Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 27 ... 153 154
NCK17

Met Kristoff zit de winnaar opnieuw in mijn team. Ik heb dus weer een prima aantal punten gehaald.

arjenzvob

Kopman Matthews keurig bij de laatsten haha. Wat is die aan het doen joh? Ik had bedacht dat hij als goedmakertje voor gisteren vandaag goed zou scoren. Scenario klopt maar dan voor Kristoff...
Kelderman ook op achterstand. Het is nog niet de GT van Sunweb!

Matthijs603

Meintjes op 8:36 is in ieder geval wel realistisch. Ook al flinke achterstanden voor o.a. de Izagirres, Haig, Soler, Poels, Nieve, Kangert, Uran, Schachmann.

bart1e

Wat een graf uitslag, ewan en groenewegen geen top 20 en dan ook nog sagan 13e.

PPT

Ik kan best wel verrassende scripts hebben, maar dit slaat helemaal nergens op. Één dag voor de RvV gaat MvdP echt niet in een waaieretappe vol in de wind zonder waaier te kunnen vormen in een kopgroep van 4 krachten smijten.

nasibal

Ze laten Matthews vandaag qua punten voor het groen niet echt veel inlopen op Sagan. Wat zou dit betekenen voor de uitslag van Sagan morgen? En als Sagan morgen wéér punten pakt op Matthews?

Het verschil met een echte ronde is dat je nu iemand de schuld kan geven. Zadelpen voorspelde het al ;)

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Matthews kunnen we wel vergeten voor groen. 2 keer niet meesprinten is dodelijk normaal. Althans in het echt toch.

La Primavera

Het gezeik en gezanik die je wist dat zou komen. Ik drink er nog eentje.

De Condor van Echt

Haha, als ik vergelijk met mijn script “ter vermaeck” zie ik dat ik daar Hofstetter 3e zag worden, en Bennett liet ik ook daar piepelen :). Voor de rest weinig overeenkomst. Ben wel heel benieuwd wat script in petto heeft voor Sunweb, loopt niet echt lekker. En wat hebben ze met Ewan laten gebeuren??
(Was niet ontevreden meg mijn score: bij 1 punt boven gemiddelde bij zo’n uitslag knijp ik mijn handjes dicht...)

denistel

ja je kunt zo veel scenarioos schrijven als je zelf wilt..des te lastiger om dit
te voorspellen vind ik in ieder geval lastiger dan normaal.toch wel veel
verassende namen in top 20 . morgen vlaanderen daar kun je de
verwachte namen toch iets makkelijk voorspellen neem ik aan.
suc6 allen en stay safe.

nasibal

Morgen winst Stuyven en VdP in het geel. Doe er je voordeel mee :)

arjenzvob

Ja... die hint was wel heel duidelijk in het verslag he Nasibal.... JS for the win.

Ajvenema

Ja, al zie ik ze stuyven ook wel weer piepelen morgen, te makkelijk anders? Wel maf van van der Poel. Maar ook dat is wielrennen🤓 slechte dag overigens!

Lassayd

Hebben dit makers van dit ridicule scenario ene Ewan weleens zien sprinten?

PPT

OK, ik doe nu maar net alsof MvdP gewoon vanuit de eerste waaier 4e is geworden. Dat gedoe met die kopgroep, it didn't happen.
Misschien is het wel een doorzichtige truc om mensen te laten denken dat hij te veel met zijn krachten smeet. Ik had hem als kopman morgen en laat het lekker staan.

Valvuillerdemoz

'@Paul-Peter Theulings: Dat MvdP dit doet is alleen maar een teken dat ie zich enorm sterk voelt. Door het nipte verlies van vandaag komen daar morgen ook nog eens revanchegevoelens bij. Die rijdt tot de Alpe in het geel. Let maar op.

Jofferde

Inderdaad een erg opvallende uitslag met slechts 160 punten voor mijn team.

De hint naar Stuyven is inderdaad erg opvallend. Maar zou dat niet zijn om ons allemaal op een dwaalspoor te zetten en dat hij morgen ineens de benen niet heeft of materiaalpech krijgt? Lijkt me niet dat ze in dit verslag de etappewinnaar van morgen gaan aanwijzen...

JimKro

Wat een etappe! Geweldig dat Mathieu zich direcht even laat gelden, die overwinning komt er nog wel ;)

Ludi

Stuyven laten tegenvallen na zon opmerking zou ik vreemder vinden dan mvdp laten tegenvallen na een ontsnapping tot het einde de dag ervoor. Al denk ik dat ze beide morgen top 5 rijden, samen met greg en een dqs renner.

Ajvenema

Morgen voor Matthews dan maar? Vorig jaar bij zn debuut(?) 6e. Morgen vanuit de vlucht naar 1? Zou Cortina of demare morgen meedoen?

Ludi

Vorig jaar 4e, maar sterkste man in koers. Had ie geen "bunnyhop" gedaan en zijn fiets kapot getrokken waardoor hij in zijn eentje een minuut moest dichtrijden had ie (naar mijn inzicht) gewonnen.

wesley1983

Stuyven zijn beste resultaat in een ronde van Vlaanderen was 7e (1 keer top10), is meer een man voor PR vind ik persoonlijk. Mijn vooraf geplande kopman GVA (die notabene 7 keer top10 reed in de laatste 8 edities) ga ik echt niet veranderen door die hint dat ze gaven.

Zadelpen

'@Nasi

Dat is voorlopig onze enige goede voorspelling haha! Wij krijgen hier ongelofelijk klop. Waar is het realistische chauvinisme???

We hebben compleet mis gegokt blijkt nu al. Dit wordt nog slechter dan een echte ronde vrees ik. En mijn kopman voor morgen heel de dag in de aanval.....

Team Zadelpen is nu al veroordeelt tot paniekpoolen, en dat is jammer na slechts twee koersdagen.

Benzardi

Vandaag een slechte dag mijn kopman niet in de top 20 (Groenewegen), dus maar 97 puntjes.

Morgen Vlaanderens Mooiste ben benieuwd of het een 2 strijd tussen van der Poel en van Aert word.
Of word het de dag van de grote onbekende?

Ludi

Asgreen met een puike solo of lampaert die tweede wordt in een sprint zou ik allebei wel kunnen waarderen.

Nu we het toch over chauvinisme hebben, zullen ze morgen dan ook juist geen belg laten winnen? :p

1 2 ... 27 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.