Ga er niet vanuit dat deze kopgroep het gaat redden.. Scorito gaf zelf aan dat je je van te voren goed kon inlezen en de tips eruit moest halen.. deze etappe was de duidelijkste hint dus ga er vanuit dat sagan en matthews top 5 eindigen
Edit: niet dus.. vooraf inlezen had dus geen zin
'@hartstikkebedankt precies. Vdpoel, flip en sagan is misschien wat lastig ivm tijdsverschillen enzo. Als er 1 bij zou zitten is dat lastig voor de kopgroep. Flip geven ze niet weer zoveel tijd na vorig jaar.
Matthews had met zijn achterstand prima gekund, daarom koos ik hem mede boven de vdpoel/sagan als kopman.
Ik zie geen renners als Sagan en Matthews in de kopgroep. Trentin dan nog enigszins maar Stuyven past echt niet in 'een renner als Matthews of Sagan'. Maar goed weten we ook weer dat je beter de liveverslagen en voorbeschouwingen links kan laten liggen of het tegenovergestelde kan doen. :)
Tegelijk hint het wel op een bepaald scenario. Hoewel beiden namen zijn die uit een lange vlucht zouden kunnen winnen zou ik andere namen genoemd hebben als ik op het huidige scenario zou willen speculeren. Bij Matthews en Sagan denk ik in eerste instantie aan een uitgedund peloton met enkele sterke sprinters die er aan hebben kunnen blijven hangen.
Verder wordt er al terecht meerdere keren opgemerkt dat 'renners als Matthews en Sagan' ALTIJD in deze vlucht gezeten zouden hebben. Zéker als ze, zoals bij beide renners beschreven, vol voor het groen gaan. Dat VDP er met zijn gele trui niet in zit en dat ze alaphilippe gezien zijn positie in het AK ook niet hadden laten gaan in het echt lijkt me wel realistisch.
Verder over 'hints' gesproken:
Bij een script waarin waarin je enige informatie die informatie die Scorito levert is, en Scorito geeft letterlijk aan dat Lampaert en Asgreen de knechten van dienst zullen zijn in de ploeg van QS, hoe verklaar je dan het huidige rijden van Asgreen? Niet alleen deze etappe overigens. Let op: Ik bedoel niet dat Asgreen dit niet zou kunnen of niet zou doen in een ronde. Ik refereer puur naar de info die ons gegeven is.
Matthews en Sagan zijn op hun terrein bijna ongenaakbaar, dus niemand is echt vergelijkbaar, maar er rijden wel bijna 20 punchers voorop. Bleek dat je de tip dus in die zin moest lezen en niet voor sprinters of klassementsmannen moest gaan. Ik vind het onnodig om dus te stellen dat die tips echt nergens op slaan. Ze zijn cryptisch, moeten ze anders gewoon de winnaar aankondigen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.