Ze laten Matthews vandaag qua punten voor het groen niet echt veel inlopen op Sagan. Wat zou dit betekenen voor de uitslag van Sagan morgen? En als Sagan morgen wéér punten pakt op Matthews?
Het verschil met een echte ronde is dat je nu iemand de schuld kan geven. Zadelpen voorspelde het al ;)
Haha, als ik vergelijk met mijn script “ter vermaeck” zie ik dat ik daar Hofstetter 3e zag worden, en Bennett liet ik ook daar piepelen :). Voor de rest weinig overeenkomst. Ben wel heel benieuwd wat script in petto heeft voor Sunweb, loopt niet echt lekker. En wat hebben ze met Ewan laten gebeuren??
(Was niet ontevreden meg mijn score: bij 1 punt boven gemiddelde bij zo’n uitslag knijp ik mijn handjes dicht...)
ja je kunt zo veel scenarioos schrijven als je zelf wilt..des te lastiger om dit
te voorspellen vind ik in ieder geval lastiger dan normaal.toch wel veel
verassende namen in top 20 . morgen vlaanderen daar kun je de
verwachte namen toch iets makkelijk voorspellen neem ik aan.
suc6 allen en stay safe.
Inderdaad een erg opvallende uitslag met slechts 160 punten voor mijn team.
De hint naar Stuyven is inderdaad erg opvallend. Maar zou dat niet zijn om ons allemaal op een dwaalspoor te zetten en dat hij morgen ineens de benen niet heeft of materiaalpech krijgt? Lijkt me niet dat ze in dit verslag de etappewinnaar van morgen gaan aanwijzen...
'@Nasi
Dat is voorlopig onze enige goede voorspelling haha! Wij krijgen hier ongelofelijk klop. Waar is het realistische chauvinisme???
We hebben compleet mis gegokt blijkt nu al. Dit wordt nog slechter dan een echte ronde vrees ik. En mijn kopman voor morgen heel de dag in de aanval.....
Team Zadelpen is nu al veroordeelt tot paniekpoolen, en dat is jammer na slechts twee koersdagen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.