Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 43 ... 153 154
Poeksel

Tenzij de jury anders beslist...

Ludi

Loool, pogacar dq 0.0 ?

zeewolde

Dit wordt een protest van Alaphillippe.
Hij werd duidelijk gehinderd.

Poeksel

Mwah, viel wel mee.

NCK17

Op het laatste moment Pogacar meegenomen in mijn team in plaats van Van Avermaet, dat is een zeer goede keuze geweest.

Matthijs603

Zo, al mijn mannen in de top 20; van de top 9 heb ik alleen Teuns en Fuglsang niet. Prima uitslag zo!

hartstikkebedankt

Bij winst morgen pakt Van der Poel het geel weer terug

nasibal

Quintana en Viviani DNF

denistel

Bernal Carapaz Dumoulin Uran allemaal geen top 20 ?? Pogacar heeft hier nog nooit
gereden volgens mij. Heb em er gelukkig wel bij

puntenjager

Viel me toch een beetje tegen vandaag, sta wel in ieder geval onder de 1000 nu.

DeHaai

7 van de 9 opgestelde renners in de top 16 waarvan 5 top 8..
Wel balen dat ik Pogacar en Nibali had thuisgelaten voor vandaag :( (voor Benoot en Vd Poel)

Matthijs603

Diego Rosa ook DQF. Quintana is twee knechten kwijt. Gelukkig is Mas vast bereid hem te helpen als nieuwe ploeggenoot.

Ludi

Even serieus. Hoe kan de eerste van groep 2 op 17 sec finishen, groep 3 op 20 en groep 4 op 22?

Verder mooie uitslag, netjes van de sprinters op 10 minuten, op naar roubaix!

JimKro

Mooie finale! Thomas een tekentje van zwakte of lette hij even niet op?

romanoww

Zijn ze bij Scorito vergeten hoe Benoot in PN alles aan stukken reed?

Niels22

Sowieso kan het puntje 'vorm' in dit seizoen wel de prullenbak in, want als je daar niks mee doet, benoem het dan ook niet

romanoww

Idem voor Higuita, die man legt in een groepje 9 van de 10 mensen eraf in de sprint. Maar goed, gewoon op de grote namen mikken dus ;).

Ludi

Benoot rijdt bij sunweb volgens mij, yikes

JimKro

Wellicht heeft de afstand invloed gehad op de explosiviteit van Higuita. Daarnaast is het nog maar de vraag of hij mee wilde sprinten voor een 16e plaats.

Jofferde

Pogacar niet meegenomen omdat ik o.a. Matthews, Thomas en Higuita hoger inschatte voor vandaag... dat scheelt een berg punten

Kaassoufflé

Mijn team voor morgen:

Sagan (C)
Matthews
GvA
Trentin
Alaphilippe
Evenepoel (teampunten)
Vd Poel
Stuyven

Dan heb ik nog 1 plekje over. Op de bank heb ik nog Thomas Nibali I.Garcia

De Condor van Echt

Heel tevreden: heel attractief verslag om te volgen, kleine bloopertjes om te spotten, heel aannemelijke uitslag. En mijn TS flink in de punten op Majka na (omdat Schachmann niet won) maar daar kan ik mee leven. Zit nu op 85%, zonder dat er serieuze bergetappes zijn geweest. Kon slechter...

Reyn

Morgen wordt een dag voor de Belgen. Wuyts kan het niet meer verdragen dat Belgisch succes uitblijft en heeft dan ook Scorito flink onder druk gezet.😉

Benzardi

Natuurlijk had ik vandaag T. Pogacar op het bankje gelaten.
Tom Dumoulin was vandaag ook niets, gelukkig wel genoeg puntjes gehaald om te stijgen in het klassement.
Trouwens wat mij opviel is dat Jumbo nog niets heeft gewonnen deze ronde, zal daar een crisis zijn?

Chef83

Op naar morgen dat word weer een moeilijke cap keuze tussen sagan ,vd poel ,avermaet ,stuyven ,mattews.
Vandaag weer een goeie dag .😄😃😀👍👍

1 2 ... 43 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.