Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 52 ... 153 154
Ludi

'@scorito: als vdpoel vandaag wint wil ik wel een juichende foto met het juiste (nieuwe = gele) pakske aan he ;)

Niet de Nederlandse trui in ieder geval..

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Waarom heb ik Fugl er eigenlijk niet instaan vandaag? :D

Ludi

Wacht...

Flip zal wel winnen, daarom moest die gele trui gisteren wisselen, zodat ze de juiste foto hebben (van vorig jaar) in het standaard dqs pakkie! Shit haha

La Primavera

Omdat Fugl vandaag het asfalt kust en de koers moet verlaten.

hartstikkebedankt

Hier ook dezelfde opstelling als Der Meister maar dan met Evenepoel in plaats van Valverde.

Sjonge Jonge

Morgen regen rond 17.00 tijdens finale sprint.
Daar gaan wat belangrijke renners vallen, vraag is wie....

Jofferde

Ook voor het eerst een prijsvraag vandaag waarbij ik werkelijk geen idee heb wat het juiste antwoord is

La Primavera

'@DerMeister, Er vallen er al twee af en bij die overige twee zal het erom spannen denk ik.

Jofferde

'@Ajvenema over Fuglsang: dat vraag ik mezelf dus ook af. Had ik er maar 11 mogen opstellen vandaag, haha.

DvH6

Misschien valt Bennett morgen wel uit door de regen, een makkelijk einde aan het onmisbaar maken van een topsprinter.. Zou zonde zijn als ik hem dan kopman heb ๐Ÿค”

La Primavera

Zie morgen eerder Ewan of Groenewegen uitvallen. Bennett hebben ze nog nodig in de strijd om het groen namelijk.

Jofferde

'@La Primavera, gelukkig stuurt Scorito na afloop altijd een mail met de renners die de meeste punten behaald hebben. En die mail heb ik toevallig bewaard

Ludi

Morgen valt kelderman/porte/landa/yates, een van die stoetels, verwacht ik in ieder geval.

Mogelijk doen ze wat de giro vorig jaar deed en neutraliseren ze kilometers voor de sprint! Lijkt me wel sympathiek.

hartstikkebedankt

Exit voor Van der Poel, TJ en Porte denk ik morgen. Van der Poel heeft toch z'n punten al opgeleverd en die andere twee hebben hun reputatie.

Chef83

Ik denk dat fuglsang morgen uitvalt en pinot en landa .

Kelderman wint alphe du huez ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

hartstikkebedankt

Wat vinden jullie van de positie en verschillen waarop de klassementsmannen nu staan?

Zoals gisteren aangegeven vind ik het vooral onrealistisch hoe hoog S. Yates, D. Martin en MAL staan (en in mindere mate Mas) [B]na een waaieretappe, RVV, LBL รฉn een kasseienetappe..[/B]

S. Yates voor Thomas en alledrie hebben ze tijd gewonnen op Evenepoel, Bernal, Buchmann, Valverde en Roglic. Vooral voor D. Martin en MAL vind ik dat moeilijk te rechtvaardigen.

En รผberhaupt slechts maximaal 38 seconden verschil tussen Fuglsang, Nibali, S. Yates, Pogacar, Thomas, D. Martin, Pinot, MAL, Evenepoel, Bernal, Buchmann, Valverde, Mas en Roglic.

Zadelpen

Niemand GVA als aanvoerder? Wordt dit dan de dag van team Zadelpen?

Ludi

Ewan voor kelderman, oomen, naesen, aert, izagirre, madouas, chaves, yates, gilbert, wellens, gaudu, trentin, matthews (allemaal zonder vallen), in ak na 3x sprinten maar ook rvv, pr, lbl is voor mij het meest typisch. Hoe kan die pas op <6 minuten staan?

De verschillen zijn klein, kleiner dan meestal in het echt, een paar renners zijn opmerkelijk hoog, maar niets wat ik echt niet kan verdragen. Renners toevallig minuten geven door valpartijen, lekke banden of pech lijkt me in een script meer storend en bepalend dan de stand nu.

Al had ik martin, mal, yates, ciccone, kruijswijk, quintana wat lager verwacht en valverde, thomas, trentin, gilbert, wellens, matthews, naesen, van aert wat hoger.

Jofferde

Of de ondergang van Team Zadelpen :P

Sloddies

Oorspronkelijk Sagan als kopman vandaag, maar die won gisteren. Dus Matthews vandaag. Verder vertrouwen in Schachmann. Evenepoel en Bennett voor teampunten. Verder hoop ik dat MvdP, Stuijven en Garcia meedoen op het eind. En Pogacar neemt vandaag revanche voor gisteren.

Platje

welke teampunten voor Bennett en Evenepoel als MvdP meedoet op het eind?

SvenVDB

Ben ik de enige die MVDP kopman gemaakt heeft vandaag? Kan toch ook best goed sprinten..

Ondertussen op 93,5% gekomen, na een uiterst zwakke eerste sprintetappe. Blijkbaar slaag ik er altijd in om de beste kopman uit mijn team te kiezen tot nu toe..

Hopelijk doet Stuyven vandaag ook zijn duit in het zakje, stelt toch iets wat teleur tot nu toe.

Mijn tegenvaller tot nu toe is voornamelijk Bonifazio!

Laatst gewijzigd
Chef83

Stuyven moet er wel bij zitten vandaag .en eigenlijk ook gewoon de sprint ritten .

Ik werd net gebeld door valverde en hij zegt dat schachman en teuns in de kopgroep zitten .

BarryE1

'@Zadelpen Sprak gisteren GvA op 1,5m op een terrasje, die schijnt deze Grand Tour te sprinten met een bergverzet. En iets met achterstevoren op de fiets zitten. Dat laatste verstond ik niet helemaal, wellicht door de afstand of de hoeveelheid alcoholische versnaperingen. Anyway, het plan van CCC was om vandaag vroeg in de etappe de kaart De Marchi te trekken. Plan B was geloof ik iets met Trentin. Of tien bier.

Ludi

Dit lijkt me een prima etappe voor altijd, immer Stuyven

1 2 ... 52 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.