Wat vinden jullie van de positie en verschillen waarop de klassementsmannen nu staan?
Zoals gisteren aangegeven vind ik het vooral onrealistisch hoe hoog S. Yates, D. Martin en MAL staan (en in mindere mate Mas) [B]na een waaieretappe, RVV, LBL én een kasseienetappe..[/B]
S. Yates voor Thomas en alledrie hebben ze tijd gewonnen op Evenepoel, Bernal, Buchmann, Valverde en Roglic. Vooral voor D. Martin en MAL vind ik dat moeilijk te rechtvaardigen.
En überhaupt slechts maximaal 38 seconden verschil tussen Fuglsang, Nibali, S. Yates, Pogacar, Thomas, D. Martin, Pinot, MAL, Evenepoel, Bernal, Buchmann, Valverde, Mas en Roglic.
Ewan voor kelderman, oomen, naesen, aert, izagirre, madouas, chaves, yates, gilbert, wellens, gaudu, trentin, matthews (allemaal zonder vallen), in ak na 3x sprinten maar ook rvv, pr, lbl is voor mij het meest typisch. Hoe kan die pas op <6 minuten staan?
De verschillen zijn klein, kleiner dan meestal in het echt, een paar renners zijn opmerkelijk hoog, maar niets wat ik echt niet kan verdragen. Renners toevallig minuten geven door valpartijen, lekke banden of pech lijkt me in een script meer storend en bepalend dan de stand nu.
Al had ik martin, mal, yates, ciccone, kruijswijk, quintana wat lager verwacht en valverde, thomas, trentin, gilbert, wellens, matthews, naesen, van aert wat hoger.
Ben ik de enige die MVDP kopman gemaakt heeft vandaag? Kan toch ook best goed sprinten..
Ondertussen op 93,5% gekomen, na een uiterst zwakke eerste sprintetappe. Blijkbaar slaag ik er altijd in om de beste kopman uit mijn team te kiezen tot nu toe..
Hopelijk doet Stuyven vandaag ook zijn duit in het zakje, stelt toch iets wat teleur tot nu toe.
Mijn tegenvaller tot nu toe is voornamelijk Bonifazio!
'@Zadelpen Sprak gisteren GvA op 1,5m op een terrasje, die schijnt deze Grand Tour te sprinten met een bergverzet. En iets met achterstevoren op de fiets zitten. Dat laatste verstond ik niet helemaal, wellicht door de afstand of de hoeveelheid alcoholische versnaperingen. Anyway, het plan van CCC was om vandaag vroeg in de etappe de kaart De Marchi te trekken. Plan B was geloof ik iets met Trentin. Of tien bier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.