Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 45 ... 153 154
Jofferde

'@Aj morgen wordt de etappe van 'Bling'!
Maar dat wil niet zeggen dat hij vandaag niet kan presteren uiteraard.

Chef83

Matthews is nu warm.die pakt m vandaag 😁👍.
Top 7 zeker

hartstikkebedankt

Veel mensen die Sagan als captain nemen volgens mij. Het lijkt me dat MVDP zijn trui misschien wel wil herveroveren, wat denken jullie?

Risje89

MvP captain voor vandaag, gaat zn gele truitje weer pakken met winst.
Nizzolo gezien de RVV-etappe er in gefietst ten koste van SKA, daar zit nog wat twijfel.

mschuts

Ik ga vandaag voor Sagan als captain. Die moet nog evenn een etappe winnen en dit lijkt mij een mooie als voormalig parijs roubaix winnaar. Heeft ook voldoende achterstand in het klassement dus kan zowel vanuit de aanval als vanuit uitgedund peleton met een sprint. Van der Poel pakt uiteraard wel het geel terug 😏

Matthijs603

Gevoelsmatig wil ik vandaag eigenlijk voor Demare als captain gaan i.p.v. Van der Poel. Dan kijk ik vooral naar wat ik van het script denk te verwachten; in een echte etappe zou ik zeker voor Mathieu gaan.

Nopper

Het viel mij gister trouwens in het verslag op de de scriptschrijver ook een team heeft met enkele renners daarin. Zo zag ik gister bij Alaphilippe een oranje ster staan, volgens mij eerder ook al bij Sagan. Zou dat nog iets van een tip zijn? Of puur toeval?

Ajvenema

'@nopper, dat klopt, maar volgens mij heeft het weinig te betekenen... Ik kan er in ieder geval niks aan koppelen. Het is er telkens ook maar 1, en niet perse degene die wint, of geel pakt.

Nopper

'@ajvenema, dat dacht ik ook al maar ik denk misschien mis ik iets, bedankt.

mschuts

Benieuwd wat voor weer ze vandaag hebben en hoeveel renners er uit gaan vallen en of daar nog grote jongens bij zitten.

gesink/dekker

Verwachten jullie iets van Tiesj Benoot vandaag? Op dit moment nog niet zijn Grand Tour. Twijfel tussen Benoot, Nizzolo of toch voor een klassementsman gaan bijvoorbeeld Pogacar/Roglic. Iemand tips?

Jori

Jup, dit is de etappe om de ak-mannen echt uit te laten vallen, fysiek of met enorme tijdsachterstand.
Verder wel interessant hoe mannen die prima over kasseien rijden, maar nog nooit P-R hebben gereden, het nu gaan doen (bijv. SKA, Matthews, Teuns). Zeker voor Sunweb die het alternatief Benoot hebben, die vorig jaar indrukwekkend was totdat hij op de auto van TJV klapte.

Zelf twijfel ik over laatste plekje Nibali (was vorige keer daar erg goed, maar viel zwaar tegen in RvV), Thomas (1x 7e in P-R, stond er ook in RvV), Teuns (maar faalde eigenlijk opzichtig in RvV die hem beter zou moeten liggen, dus die minst waarschijnlijk) of zelfs Bouhanni (idd 2015 stond hij er opeens en voorlopig valt hij ook zwaar tegen, terwijl de commentaren lovend over hem waren vooraf). Verder hier wel zeker Nizzolo, Bennett en Evenepoel. Mathieu als kopman, getergd voor de gele trui, enorm recuperatievermogen om beter tegen lekke banden te kunnen en machtig sprintje nog voor het einde. Heb eerder de scriptschrijver al tekort gedaan, gezegd hebbende dat hij ws niet zo op de hoogte was van Pogacars formidabele punch.

