Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 32 ... 153 154
Berend

Hoe refresh je het liveblog zonder gelijk de uitslag te zien als je het verslag een half uur later leest, zoals ik gister had? ;-)

Verder best spannend zo, toch knap voor een virtuele koers.

jappe666

Ooh wacht gevonden, m'n taal stond op Engels en dan werkte het niet, had gedacht dat het daar ook onder 'report' zou komen maar niet dus :-)

Sagan=hulk

Mooi scenario! Leuk dat ze er rekening mee houden dat het een etappe is in een GT en niet gewoon de RVV. Het is niet meer dan logisch dat de kopgroep een combinatie is van kasseien mannen en klassementsrenners. Het enige een beetje onrealistische is het heel lang op kop rijden van Stybar. Als die dat vroeger eens probeerde dan waaide die altijd terug.

Ludi

Styby heeft echt stalen benen vandaag, hij legt er ook wel een moordend tempo op als je het zo doorrekent!

hartstikkebedankt

Hij rondt 'm dadelijk af in 68 gemiddeld!

lo squalo dello Stretto

Stybar won in het verleden al een etappe in de Tour en in de Vuelta; dus zo onrealistisch is dat toch niet?

kaboutertje

Op deze manier loopt Matthews natuurlijk nauwelijks schade op in het puntenklassement t.o.v. Sagan

Stijn Lemmens

en de Omloop en E3

Sagan=hulk

'@lo squalo dello Stretto
Ik heb het vooral over de manier waarop, een solo van 56 km. Dat kan alleen als er enorm veel gepokerd wordt achter je, maar Fuglsang en Pedersen (2 hardrijders pur sang) kwamen zelfs geen meter dichter.

Gladiool

Greg kan toch behoorlijk aankomen, maar wordt niet genoemd als snelle man, .itt Pedersen en Gilbert.

hartstikkebedankt

Kristoff (6 keer top-5 in RVV) is er kennelijk niet meer bij in de grupo GVA

Phoenix0000

Kristof wint natuurlijk (zoals altijd) sprint in peloton, voor Hofstetter

Niels22

Is er al één renner van Sunweb die iets positiefs heeft gedaan in deze ronde? De namen Kragh Andersen en Benoot kom ik vandaag ook nergens tegen

hartstikkebedankt

'@Phoenix je zult wel gelijk hebben, Kristoff won gisteren natuurlijk ook al. Anders wordt het wat veel van het goede.

Benoot zat wel in het eerdere peloton 1

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Jawel, Kragh in laatste groep.

Sjas Patatje

Stybar is ijzersterk in de kasseien ritten, maar ik hem eigenlijk nooit overwogen om in mijn team te hebben. Jullie wel?

De groep achter Stybar neigt een beetje naar "iedereen te vriend houden", haha. Iedereen heeft denk ik wel een paar renners die punten pakken vandaag en een paar renners die naast de pot pissen.

Voorafgaand aan de ronde had ik heel vaak Politt in mijn selectie, voor 750K best een koopje. Maar dat was Bettiol ook.... You win some, you some!

kaboutertje

Caleb Ewan ook knap gereden, 16e.
Oke, van Avermaet besluit niet te sprinten voor plek 2.
Edit; Naesen ook niet inderdaad.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Naesen en Greg worden eruit gesprint door Terpstra, Vermote en eigenlijk iedereen in die groep :').

Imbatido

Fuglsang is in rook opgegaan kennelijk.

hartstikkebedankt

Oei, Kristoff in de laatste kilometers gelost uit de voorste groep Van der Poel/Stuyven/GVA en toen kennelijk ook nog gelost uit de groep met Caleb Ewan (!) en Daniel Martin.

Zuur voor de mensen met GVA en Naesen, die sprinten letterlijk altijd voor iedere plek maar hier eindigen ze achter in hun groepje

Laatst gewijzigd
Risje89

Gevoelige klap voor mn team vandaag. Hopen op een gunstiger scenario morgen.

denistel

Gregg 12e dat is ie nog nooit geworden na zo,n koers volgens mij

Filipo

Haha Van der Poel gisteren in de vlucht, nu op achterstand, maar rijdt in de sprint nog even iedereen eraf. Enige vorm van realisme is ver te zoeken in deze koers

Valvuillerdemoz

Wel een beetje apart dat nu al bekend is dat o.a. Groenewegen, Bennet en Bonifazio vandaag op 9 min 46 binnenkomen!

denistel

haha nee alles is al bekend toch ze kunnen alle uitslagen al er uit gooien

1 2 ... 32 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.