Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 50 ... 153 154
Ludi

Morgen gaat sowieso mijn "wtf heb je dan nog wel plek voor andere renners" team mee

Sagan
Matthews
Stuyven
Vdpoel
Trentin
Gilbert

Laatste 3 plekjes, hmm. Daar twijfel ik tussen teuns (vorig jaar colbrelli in team en op minuten daardoor, wil ie nu wel en weet script dat? IGC kan dit denk ik niet), valverde (potentiële winnaar, vorig jaar 30e, maar tour de france is toch anders dan grand tour), ak man (pogacar, nibali, bernal, roglic, thomas) of bennett (kan de finish, maar kan hij de heuvels ervoor? in script denk ik niet, wel mogelijk punten voor flip).

Kopman? Even nachtje over slapen.

Laatst gewijzigd
Sebelius

'@Sjas
In mijn team is Politt de tegenvaller ik had hem vandaag wel in de top 10 verwacht en in de RVV etappe had ik hem ook wel in de top 20 verwacht ,soms is een koopje gewoon een miskoopje.

Sjonge Jonge

'@Sebelius, Politt werd 7e in de RVV etappe.

De Condor van Echt

'@Sjas Bij mij is dat GvA, die ik speciaal voor de eerste week in mijn team had. Ook Groenewegen scoort wat minder dan ik verwachtte. Omdat de scripter Sagan in de vorm van enkele jaren terug heeft gestoken, lijkt dat veruit mijn grootste fout: Sagan niet in het team opgenomen. Achteraf was de ruil Groenewegen + GvA —> Sagan + wat voor 500k-renner dan ook, veel beter geweest. Maar ja, dat is achteraf...

hartstikkebedankt

'@nasibal

Ik heb het ook wel een keer andersom gehad. Die etappe in de Giro toen Carapaz won voor Ewan en ook een aantal andere sprinters nog top 10 reed, vorig jaar (?) Dacht toen dat de finale en finish te zwaar zou zijn

Chef83

Tja zeg het maar voor morgen ? Worden het ak mannen met matthews ,sagan en stuyven ?
Of kan bennet dit ook ik twijfel daar erg aan ,ik denk wel dat matthews nu helemaal losss is en morgen een goeie kans maakt op zijn 1ste etappe te pakken op het bankie zitten nu nog de valverde pogacar en higuita,s 😆.oke vooruit top 10 morgen
1 matthews
2 sagan
3 stuyven
4 vd poel
5 avermaet
6 teuns
7 gilbert
8 alaphilippe
9 valverde
10 pogacar .

Ludi

Was vorig jaar in de etappe met de crash van dumoulin, dat zorgde wel voor een andere uitslag dan normaal denk ik. Met wat meer klimmers in de eerste groep was het denk ik wel anders geweest. Senechal zat dan niet meer voorin, ackermann en demare geen idee maar kan goed van niet, maar veel ak meermeer voorin bij eerste 20 vermoed ik. Morgen is ook wel wat grilliger en meer hele flinke percentages met een deelnemersveld wel met punchsprinters. Sagan/matthews/trentin was die etappe gewoon dik de favoriet geweest in mijn ogen.

Overigens, Ewan was die dag wel erg sterk, maar zette te laat aan. Vorig jaar bij deze etappe was het em toch wel te veel.

Door de regen kan een vlucht best winnen trouwens, kung, iemand?

nasibal

Heuvels en regen. Ik ken iemand die dat Wellens zou kunnen winnen.

Ludi

Padoempats

Risje89

Ah regen, Wellens, Pedersen en Küng top 3, kan niet missen.

Scorito heeft ons wel vaker misleid met zijn teksten, twijfel dus nog tussen Bennett en Pogacar.

PPT

Roglic
Valverde
Alaphilippe
Van der Poel
Benoot
Schachmann
Teuns
Sagan
Matthews (c)

Het lastigste vond ik nog de kopman kiezen.

Gladiool

Sja, de tegenstrijdige berichten maken het moeilijk. De preview zegt dat het niet ál te zwaar is, de uitslag van de vorige keer ligt in het midden, en dan is er slecht weer gemeld.

