Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 30 ... 153 154
Ludi

MvdP
Sagan
Matthews
Kristoff
Stuyven
Trentin
Gilbert
Valverde
Teuns

Thomas verwacht ik in verwachte plaats boven teuns, maar teuns zie ik in een scenario met een groepje van 10 wel de vrijgeleide krijgen en thomas niet.

NCK17

De renners die het vandaag voor mij moeten doen zijn:
1. Van Avermaet (c)
2. Van der Poel
3. Benoot
4. Matthews
5. Kristoff
6. Van Baarle
7. Fuglsang
8. Thomas
9. Dumoulin
Ik denk niet dat ze Van der Poel na de inspanning van gisteren de ronde laten winnen, dus ga ik voor Van Avermaet die in de zomer vaak goed is.

Ajvenema

Toch gegaan voor Teuns ipv Garcia Cortina, die mag morgen weer naar p6 sprinten:)

En ik eet mn lasagne op als Matthews hier geen goed resultaat boekt vandaag.

Daarnaast ga ik met een molotov-cocktail naar Breda als Stuyven vandaag 'iets' tegenkomt.

Petit en Lampie al in de vlucht van de dag... Zouden ze het redden?;)
Benieuwd naar de finale!

Sloddies

Na lang dubben toch MvdP captain. Heeft gisteren 7 km alleen gereden, in de ontsnapping heeft zijn ploegmakker veel van het werk opgeknapt (hoop ik)

turbolader

De scriptschrijver durfde Groenewegen geklopt te laten worden, maar die krijgt morgen nog een herkansing. Denk dat ze vandaag echt wel een Flandrien laten winnen, Avermaet, Vanmarcke of Naesen verwacht ik.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Het is nog lang geen zomer dus ik heb niet van Avermaet maar toch Van der Poel kopman. Hij is Nederlander en een Belg tegelijk. Als ze dan nog niet chauvinistisch zijn daar in Brabant...
Voor vandaag:

MvdP (C)
GvA
Trentin
Sagan
SKA
Fuglsang
Valverde
Thomas
Philipsen

DvH6

Matje heeft zich laten verrassen op de Muur, samen met Bardet, Pinot en Quintana

Platje

Kansloos

hartstikkebedankt

Te weinig gegeten zeker die Mathieu

De Condor van Echt

En dan doet hij weer net zo’n fenomenale inhaalrace als vorig jaar om dan tweede te worden achter Sepp Kuss 😂😉

Rad

Meintjes voor winst? In deze Grand Tour kan alles kennelijk..

hartstikkebedankt

Travis McCabe wint de eindsprint van Dayer Quintana denk ik. Derde wordt Meintjes die zijn eerdere vluchtmakkers en de groep favorieten weet voor te blijven

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Is flink doorgereden, nog minder dan 67 km!

hartstikkebedankt

Asgreen, Terpstra, Trentin en Van der Poel moeten lossen bij Bernal, Carapaz, Nizzolo, Lopez en S. Yates in de Ronde van Vlaanderen.

Matthews en Dumoulin kunnen o.a. Anacona, Brambilla, Higuita, Landa, Mas, Nieve, Porte en Pozzovivo kennelijk niet volgen.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Toch een nette 75 km/u van Meintjes. Wordt het toch nog wat met hem dan?

Ab Normaal

En Matthews heeft het met de vriendin van de scripter gedaan denk ik.
Die wordt in drie etappes gedegradeerd tot een onoplettende sukkel met vierkante wielen.

Zadelpen

Weet iemand wat er met Tom is gebeurd?

hartstikkebedankt

De scripter trok voor Dumoulin het lootje '3' in de categorie 'peloton'

Asgreen rijdt nu - vanuit het tweede peloton nota bene - op kop van het eerste, samen met Alaphilippe

Laatst gewijzigd
BarryE1

Wat heeft Matthews die script-schrijver misdaan?

Prima hoor dat het allemaal niet zo standaard is maar begin enkele gebeurtenissen wat minder goed te trekken.

denistel

1 uur gestart en al 210 km gereden beetje vreend waarom niet gewoon om 10 uur starten
zeer benieuwd naar de uitslag nu eerst eurosport er maar ff op

Gladiool

Dan heeft Tom het geluk dat er voor hem nog wordt geloot.

Ludi

Dit tempo is absurd, gewoon weer om precies 17:00 binnen zeker? Matthews.....

Matthijs603

Het is vooral jammer dat er bijna niets wordt gezegd over de ploegentactiek. Renners lijken los van hun ploeg kriskras door elkaar te rijden. Wat doen nu bijvoorbeeld de Jumbomannen in groep 1? Rijden voor Roglic, voor eigen kansen van Van Aert/Teunissen, wachten op Dumoulin/Kruijswijk?

Ludi

EF moet er ook wel enorm aan geloven volgens het script zeg.

PPT

Van der Poel te veel tegen de wind gereden gisteren door een kopgroep te kiezen ipv een waaier. In real life had hij dat nooit gedaan, zo dom is hij echt niet.

1 2 ... 30 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.