Neig eigenlijk naar Thomas, die heeft waarschijnljk gisteren een "Stuyven'tje" gepleegd, zat lachend in de 3e groep wetende dat vandaag zijn kans zou zijn :p

Laatst gewijzigd
DvH6

Ik heb nu net Valverde en Kragh eruit gehaald voor Bouhanni en Nizzolo.. Vooraf verwachtte ik veel van Valverde deze etappe en Kragh heb ik sws alleen maar mee voor dit en de tijdrit, dus het voelt wel raar

Treenert

https://www.youtube.com/watch?v=pyCy_dJmwW4

De etappe van vandaag (2015). Als Martin die coupe niet pleegt was het gewoon een sprint met 40 renners ofzo geweest.
Darkhorse toch wel terug-in-vorm-rakende Bouhanni vandaag.

hartstikkebedankt

Overigens is dit met slechts 6 kasseistroken waar het er om gaat wel echt een stuk minder zwaar dan PR. Ik neig bij nader inzien toch wel naar Sagan als (c) omdat hij aan de meet nog iets sneller is dan Mathieu.

Jofferde

'@harstikke bedankt normaliter is Alaphillipe aan de meet ook iets sneller dan Pogacar, maar dat was gisteren dan ook niet zo haha.

danusz1986

Sagan
Alaphillipe
Stuyven
GVA
Trentin
Vd Poel
Valverde
Thomas
Matthews

Twijfel nog tussen Sagan of Vd Poel captain.

Platje

Lastige etappe.. even een verslag van 2015 gelezen waar op de laatste kasseienstrook vol wordt doorgetrokken door Nibali en er 8 man een gaatje slaat maar doordat er geen samenwerking is worden die weer teruggepakt.. licht dus totaal aan wat de scripter heeft bedacht

TrEb

'@dvh6, valverde had ik als 1 van de eerste in m'n team geklikt. Zelf ook getwijfeld over Nizollo.

Jofferde

Vandaag:

MvdP (captain)
Thomas
Valverde
Sagan
Matthews
Nizzolo
Trentin
Stuyven
Kragh

Er voor gekozen om Bennett en Pogacar (die zekere punten hebben) niet op te stellen. Ik moet een gokje wagen daar ik slechts op 70,7% sta (dat de bergen maar snel mogen komen).

Laatst gewijzigd
DvH6

'@TrEb, ik dus ook, maar nu is hij eruit haha.. Hopen op een sprint waaraan Valverde niet meedoet, als ik het zo typ wil ik dat het twee vóór één is en niet twee over..

Laatst gewijzigd
Ludi

7x top

Sagan (c)
Vdpoel
Trentin
Matthews
Stuyven
Gilbert
Kristoff

+ hoop
Nibali

+wie weet en trui/teampunten
Bennett

Valverde en thomas op de bank gehouden, had ook gekund ipv nibali/bennett maar prima zo

Ajvenema

Matthews eruit gelaten voor Nizzolo. Ik hoop dat matthews zn moment morgen komt. Kan hier makkelijk spijt van gaan krijgen😬

Sjas Patatje

Mooie tactiek, DerMeister, aanvallend!
Ik heb het gevoel dat het vandaag een dag gaat worden waar GVA top 5 eindigt, met daarbij vd Poel, Sagan, Gilbert en een Sunweb (Matthews/SKA/Benoot) renner.

Vandaar dat ik voor de volgende 9 namen heb gekozen:

Van Avermaet (c)
Sagan
Vd Poel
Matthews
Benoot
Kragh
Philipsen
Nibali
Thomas

Op hoog van zegen!!

hartstikkebedankt

Gekozen voor Sagan als (c) met

MVDP
Stuyven
Trentin
Matthews
Kristoff

Evenepoel
Thomas
Nibali

Bouhanni maar er uit gelaten en gekozen voor Thomas en Nibali. Ik kan me een script voorstellen waarbij die twee er goed bij zitten. Als het op een sprint uitdraait dan heb ik alsnog 6 sprinters mee waarbij het waarschijnlijker is dat zij erbij zitten dan Bouhanni lijkt me.

1 2 ... 45 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.