Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 44 ... 153 154
user20853

'@dendistel

Tadej Pogacar heeft in 2019 Luik-Bastenaken-Luik gereden. Hij werd 18de in een groep van twaalf renners die uiteindelijk voor plek 11 reden. Dit in combinatie met zijn sterke WK in Harrogate en zijn ritzeges dit jaar in de Ronde van Valencia en UAE Tour (waar hij Lutsenko erop legde in een sprint) maakt hem voor mij een zeer valabele winnaar. Ik vermoed dat Pogacar in zijn carrière minstens één keer de échte Luik-Bastenaken-Luik wint.

Dat Bernal, Carapaz, Dumoulin en Uran geen top 20 rijden lijkt me niet zo wereldschokkend, toch? Carapaz en Dumoulin rijden in principe in dienst. Uran is in feite nog steeds herstellende van zijn doodsmak in de Vuelta (vraag is wel in welke mate Scorito hier rekening mee houdt).

Egan Bernal had, zeker gezien zijn sterke Italiaanse herfst, niet misstaan in de top 20, maar compleet onrealistisch is het ook niet. Ik kan me zeker vinden in de uitslag vandaag, al zijn de minieme tijdsverschillen tussen de eerste groepen wel lachwekkend.

Hoe dan ook, ik vind het scenario en de uitslagen met de dag beter (lees: realistischer) worden, dus dat belooft nog veel goeds voor de komende tweeënhalve week :)

@ Scorito, graag een update over Davide Villella. Ooit vijfde in de Ronde van Lombardije, nu met het schaamrood als laatste binnengekomen. Op 7 minuten en 20 seconden van onder andere Jakub Mareczko. Straffe prestatie op de verkeerde manier.

Ludi

Morgen met
Sagan
Vdpoel
Gilbert
Stuyven
Kristoff
Trentin
Matthews
Nibali

Nondejus wat een sterrenteam.

Laatste plekkie tussen thomas, valverde en bennett (team en trui). Waarschijnlijk sagan capt

Ragnar Lolbroek

289 punten. Had meer kunnen zijn als ik Pogacar kopman had gemaakt ipv Fuglsang. En Matthews had thuis opgesteld (niet verwacht dat ik nog ging zeggen :D) ipv Bernal. Maar over het algemeen zeer tevreden. Had hier even schrik om onder gemiddelde scoren.

roburger

Wat wordt het weer morgen?

Benzardi

Mijn gigantjes voor morgen,

P. Sagan
J. Alaphilippe
J. Fuglsang
M. van der Poel
Y. Lampaert
O. Naesen
W. van Aert
P. Gilbert
S. Kragh

Ik heb er vertrouwen an.

TrEb

Mogen we morgen weer een Dan Martin in de top verwachten. Zelf denk ik van niet, maar ik zit er vaak naast met de scriptschrijver.
Team voor morgen:
Stuyven
Sagan
Matthews
Vd Poel
Nibali
Valverde
Pogacar
Fuglsang
Thomas

JimKro

Wat wordt het weer morgen?

Ha goede vraag! Zouden ze van het huidige weerbericht uitgaan of komt er een duveltje uit een doosje?

Laatst gewijzigd
denistel

'@david vlieghe

Pogacar is zeker een goede rennen die in Luik ook kans zal hebben maar
toch er zijn renners die hier al jaren goed presteren dus of het een
logische winnaar is is lastig te bepalen, verder had ik zeker Bernal en Uran
wel in de top 20 verwacht.
Morgen maar weer kijken wat er gebeurd

Ludi

Uran in de top 20? Het lijkt me duidelijk dat die geen vorm heeft en higuita het moet gaan doen. Ik kan ook zeker 20 renners die ik eerder in de top 20 zou verwachten dan uran, ookal is hij daar ooit (10 jaar geleden ofzo?) Top 5 geëindigd als ik me niet vergis.

Bernal had gekund, zeker in het echt, maar ik verwachtte hem daar niet vandaag, zeker niet kijkend naar zijn "sterren" en die van anderen. Zijn weinig scenario's te bedenken waar ik hem echt beter vind dan renners die nu top 15-20 reden, uitzonderingen daar gelaten, en ik zie hem ook niet echt sprinten voor een 15e plek. Hij was 22e op 3 seconden van de nummer 6 (hoewel dat niet echt realistisch kan zijn, die tijdsverschillen tussen groepen, maar toch), dat is prima toch?

