Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 26 ... 153 154
Sagan=hulk

Deceuninck en Bora. Het was te verwachten dat deze ploegen erbij zouden zitten, Jumbo Visma en Ineos verwacht ik ook wel vooraan.

Ludi

Ineos en jumbo niet op kop klinkt anders niet zo top.

Barguil, sagan en tom in eerste groep is wel echt hetzelfde als 2015.

DvH6

Begint hier de coup van Dumoulin al?

PPT

Heeft de kopgroep van 4 al een mooie waaier gevormd?

Sagan=hulk

Alaphilippe en Evenepoel niet opgesteld, de virtuele Scorito verandert het spel precies niet veel.

Ludi

Als tom zich niet laat afzakken, als hardrijder en "knecht", dan wordt dit misschien wel een hele mooie tour. Pijnlijk voor mijn team, maar mooi. Ook realistisch.

NCK17

Op Dumoulin na al mijn klassementsmannen in groep 2.

Wielervolger

Daniel Martin in het eerste peloton bestaat gewoon niet

kaboutertje

Probleem Kristoff ook opgehelderd:

Ook Alexander Kristoff zit dus in de voorste groep. Gisteren miste hij de slag, maar het was onduidelijk waarom precies. We vroegen ploegleider Allan Peiper deze ochtend om uitleg. “Alexander miste gisteren een bocht, waardoor hij in de berm belandde. Het viel allemaal wel mee, maar het was balen dat hij in staat was om via de volgwagens terug te keren. Ook jammer dat Jasper (Philipsen, red.) het uiteindelijk niet waar kon maken."

nasibal

Mollema op koers naar winst op de Alpe. Quintana op koers voor z'n allesverschroeiende demarrage op de Tourmalet

nasibal

Die gekke Jasper Stuyven toch..

... Die heeft nu in de voorbereiding natuurlijk niet op een terrasje kunnen zitten.

arjenzvob

Waarom wordt er niks over Matthews gezegd... Mijn kopman van vandaag. Mijn aandacht houden ze in ieder geval wel vast zo haha!

Gladiool

Zal wel weer net bij elkaar komen met peloton 1 en 2, en Van der Poel zal wel net stand houden.

arjenzvob

Gladiool.... Heb jij een azijn-infuus of zo?

Ludi

Heerlijk, de verbazing dat MvdP, aanvaller puur sang, het toch gewoon presteert.

Gladiool

Kijk even in de spiegel, ik maak gewoon een voorspelling op basis van hoe het geschreven is. Bedoel er niks negatiefs mee.

arjenzvob

Gedaan. Ziet er goed uit. Terug naar de koers!

nasibal

S.Yates heeft ook getrained deze winter. Dumoulin is een zoethoudertje voor iedereen die 3 miljoen weggegooid heeft. Ach, misschien S Yates ook wel :D

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Asgreen volle bak op kop voor Bennett nu?

arjenzvob

We kunnen in ieder geval niet zeggen dat het script chauvinistisch is....

Matthijs603

Omgekeerde Gold Race.

nasibal

Verrassende winnaar wel :D

De Condor van Echt

Haha, gaaf! Super spannend verslag! (Enige verkeerde keuze van mij was Thomas ipv Bernal/Nibali.) Wat zouden ze voor Tom in petto hebben....?

nasibal

QS laat zich hier wel piepelen hoor.

La Primavera

Voordeel van deze Grand Tour is dat de scores direct na de finish bekend zijn.

1 2 ... 26 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.