Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 28 ... 153 154
kaboutertje

Wordt een latertje morgen met de start om 13:00 uur.

Chef83

Tja zeg het maar voor de laatste 2 plekken kiezen tussen garcia evenepoel en valverde .

Denk dat jasper morgen er vol voor gaat en dat hij een half uur voorsprong wint.🤐🤐🤐

Ludi

Laatste keuze teuns of nibali, de rest van mn team voelt gewoon aan als top 10 materiaal bij de echte RVV, zinin!

Jofferde

'@Kj ik zou voor Teuns gaan

@Chef moeilijke keuze zeg... maar ik liet dan Evenepoel thuis

Mijn laatste keuze: Kragh of Fuglsang...?

Sjonge Jonge

'@ DerMeister: gezien de concurrentie bij Sunweb (zie ze eerder Benoot of Matthews hoog laten eindigen) zou ik voor Fuglsang gaan.

@ Kj: zie ze eigenlijk beide niet in de top 20 eindigen, misschien dat je nog punten met Nibali kan halen als Stuyven weet te winnen.

@ Chef: ik zou ook Evenepoel thuis laten, denk dat dit meer voor Stybar, Lampaert, Asgreen is en ze Evenepoel zijn punten elders laten halen.

Aangezien er 'maar' 2 etappes zijn voor de echte Vlaamse renners verwacht ik dat ze hen ook in grote aantal in de top 20 laten eindigen en dus weinig tot geen klassementsrenners.
Ik denk dus een mengeling van de volgende 20 renners (in willekeurige volgorde):
Stybar
Stuyven
Naesen
V Avermaet
Vd Poel
Sagan
V Aert
Lampaert
Benoot
Gilbert
Politt
Kristoff
Matthews
Trentin
Demare
Vanmarcke
V Baarle
Terpstra
Bettiol
Degenkolb

Jofferde

'@sjongejonge

Kragh werd dit jaar nog 3e op de kasseien in het klassiekerspel. Vandaar dat ik iets meer naar hem neig dan naar Fuglsang (die ook top 20 zou kunnen rijden)

Moeilijke keuzes, maar dat maakt het wel een leuke bezigheid!

Sjonge Jonge

Dan vooral je eigen keuze aanhouden, niets vervelender dan achteraf spijt hebben dat je dat niet gedaan hebt ;)

barceman

Als klassement renner verwacht ik nog wel wat van Thomas dus die gaat mee. Bij mij is ook de laatste twijfel tussen Kragh, Fuglsang en Evenepoel. Nu nog Evenepoel omdat hij best top 20 kan eindigen en teampunten voor Bennett en eventuele winnaar en de andere 2 niet veel meer van verwacht.

Platje

Thomas heeft in 2014-2016 in de 3 keer dat hij meedeed 2x top 15 en 1x top 10 gereden.. Ik neem hem dan ook mee in mijn etappeselectie

Ludi

Als je in 2014 tegen me had gezegd dat Thomas, top 10 PR en RVV, de tour zou winnen, terwijl froome ook top 3 reed, binnen 5 jaar, had ik je voor gek verklaard.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Waar staat die kluis eigenlijk? Moest ik vragen voor iemand anders....

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Sjonge Jonge true that! 😀
Overigens zie ik Teuns best top 20 rijden

-Wielerfan

Is het mogelijk dat Kristoff of Sagan morgen de groene trui af gaan snoepen van Bennett?

-Wielerfan

En zou Trek-Segafredo niet voor Pedersen gaan ipv Stuyven Ivm Pedersen z'n 13de stekkie en kans op de gele trui?

TrEb

'@wielerfan, zou kunnen, ik zat zelf te denken aan een script dat Dumoulin voor de gele trui gaat, hij staat nu 5e.

Ajvenema

Ik moet nog kiezen tussen Teuns en Garcia Cortina, iemand?

-Wielerfan

'@Ajvenema

Ik zou zeker voor Teuns gaan. Teuns was begin van het jaar ook al de man voor de Kasseien bij Bahrein.

Ajvenema

'@wielerfan: volgens mij rijdt Teuns juist nooit kasseien:) had de ronde wel op zn programma staan dit jaar overigens. Garcia zou potentieel wel top20 kunnen rijden maar ik vermoed dat de schrijver hem echt als sprinter ziet, gezien etappe 1, en hij dus morgen ook weer wat puntjes krijgt:)

De Condor van Echt

'@ajvenema Ik doe beide, Teuns kan op kasseien en heuveltjes goed uit de voeten (OHN), IGC kan dat ook, als je zijn uitslagen van vorig jaar bekijkt. Ik laat Nibali eruit, omdat ik denk dat Stuyven voor eigen kans mag gaan, en Nibali in een grotere groep ak-mannen voor de 15+ plek gaan fietsen verwacht ik.

Ik zit nog vooral met kopman-vraag. Bij rit 2 was ik niet getrapt in het “ze zullen het wel afwisselen”-verhaal en heb SB kopman gemaakt ipv DG. Dat heeft de schade idd beperkt, itt 42% van de rest. Nu lijkt Scorito voor rit 3 een dergelijk valletje gezet te hebben (MvdP en Jasper Stuyven). Vorige week had ik Greg in gedachten als kopman voor vandaag. Nu neig ik naar een wissel; hoe denken jullie erover?

barceman

Ja lastig wie als kopman. Zelf heb ik van Avermaet niet, dus bij mij is echt de keus tussen MvdP, Stuyven en Matthews. Denk als ze MvdP een mindere dag morgen laten hebben dat dat altijd verklaarbaar is door gisteren. Maarja het blijft MvdP... Dus zelf ga ik hier ook nog veel over nadenken.

Ajvenema

'@condor: ik heb ook nog Stuyven, Gilbert, matthews, sagan, demare, MvdP en Thomas om op te stellen, en die schat ik weer iets hoger in...

Qua kopman zou ik zelf voor greg gaan als ik hem had. Is wel een keertje aan de beurt zou ik zeggen:) ik verwacht dat stuyven wel top5 rijdt( na die hint van gister zou het heel flauw zijn om hem lek te laten rijden ofzo) maar niet wint. MvdP zou alsnog kunnen, maar ik gok niet op hem als kopman. Misschien eerder in roubaix...

Sjas Patatje

Gaan de klassement mannen zich vandaag al "bemoeien" met de koers? Of laten ze het over aan de kasseien mannen, zoals Van Avermaet, Vd Poel, Naesen etc?

stefanl2512

Greg die zijn eerste RVv wint is wel een mooi scenario. Ik had hem als kopman en blijf daarbij. Wel getwijfeld om MvdP opnieuw te spelen.

Twijfel vooral over de klassementsmannen. Heb nu Thomas, Fuglsang en Dumoulin. Maar twijfel om Nibali en/of Valverde erin te gooien.

FritsvanHoefelen

Eerste dagen valt het realisme bij Scorito toch wel tegen. MvdP in de aanval en dan op 200 meter teruggepakt worden; op zijn stuur slaan en toch nog gewoon 4de worden. Waaiers met allemaal eenlingen van ploegen.

Gelukkig gaan ze vandaag al om 13.00 van start voor 270km.

Platje

Wat zijn jullie verwachtingen van Schachmann vandaag?

1 2 ... 28 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.