Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 33 ... 153 154
Jofferde

Slechts 182 punten vandaag...

Thomas, Nizzolo, Fugl 44 punten samen en heb ik er alle 3 niet in

De Condor van Echt

Schade door verkeerde kopmankeuze valt mee: 198 pt, en niet veel verder gedaald, pfoei!
Verslag finale was wel wat beter doordacht, en leuk om te volgen.
Benieuwd wat ze morgen voor ons in (grup)petto hebben!

Valvuillerdemoz

Ja dat snap ik, maar het is toch realistischer als ze dat pas toevoegen in de app als die 9 minuut 46 ook voorbij zijn.

Zinie

Ene Alexander Kristoff, die in 8 deelnames in Vlaanderen 6x bij de eerste 5 eindigde wordt vandaag 54e. Ik vraag mij af hoeveel bochten hij vandaag gemist heeft? Hij zal zijn overwinning van gisteren wel iets te hard gevierd hebben. :)

Dat Stybar hier wint kan prima, ik hoop dat hij dit in het echt ook nog een keer flikt :)

DvH6

Je kunt natuurlijk niet álles verzinnen met Matje, maar dit lijkt een beetje op AGR en RvV(!) van vorig jaar, best realistisch dus toch..

hartstikkebedankt

Stybar gun ik dat monument inderdaad ook wel, al zal dat denk ik eerder PR zijn waar hij al 6 keer top 10 reed

Jofferde

Zou Matthews morgen dan eindelijk top 3 gaan eindigen? Ik denk dat ze Groenewegen morgen wel laten winnen

Platje

Het probleem vind ik vooral dat je van te voren een zo goed mogelijk team maakt waarbij je rekening houdt met het verleden. Dus zoals hierboven beschreven een Kristoff die het altijd goed doet.. zo heeft kennis / research totaal geen nut

lo squalo dello Stretto

Jammer dat er weinig info gegeven wordt over de ploegbelangen. De meeste toppers op de kasseien zouden in het echt sowieso hun kopman moeten bijstaan. Als ik het groepje na Stybar zie; snap ik niet dat Naesen niet bij Bardet is gebleven, Stuyven en Pedersen bij Nibali, Politt bij Dan Martin, Vanmarcke bij Uran,... Benieuwd of dit in de Roubaix-etappe ook zo zal zijn. Dat Kristoff random 51e wordt op 1'06" (6 seconden van de spurt voor de 15e plaats) of dat Van Avermaet besluit om niet mee te sprinten, slaat ook nergens op.

Het is allemaal wel spannend en leuk om te volgen; maar de uitslag lijkt echt zo random samengesteld.

hartstikkebedankt

Wel een typische aankomst voor Ewan morgen. En eerlijk, ook meer voor Bennett en Sagan dan voor Groenewegen.

Ik vind het vooral jammer dat ze door relatief simpele dingen niet echt de potentie eruit halen. Ewan die hier nog even naar de 16e plek sprint na 270 kilometer over het parcours van RvV terwijl hij morgen alle kans heeft om te winnen bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd
Filipo

'@hartstikkebedankt Groenewegen rijdt morgen volgens het script met een wheelie over de finishlijn ;-D

Banaantje

Het begint lachwekkend te worden kwa uitslagen.

Reyn

Dan Martin 20e als ik het goed heb gezien. Hahaha die heeft volgens mij nog nooit RVV gereden en is ook behoorlijk onhandig. Heeft al grote moeite met AGR.
Scripter moet wel een ontzettende hekel aan Matthews hebben. Wat die man allemaal overkomt. Ewan ook voorin.
Tsja, de stagair moet nog veel leren.

Jori

Naesen en Stuyven hadden vooraf toestemming, dat stond in de voorbeschouwing ;)
Vanmarcke en Bettiol mochten de klassiekers doen (daarom nam ik bettiol niet, was interessant met oog op klassiekers, heuvel etappes en tijdrit, maar als hij enkel klassiekers doet heeft het weinig nut)
Politt was onbekend

Qua namen kan ik me nog wel vinden in de uitslag (kleine uitzonderingen daargelaten), maar krijg wel het gevoel dat er slechts enkele renners meerdere dagen op rij mogen scoren en de rest totaal niet. Thomas kon gisteren opeens niet meer waaierrijden, maar vandaag bewijst hij opeens zijn oude klasse als kasseienrijder. Lekker frappant ook dat Fuglsang het kunnen uit 2014 nog wel kan, maar Nibali het toch verleerd is. Ook Kristoff ging dan lekker in de waaier, maar verslikt zich opeens in het steentjes en zo kan je nog wel doorgaan. Wat mij betreft wel erg kunstmatig om alle scores bij elkaar te houden en maakt ook nog opeens dat meerzijdige coureurs juist hun echte kracht zo verliezen

Laatst gewijzigd
-Wielerfan

Ewan & Dan Martin voor mannen als Van Aert, Kung, Benoot, Matthews, Kragh enz enz enz...

Hoe kan Ewan überhaupt 16de worden met mannen als degenkolb en Wellens als Kasseimannen in zijn team.

Oké, stybar wint.. Kan zeker!
Maar een solo van 55km.. Tegen dit geweld.
Met een peloton vol favorieten en Fuglsang en pedersen(echte hardrijder) die niks dichterbij komen.
Maak het toch wat meer geloofwaardig!

nasibal

Geen punten met Matthews, Kristoff, Teuns, Trentin, Garcia en Teunissen. Had ik daarentegen Thomas en Fuglsang opgesteld vandaag..

Het is allemaal verdedigbaar uiteraard. Thomas en Fuglsang zijn niet slecht op de steentjes en de rest is (op Kristoff na) geen zeker top 10 materiaal, maar het heeft toch een beetje vreemde bijmaak. Ik begin me aan te sluiten bij 'volgens mij heeft de scripter al het tapbier opgedronken wat anders in maart verloren zou zijn gegaan'.

Er zitten voorlopig weinig onrealistische namen tussen de uitslagen (op een páar uitzonderingen na) dus ik zou zeggen dat het op de totale 20-man selecties nog weinig invloed heeft. De dagselecties kunnen op deze manier wél een lachertje worden. Morgen Mareczko dan maar podium?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wie heeft eigenlijk in het leven geroepen dat het een script is? Het is toch veel logischer als ze een simulatie maken op basis van kansberekening en daar een verhaaltje rond schijven...

Ajvenema

Het is net zo frustrerend als een echte ronde, wat dat betreft wel aardig gedaan:)

Grote vraag nu: overleeft MvdP LBL

hartstikkebedankt

Alaphilippe zal het geel wel overnemen na LBL

denistel

Bettiol op het laatst nog uit mijn selectie gegooid gelukkig

Ludi

Flip pakt em en houd em vast tot spanje ;)

Ludi

Stybar rijdt de laatste ~70km van rvv in anderhalf uur, hardrijders komen niet dichterbij, maar marezco is niet OOTL en finisht op maar 9 minuutjes. Ferme vorm!

raymankapeens

Flipje op de bank vandaag..... foutje haha

-Wielerfan

Stuyven (misschien leuke ereplaats als die meesprint)
Teunissen (10de a 20ste stek, evt teampunten groen)
DeGendt (Bergpunten+ evt teampunten Ewan)

Wie van de 3 moet mee ter opvulling? 🤔

Benzardi

Vandaag niet slecht gedaan met mijn 214 puntjes.
Morgen weer sprinten, misschien een gokje wagen met Demare of op zeker gaan met Groenewegen?

Ik heb nog een paar uurtjes, anders word het kop of munt :-)

1 2 ... 33 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.