Mooi scenario! Leuk dat ze er rekening mee houden dat het een etappe is in een GT en niet gewoon de RVV. Het is niet meer dan logisch dat de kopgroep een combinatie is van kasseien mannen en klassementsrenners. Het enige een beetje onrealistische is het heel lang op kop rijden van Stybar. Als die dat vroeger eens probeerde dan waaide die altijd terug.
Stybar is ijzersterk in de kasseien ritten, maar ik hem eigenlijk nooit overwogen om in mijn team te hebben. Jullie wel?
De groep achter Stybar neigt een beetje naar "iedereen te vriend houden", haha. Iedereen heeft denk ik wel een paar renners die punten pakken vandaag en een paar renners die naast de pot pissen.
Voorafgaand aan de ronde had ik heel vaak Politt in mijn selectie, voor 750K best een koopje. Maar dat was Bettiol ook.... You win some, you some!
Oei, Kristoff in de laatste kilometers gelost uit de voorste groep Van der Poel/Stuyven/GVA en toen kennelijk ook nog gelost uit de groep met Caleb Ewan (!) en Daniel Martin.
Zuur voor de mensen met GVA en Naesen, die sprinten letterlijk altijd voor iedere plek maar hier eindigen ze achter in hun groepje
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.