Laatst gewijzigd
Keshi

Quote: Ha goede vraag! Zouden ze van het huidige weerbericht uitgaan of komt er een duveltje uit een doosje?

Met het script reeds enige tijd geleden geschreven wordt dat ongetwijfeld een duveltje uit een kluisje.

barceman

Vandaag dan toch wat minder keus dan het team van gisteren. Laatste keus. Fuglsang, Kragh of Trentin, wie zouden jullie in je team doen?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@barceman
Vraag je je dat serieus af?
Wat zijn je argumenten om voor de een of de ander te kiezen?

Laatst gewijzigd
Imbatido

Pogacar vind ik niet zo opmerkelijk eigenlijk. Eerder Nibali. DIe heeft sinds 2013 in LBL één keer top 10 gereden. Ik mis ook vooral Bernal in de top 20 en verliest zelfs tijd. Hij is toch behoorlijk explosief dus had hem eerder zelfs in de eerste groep gezet. Zelfde geldt eigenlijk voor Higuita. MAL daarentegen opnieuw behoorlijk overrated.

barceman

'@Ab Normaal, normaal zou ik Trentin kiezen want die kan dit. Maar ben bang dat ze naar zijn uitslagen in Parijs Roubaix gaan kijken en die heeft hij nog nooit goed gereden dus zullen ze voor van Avermaet gaan. En die andere 2 kunnen wel over de kasseien, maarja verwacht dat het gewoon een uitgedunde sprint wordt

Laatst gewijzigd
Risje89

'@Barceman Trentin kan ook wel aardig aankomen toch?

Gladiool

Ik twijfel zelfs of ik niet gewoon Ewan moet meenemen gezien de RVV etappe, en deze nog minder zwaar is volgens Scorito.

Platje

Was cavendish iemand die in een normale PR kans op top 20 zou hebben? Werd 12e in de tour van 2015

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

'@Gladiool: bij mij staat hij er om die reden momenteel in. sprokkelt ook zoiezo wat teampuntjes voor de bergtrui van DeGendt en voor zijn eigen plaats in het puntenklassement (dan moet hij er na afloop van deze wel nog in de top 5 staan uiteraard)

Chef83

Trentin in parijs roubaux is niet veel gebleken laatste keer 45e ofzo en de jaren ervoor ook niet maar ja moet je anders he denk nu ook weer rond plek 30,40.

Nog even kijken wie ik cap maak
Vd poel
Sagan
Matthews
Stuyven .

Thomas verwacht ik deze etappe ook wel was in vlaanderen ook top 10 .

Dalijk in de bergen zie ik fuglsang er doorheen zakken en werken voor lopez.pinot zal ze slechte dag wel weer krijgen of uitvallen .

-Wielerfan

Laatste keuze..

Teunissen
Pogacar (6 zekere punten)
Teuns

Wie zouden erin zetten?

Jofferde

Mag ik vragen hoe jullie over Nizzolo vandaag?
De enige rijder in mijn team waarvan ik totaal geen idee heb hoe hij de rit van vandaag zou kunnen presteren...

Als hij het volhoudt tot het einde wordt het een top 10, anders een 0 punten...

hartstikkebedankt

Zie net dat Bouhanni in 2015 nota bene 6e is geworden in deze etappe, opmerkelijk. Niettemin maar banken vandaag, lijkt me niet echt dat ie lekker meegaat over de kasseien. Ik geef toch de voorkeur aan Nibali en Thomas die ik hier nog wel iets zie proberen. Alternatief is nog Poga voor 6 punten maar die zie ik verder geen hoge ogen gooien.

Ab Normaal

'@DerMeister
Ik denk dat Nizzolo dat goed kan. Vraag me alleen af of de scripter dat ook denkt.

Jofferde

'@Ab, haha 2 personen met dezelfde gedachte dus. Ik moet voor mezelf bepalen of ik voor de 'gok' Nizzolo ga of de paar zekere punten van Pogacar, die ik vandaag geen top 20 zie rijden. Maarja dat dacht ik gisteren ook van Pogacar :P

Ajvenema

'@chef83: Ik denk dat Matthews een slechtere reputatie in Roubaix heeft dan Trentin;)
Ik wil 'm zelf ook wel opstellen hoor, maar da's dan puur de vloek van de pech, waardoor je hem er niet meer naast durft te laten na zoveel ellende..

Heb nu staan:

Sagan(c)
Gilbert
MvdP
Stuyven
Demare
Trentin
Thomas
Nibali

En dan nog 1 plekje over voor: Fugl, Matthews of Nizzolo...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 44 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.