niet 😁

Ludi

Lol, porte in een tijd die ik als ~winnende tijd had verwacht

Laatst gewijzigd
Gladiool

Ben benieuwd wat ze met Evenepoel doen, ook al is ie een begenadigd tijdrijder, op dit parcours zou je de top 5 klassement ook wel als top 5 in deze tijdrit mogen verwachten, gezien de klimcapaciteiten wat je nodig hebt in het 2e gedeelte.

La Primavera

REV is aan het huishouden. Goedzo je moet wat in deze coronatijd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 147 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.