Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 51 ... 153 154
Risje89

Deze mannen zullen het vandaag moeten doen.

T. Pogacar
R. Evenepoel
A. Valverde
M. van der Poel
M. Schachmann
D. Teuns
P. Sagan
M. Matthews (C)
I. García

Jori

Tja, niet de eerste keer dat we Bennett bijzonder goed zullen zien klimmen toch? Vuelta, Dauphiné waar hij duels had met WvA, Turkije en weet nog die Giro rit waar Bora voor hem reed. Dit zijn slechts enkele voorbeelden die ik nog weet. Hij haalde de Giro rit toen net niet, maar kwam al zo ver op een veel zwaarder parcours. Liep bovendien ook nog veel punten in op Viviani die in bepaalde ritten al gelost was. En sindsdien is hij eigenlijk alleen nog maar beter geworden. En op zulke aankomsten is hij ook bijzonder goed aldus de geschiedenis. Normaliter A,B,C'tje dat hij hier top 5 rijdt, mocht het eindigen in uitgedunde sprint. En met Alaphilippe ook kandidaat die het moet doen met een aanval, dus hem zeker niet in de weg rijdt. Bij winst Flip ook nog gele trui en 10 punten. Verder moet ik zeggen dat mijn andere namen ook niet zo interessant zijn. Het is te makkelijk voor een ak-man (beschouwende dat Sagan, Matthews, Alaphilippe, Stuyven, Teuns, Naesen, Trentin, Ulissi, Gilbert/Wellens, WvA, Schachmann, MvdP, Aranburu en nog meer er allemaal wel voor horen/gaan eindigen.).

Enige is als er een aanval op de heuvel ervoor is. Vorig jaar dus Alaphilippe, maar een tegenaanval van Schachmann, Landa, Woods en nog 1 werd onschadelijk gemaakt. met die afdaling waar je Alaphilippe op de buis zag liggen, denk je dan ook wel opeens aan Nibali als extra kompaan. Maarja, als de winnaar uit een aanval komt, dan is Alaphilippe duidelijk de favoriet daar en zie je opeens mooie extra's voor Sam lonken

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bennett kan alle kanten op maar als DQS rijd je natuurlijk al snel voor Alaphilippe, daarbij is het ook niet zo dat Bennett er altijd bij zit:

TDU 2020 etappe 2 viel niet mee van Bennett
Vuelta 2019 etappe 2 zat hij er niet meer bij
Dauphiné 2019 etappe 1 ook niet
Romdandië 2019 etappe 1 niet
PN 2019 etappe 4 niet

Jori

TDU: Klopt, idee dat vorm zwaar ontbrak. Ook gezien Cadel Evans ding
Vuelta2019: Nairo quintana wint, voor Roche en alle ak-mannen. Dan is de race/parcours wel veel veel zwaarder. Stybar, EBH, Teuns etc worden ook op minuten gereden.
Dauphiné 2019: klopt, en weet eerlijk gezegd niet waarom. Echter rit 5 die meer op vandaag lijkt zat hij er wel meer dan voortreffelijk bij, een betere graadmeter wat mij betreft
Romandië: Colbrelli eerste snelle man die binnenkomt daar.... Op 4 minuten :p
PN 2019: Eens, hier had hij bij moeten zitten volgens mijn verwachtingen en zwaarte parcours vandaag. Misschien snipperdag na zijn ritzege de dag ervoor?

Laatst gewijzigd
Jofferde

Wat een keuzes vandaag toch weer.

Uit mijn laatste renner moet ik kiezen tussen: Valverde, Pogacar, Teuns, of Bennett.

Iemand met een glazen bol die hier antwoord op kan geven?

Punchen of verzuipen

Na lang lurken toch maar eens een account aangemaakt om mee te kunnen praten.

In een gewone ronde had ik vandaag normaal gesproken Bennett en Ewan meegenomen. Die kunnen zeker wel wat muurwerk verteren en (zoals bekend) tegen een muur-achtige finish opsprinten. Maar ik heb het gevoel dat de scripter dat toch niet zo gaat zien en complete oorlog en chaos wil op de klimmetjes en kies dus maar voor een combinatie van klassiekersprinters, aanvallers, en heuvelpunchers.

Matthews (c)
Stuyven
GvA
MvdP
Teuns
Benoot
Schachmann
Pogacar
Higuita

Laatst gewijzigd
Reyn

Benieuwd of Scorito Higuita vandaag weer wat laat overkomen. Normaal gesproken kandidaat voor een topnotering met deze finale.
Bennett op dit parcours. In de Vuelta, misschien. In de TdF, noway. In de GT van Scorito, ????.