Dus mijn keuze Ewan - Degenkolb - Nizzolo of Bernal - Valverde - Pogacar blijft nog onbeantwoord.

zeewolde

Misschien is het inderdaad niet al te zwaar, zie uitslag vorig jaar . 50 man binnen 5 seconden, Alaphillippe niet meegerekend. Maar de sterke mannen en punchers wel vooraan die 50.
Ik zie daar geen sprinters bij zitten behalve de meer allround sprinters Sagan, Matthews en Stuyven.
Ewan en Nizzolo op 14 minuten.
In jouw geval zou ik dus voor Bernal, Valverde en Pogacar gaan.

Joachim

Ik twijfel nog wat over Ewan. In een vlakke rit met deze finish mogelijk wel topfavoriet, met zijn explosiviteit en lager gewicht dan andere spurters. Ewan lijkt me wel minder inhoud te hebben en de opeenvolging van verschillende hellingen minder te verteren. Dus bij een echte etappe zou ik hem niet kiezen, maar in het script weet je maar nooit wat ze hem laten kunnen. :p

JoostEmpty

Ik geloof niet dat de echte sprinters er bij zijn, ook Ewan niet, maar natuurlijk wel Sagan en Matthews. Mijn team van vandaag:
Stuyven
Sagan
Matthews
Pogacar
Nibali
Van der Poel
Fuglsang
Van Avermaet
Benoot

Mijn kapitein is net als gisteren Stuyven. Gisteren mislukte deze gok faliekant, maar hij zal toch niet twee dagen achter elkaar falen op een parcours dat hem ligt?

Treenert

Schachmann in slecht weer, hebben we daar een voorbeeldje van? Ik kom er niet op.

Chef83

Bennet kan dit niet aan veel te zwaar voor hem .

Ludi

RVV ligt ewan lekker blijkbaar ;)

Ik denk dat de finish prima is voor ewan, bennett, nog een paar, maar dat door de heuvels ervoor, het weer en hopelijk de aanvallende koers die sprinters het vandaag niet kunnen volgen. Ewan haalde het vorig jaar ook niet.

Laatste dillema is wel of geen teuns. Ik denk dat hij top 10 kan rijden als ie wil, maar misschien pakt ie wel gewoon weer een paar minuutjes voor overmorgen. Er zijn denk ik wel 15-20 "ak mannen" die tussen 20-10 kunnen eindigen. Dat is ook lastig.

Ludi

'@treenert: LBL 2019? Werd wel droger die dag volgens mij.

Platje

Vorig jaar dezelfde discussies gezien op het forum, maar tijdens de rit bleek al snel dat dit veels te zwaar is voor de echte sprinters! Dus alleen sagan, matthews en trentin mee (heb geen stuyven). Ik ga er dan vanuit dat scorito wel professioneel genoeg is om de rit van vorig jaar goed bestudeerd te hebben om een realistische uitslag te genereren vandaag. Ik zou nog eerder sagan en matthews laten lossen dan dat ewan hier meekomt

hartstikkebedankt

Heb Stuyven er ook in staan als (c) momenteel, met verder Sagan, Matthews, Trentin en Van der Poel voor wie dit allemaal een goede aankomst is. Aangevuld met Schachmann en Teuns die in meerdere scenario's kunnen scoren. Evenepoel staat er ook in op dit moment want DQS en kan zelf ook scoren. Het laatste plekje is voor Pogacar of Pinot waarbij ik nu de eerste erin heb staan omdat hij ook nog wat jongerentruipunten heeft.

barceman

Lastig, met Bennett, venturini en Nizzolo drie mannen die een heuvel goed kunnen verteren, lastig welke van de drie ik er ga uithalen om Schachmann erin te krijgen

Treenert

'@Platje: Jouw laatste zin snijdt hout!!!
@KJ: Thx, het was toen idd eerst koud en nat, bij de finish was het wel weer droog, en gezellig (hik), was daar bij.

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Ik neem in ieder geval Matthews, Van der Poel, Trentin en Alaphilippe mee. Schachmann, Valverde en Pogacar in principe ook. Voor de laatste twee plekken twijfel ik nog tussen Adam Yates, Kragh Andersen en Higuita. Normaal zou ik hier zeker voor Higuita gaan, maar die komt vooralsnog alleen nog maar pech tegen en hij heeft ook 0 sterren gekregen bij punch en sprint, terwijl hij toch niet traag is.

Gladiool

Ja, ik heb Poga, Vala en Bernal er nu inderdaad in staan. Vooral afgaande op vorig jaar idd.

1 2 ... 50 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.