Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 21 ... 153 154
rev

Carthy en higuita op de grond

BarryE1

Man man man, hebben ze Higuita van de fiets laten donderen.

Gladiool

'@arjenzvob. Ja, in zo'n fictieve Tour moet ik het me natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken.

Dat gezegd hebbende zit er ook wel een serieuze ondertoon in. Een Tour waarin Jumbo-Visma, DQS en de resterende Belgen en Nederlanders alles verdelen is natuurlijk harstikke mooi, maar dat zal niet echt gebeuren.

rev

En matthews ook hahha

Rob94

Goh, de traditie dat een van mijn renners in de eerste etappes onderuit gaan zet ik zelfs virtueel voort

Sagan=hulk

Dat meen je niet, materiaalpech bij Matthews...

Gladiool

Ik denk dat de scriptschrijver zelf ook deze Grand Tour gaat winnen.

Platje

En daarom is een virtuele tour zo zwaar irritant :)

Ab Normaal

Hahaha, boffen. Om het groen spannend te houden moet ie ergens op Sagan gaan winnen. Of Sagan scoort niet hoog vandaag. Benieuwd of ze Groenewegen niet laten winnen.
Edit. Inderdaad, Bennett wint.
Hmm, die wint dan de waaierrit morgen dus niet ..

Laatst gewijzigd
nasibal

Opzich niet onvoordelig dit. Als ze in etappe 1, in een massasprint notabene, op deze bewuste wijze Sagan al een enorm voordeel geven in de strijd om het groen dan moet dat ergens rechtgetrokken gaan worden.

Prima als ze Matthews (3,5 miljoen) uitschakelen in een etappe waarin hij toch geen top 5 zou rijden als dat betekent dat ze Sagan (6 miljoen) uitschakelen in een rit waar hij wél die kans heeft.

Laatst gewijzigd
Platje

Maar Matthews en Kristoff materiaalpech.. hoe vaak gebeurd het dat er 2 sprinters vlak voor de finish pech hebben in een grote ronde? Weten de kenners vast wel

Rob94

Higuita onderuit, Matthews pech, Kristoff pech, Demare die goed rijd, die ik in heb gewisseld voor Ewan die minder presteert (kan nog veranderen natuurlijk). Hulde aan Scorito, een typische dag voor mij in een grote ronde! :D

Sagan=hulk

Meteen de goede captain gekozen met Bennett, 261 punten in totaal

Laatst gewijzigd
Niels22

Wel beetje overdreven iedereen te benoemen in de laatste 1500 meter...

Ook al raar dat de enige renner die over het algemeen mee doet aan tussensprints, Kristoff, vandaag meteen met een nul te laten beginnen

Ab Normaal

Philipsen dus nu al een goede keus. Ook IGC kan virtueel beter sprinten dan in het echt.
Bouhanni maar liefst 13e...

Gladiool

Nou, een loterij wordt het dus sowieso.

Platje

Majka ook al een minuut achterop..

Sagan=hulk

Paar interessante namen die een minuut verliezen

nasibal

Nu baal ik wel dat ik Lampaert er nog even uitgehaald heb. Maar wie weet wordt dat morgen weer rechtgetrokken.

Met 500k voor Philipsen was de kans groot dat Kristoff in een sprint ging missen. Was een voor de hand liggend 'pareltje' ook al zou het maar voor 1 rit zijn. Des te meer kans dat Kristoff het in één van de kasseienetappes goed gaat doen.

Garcia lijkt overdreven goed, helemaal eens. Aan de andere kant: Hij klopte Sagan al 2x eerder dit jaar natuurlijk. Sagan klopt hem nu. Zou de 10e plek van Ewan dan de verklaring zijn voor die 500k minder?

Vond dit onverwacht leuk, benieuwd naar morgen!

NCK17

Matthews en Kristoff met pech en Carthy valt. Je verzint het niet.

Joachim

Ik heb Higuita, Matthews en Ewan dus dat viel niet mee. :p Met Demare, Nizzolo en Sagan toch 3 keer top 5 is wel positief.

Niels22

IGC was al prima bezig, mooi dat de scriptschrijver dat meteen beloond. Nog mooier hoe mensen hier meteen zuur van kunnen zijn!

Wielervolger

Serry 12e in een massasprint terwijl Deceuninck-Quick Step de gehele etappe op kop van het peloton heeft gereden en Sajnok de hele dag in de kopgroep en toch nog 21e. Heel logisch allemaal...

Laatst gewijzigd
nasibal

Oh ben niet zo zuur hoor van Garcia. Eerder blij, heb hem in mn team. Maar laten we eerlijk zijn; Meteen in rit 1 in dit veld plek 6 vind ik wel wat overdreven geknutseld.

Is er overigens een volledige uitslag ergens? In de app misschien? Of krijgen we alleen de top 20?

Edit:

Serry valt me inderdaad ook op. Viel ook al op dat hij in de tussensprint punten pakte nog voor Morkov. Hebben ze opeens bedacht dat Serry laatste man voor Bennet is? Daar moet ook een grote jonko aan te pas zijn gekomen.

Laatst gewijzigd
Joachim

Serry vooraan bij tussenspurt en einduitslag is wel wat vreemd, Morkov (en Asgreen, Lampaert en Stybar ook) zou realistischer zijn.

Edit: ha, jullie waren me voor.

@nasibal, volledige uitslag vind je als je op blauwe balkje Klassementen klikt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 21 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.