Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 31 ... 153 154
Stijn Lemmens

Waar rijdt Bennett de gele trui? Nog in geen enkele groep opgemerkt?

Zijn ze die uit het oog verloren?

hartstikkebedankt

Nota bene Fuglsang gaat nu demarreren uit de groep kasseikleppers , in plaats van zijn kopman MAL te beschermen.

De Condor van Echt

Begint inderdaad op een random number algoritme te lijken, behalve voor Matthews 😟 Met enige bijstelling voor enkele grote namen met hoge pickrate.

Ik zou bijna gaan denken dat mijn script “ter vermaeck” toch op een aantal punten minder onrealistisch was - ik zeg dit met een knipoog, maar die wordt zo langzamerhand steeds kleiner...

Stijn Lemmens

Hoe zit het met de derde groep is die ook al vooraan aangesloten? Waar zit MVDP?

Valvuillerdemoz

Stybar heeft in een grote ronde nog nooit een uitslag gereden. Mattje pakt hem nog wel terug

FritsvanHoefelen

200 km afgelegd in de eerste 2,5 uur. Neem aan dat de renners de rest wel op de fiets afleggen?

Ragnar Lolbroek

De scenarist is geen fan van Matthews precies. Bling kan al 3 dagen op rij de kak fretten.

kaboutertje

Stybar is serieus aan het stampen

Sjas Patatje

Deze hele ronde zit vol kleine en grote verrassingen, om het voor zoveel mogelijk mensen spannend te houden. En soms ook erg frustrerend, zoals bij Matthews nu. Maar geloof me, die gaat nog wel een paar hoge noteringen rijden deze ronde.

Ajvenema

Fuglsang??

Die zit bij mij lekker op het bankje...

Zadelpen

De tranen schieten in je ogen van dit koersverhaal. Team Zadelpen wordt helemaal verscheurd. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn?

Zadelpen

Tom rijdt in 6 kilometer 3 minuten dichter... het kan nog, hup Tom!!!!!

Jofferde

Wie gaat er mee met tomaten en eieren naar Breda? :P Wat een koersverloop weer...

NCK17

Hoe kan Meintjes in een groep met o.a. Lampaert de bergtrui pakken op de kasseien? Hij is één van de lichtste renners van het peleton, die hoort op de kasseien alle kanten op te stuiteren.
De groepen zijn ook heel random ingedeeld. Dumoulin en Matthews niet voorin, maar bijna alle lichte klimmers wel?

Imbatido

Ze zijn verkeerd gereden. Zitten ineens op de Kruisberg in Limburg.

Stijn Lemmens

MVDP pakt de gele trui vandaag

DvH6

Hij was als eerste boven op de allereerste helling, daarvoor waren 2 stroken, maar daar rijden ze hem er echt niet af. Dit kan gewoon. En de groepen; als elke groep en etappe wordt ingedeeld op precies kwaliteit, dan is het toch niks aan? Dat is in het echt ook niet. Fuglsang die demarreert is misschien niet ideaal voor MAL, maar intrinsiek kan hij het (PR etappe met Nibali).

Voor alles valt wat te zeggen tot nu toe + wat sensatie.

Ik ben blij, ook al sta ik nog niet hoog met mijn team, mijn scenario was ook anders, maar nogmaals, dat is in het echt ook.

Nou dit moest er even uit na veel geklaag en is geen persoonlijke aanval , ik moest het misschien even illustreren. Sorry NCK17.

Ik ga weer verder volgen, laten we zien of Stybar het haalt..

hartstikkebedankt

Het zijn ook meer de dingetjes onderweg dan per se de uitslag straks denk ik. In welk universum rijden Nizzolo en Carapaz op een parcours van RVV in peloton 1 en Matthews en Dumoulin in peloton 3. En dan door gelost te zijn, niet door pech of iets dergelijks. Dat is dan één voorbeeld. Mathieu die ergens halverwege de etappe nota bene op de Muur van Geraardsbergen 'zich laat verrassen'. En Matthews 3 dagen op rij laten snoozen zonder verdere aanleiding vind ik ook opmerkelijk.

Laatst gewijzigd
DvH6

Ik heb Nizzolo altijd in mijn gedachten als iemand die de kasseien aan kan, toen ging ik kijken naar z'n uitslagen in de monumenten vanochtend en heb ik hem maar uit m'n team gelaten, want inderdaad: dramatisch. Toch heeft hij in voorjaarsklassiekers best uitschieters gehad en kan hij er zeker zo vroeg in de koers nog best bij zitten. Ik snap dat het een voorbeeld was, maar zo valt er dus altijd wel iets te zeggen, zelfs als het niet alleen maar dingen uit het verleden zijn. Ook kunnen mensen zich laten verrassen, bijvoorbeeld Dumoulin staat niet scherp voor het klassement en was misschien aan het babbelen..

Ragnar Lolbroek

Opnieuw strijd op alle fronten, je verzint het niet.
Vooral dat laatste, lol.

Ludi

"Het is opnieuw strijd op alle fronten, je verzint het niet!"

Uhh... dat is het probleem juist 8)

jappe666

Het is me echt een raadsel waar jullie die liveblog terugvinden haha, ik vind hem niet op de site, noch op de app...

Ludi

Bij "verslag"

kaboutertje

Groepen blijven bijeen op laatste passage Kwaremont en Pater!

Chef83

Komop stuyven jaaaaaaaa😁😁😁😁

1 2 ... 31 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.