'@ DerMeister: gezien de concurrentie bij Sunweb (zie ze eerder Benoot of Matthews hoog laten eindigen) zou ik voor Fuglsang gaan.
@ Kj: zie ze eigenlijk beide niet in de top 20 eindigen, misschien dat je nog punten met Nibali kan halen als Stuyven weet te winnen.
@ Chef: ik zou ook Evenepoel thuis laten, denk dat dit meer voor Stybar, Lampaert, Asgreen is en ze Evenepoel zijn punten elders laten halen.
Aangezien er 'maar' 2 etappes zijn voor de echte Vlaamse renners verwacht ik dat ze hen ook in grote aantal in de top 20 laten eindigen en dus weinig tot geen klassementsrenners.
Ik denk dus een mengeling van de volgende 20 renners (in willekeurige volgorde):
Stybar
Stuyven
Naesen
V Avermaet
Vd Poel
Sagan
V Aert
Lampaert
Benoot
Gilbert
Politt
Kristoff
Matthews
Trentin
Demare
Vanmarcke
V Baarle
Terpstra
Bettiol
Degenkolb
'@ajvenema Ik doe beide, Teuns kan op kasseien en heuveltjes goed uit de voeten (OHN), IGC kan dat ook, als je zijn uitslagen van vorig jaar bekijkt. Ik laat Nibali eruit, omdat ik denk dat Stuyven voor eigen kans mag gaan, en Nibali in een grotere groep ak-mannen voor de 15+ plek gaan fietsen verwacht ik.
Ik zit nog vooral met kopman-vraag. Bij rit 2 was ik niet getrapt in het “ze zullen het wel afwisselen”-verhaal en heb SB kopman gemaakt ipv DG. Dat heeft de schade idd beperkt, itt 42% van de rest. Nu lijkt Scorito voor rit 3 een dergelijk valletje gezet te hebben (MvdP en Jasper Stuyven). Vorige week had ik Greg in gedachten als kopman voor vandaag. Nu neig ik naar een wissel; hoe denken jullie erover?
Ja lastig wie als kopman. Zelf heb ik van Avermaet niet, dus bij mij is echt de keus tussen MvdP, Stuyven en Matthews. Denk als ze MvdP een mindere dag morgen laten hebben dat dat altijd verklaarbaar is door gisteren. Maarja het blijft MvdP... Dus zelf ga ik hier ook nog veel over nadenken.
'@condor: ik heb ook nog Stuyven, Gilbert, matthews, sagan, demare, MvdP en Thomas om op te stellen, en die schat ik weer iets hoger in...
Qua kopman zou ik zelf voor greg gaan als ik hem had. Is wel een keertje aan de beurt zou ik zeggen:) ik verwacht dat stuyven wel top5 rijdt( na die hint van gister zou het heel flauw zijn om hem lek te laten rijden ofzo) maar niet wint. MvdP zou alsnog kunnen, maar ik gok niet op hem als kopman. Misschien eerder in roubaix...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.