Ajvenema

Hee mannen, hoe zou Demare deze etappe verteren?:)

Ludi

Ik hoop dat scorito Bennett vandaag gewoon een lekke band geeft op het verkeerde moment, lekker makkelijk en niemand die gaat zeuren over "puresprinter op dit parkoers blabla".

Higuita durf ik niet op te stellen gezien de pech van hem en zijn team en het gebrek aan sterren.. ._.

nasibal

Hiquita laat ik er uit, hebben op dit forum nog niet genoeg over zijn sprintersbenen geklaagd

Ludi

Ik zie demare niet dit beter verteren dan ewan, zie vorig jaar giro, de etappe die carapaz won, en ewan kon dit ook niet aan. Als demare erbij zit, dan zouden Bennett, ewan, nizzolo, bouhanni, venturini en mezgec er ook bij zitten. Lijkt me wat veel echte sprinters voor de voorbeschouwing.

Ajvenema

'@Kj, ben het met je eens. Wel wrang, dat als ik Demare dan EINDELIJK eens meeneem (want, sprokkelt toch altijd veel punten) hij het eigenlijk niet waard is, gewoon 0 punten gepakt op de kasseien... Benieuwd of ie nog een vlucht meepakt ofzo.

Jofferde

'@Ajvenema ik verwacht ook weinig van de echte sprinters zoals; Bennett, Groenwegen, Demare, Mezgec etc etc. Dit wordt tenslotte door scorito zelf aangegeven...

Ajvenema

'@DerMeister: Scorito vertrouw ik voor geen meter:)

Reyn

Iemand een idee waarom Higuita zo weinig sterren heeft gekregen van Scorito. Is dat ventje niet braaf geweest of zo?🙂

Ludi

Iets heel anders, gezien de laatste 50-100, net iets vlakkere, meters op het einde als ik de beelden terug kijk, zou flip hier gewonnen hebben van een matthews? Dan had ie vroeger moeten aangaan, bij 1km ofzo denk ik, maar daar lijkt het me niet stijl genoeg om weg te rijden bij vdpoel, trentin, matthews eigenlijk.

En ja, ik heb MSR gezien, maar daar had sagan ook gewoon moeten winnen eigenlijk..

Laatst gewijzigd
Platje

Ze gaven van te voren aan dat ook vorm een belangrijke rol speelde.. daarom had ik tot nu toe meer verwacht van Higuita, ook zeker van REV de eerste week. Daarom Ala thuisgelaten dus hoop niet dat hij wint vandaag!

Edit: Ala kon ik ook geen budget voor vrijmaken dus niet de enige reden

Laatst gewijzigd
Jofferde

En Teuns? Ik verwacht dat het niet steil genoeg is voor hem om een top 20 te noteren. Of ben ik dan gek als ik dat denk?

Chef83

Teuns rijd vandaag zeker top 8.

Ludi

'@chef: dan zet ik em er toch weer in ;)

Jofferde

Vooruit dan maar:

Matthews (C)
Valverde
Pogacar
Teuns
Sagan
Trentin
Van der Poel
Stuyven
Schachmann

Ik heb werkelijk waar geen idee wie ik er uit zou kunnen halen voor Bennett...

Ludi

Zelfde opstelling als dermeister met schachmann = Gilbert in mijn team.

Had voor teuns roglic/thomas/bernal/nibali kunnen doen, maar dat is ook gokken. Of Bennett, maar dat is vooral speculeren op flip, en die heb ik bewust niet gekozen. Matthews ook als captain. Als die nog mee wil doen om groen moet die het vandaag goed doen. Dat is nog eens rijmen ;)

Jofferde

'@Kj dan gaan Schachmann en Gilbert uitmaken wie van ons een hogere dag score zal noteren. Wel super grappig dat we 8 van de 9 zelfde namen hebben en dezelfde captain.

Platje

2 last minute wissels: nibali eruit, teuns erin en matthews (C) ipv Sagan..

DvH6

Ik denk een groepje van 4 (Schachmann, Teuns etc) voor de winst, dan sprinters als Sagan, Matthews, vdP en dergelijke en dan nog wat plek voor klassementsrenners, maar welke? Ik heb Bennett eruit gehaald voor Nibali, verwacht geen winst Alaphilippe. Nibali dan gekozen boven Thomas, Pogacar (!) en Pinot (vorig jaar 10e), maar dat was echt een gok, we gaan het zien.. Matthews captain btw

Matthews
Sagan
Trentin
Valverde
Roglic
Nibali
Van der Poel
Teuns
Schachmann

Laatst gewijzigd
1 2 ... 51 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.