Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 54 ... 153 154
Platje

Ga er niet vanuit dat deze kopgroep het gaat redden.. Scorito gaf zelf aan dat je je van te voren goed kon inlezen en de tips eruit moest halen.. deze etappe was de duidelijkste hint dus ga er vanuit dat sagan en matthews top 5 eindigen

Edit: niet dus.. vooraf inlezen had dus geen zin

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Trentin knecht voor gva 😂. Tsja... het is een prachtig script vandaag. Zó mooi geschreven. Dit is waarom ik graag wielerscripts kijk.

Genieten!

Niels22

Greg zal wel 8e worden in de etappe, maar dat compenseren we dan weer met 2 daagjes geel

Ludi

Pak sagan of matthews als kopman -> haha grapje :D

Ragnar Lolbroek

Lap. Stuyven gebankt.

hartstikkebedankt

Nee, er stond 'een renner als Matthews of Sagan'. Daarom had ik Stuyven als captain gekozen, maar toch weer terug veranderd in Matthews omdat deze aankomst hem echt ideaal ligt. :P

Gladiool

Scorito: trolololol

kaboutertje

Wel leuk dat de volledige kopgroep samen naar de finish rijdt

hartstikkebedankt

In het echt had ik overigens wel verwacht dat zeker 2 uit het rijtje Sagan, Matthews, Alaphilippe en Van der Poel in deze kopgroep hadden gezeten. Zeker als de kopgroep zo groot is, zeker als de kopgroep het tot het einde redt.

nasibal

Morgen gooi ik mn volledige Scorito selectie tegen de muur. De 9 namen die blijven plakken worden opgesteld.

Don Gielius

Om even advocaat van de duivel te spelen, er stond "er renner zoals Matthews of Sagan." Dat is nog iets anders dan "Matthews of Sagan wint deze rit."

Helaas heb ik zelf, zoals de meesten precies, ook niet durven gokken. Verder wel 3 renners mee dus geen man overboord.

JimKro

Oef geen Schachmann en Teuns in de dagopstelling gaat een dure misser worden. Maar goed, deze renners zouden even goed 2x 0 punten hebben kunnen opleveren als het in een pelotonsprint was geëindigd.

Laatst gewijzigd
lo squalo dello Stretto

Blij dat ik die voorbeschouwingen niet heb gelezen (hoewel ik Sagan en Matthews vandaag ook wel in m'n team heb). Uiteindelijk schrijven ze er maar op los. Ik heb met Greg, Schachmann & Teuns wel drie sterke renners in de vlucht.

Ludi

'@hartstikkebedankt precies. Vdpoel, flip en sagan is misschien wat lastig ivm tijdsverschillen enzo. Als er 1 bij zou zitten is dat lastig voor de kopgroep. Flip geven ze niet weer zoveel tijd na vorig jaar.

Matthews had met zijn achterstand prima gekund, daarom koos ik hem mede boven de vdpoel/sagan als kopman.

La Primavera

Ik zie geen renners als Sagan en Matthews in de kopgroep. Trentin dan nog enigszins maar Stuyven past echt niet in 'een renner als Matthews of Sagan'. Maar goed weten we ook weer dat je beter de liveverslagen en voorbeschouwingen links kan laten liggen of het tegenovergestelde kan doen. :)

Treenert

Wie zat er nou telkens te drammen om Latour? Nu heb je wat.

Nopper

Vanmorgen op het laatste moment Gilbert eruit gegooid en higuita erin, ik denk dat ik zo wel eens grote spijt kan krijgen

raymankapeens

Latour en Greg niet opgesteld vandaag...
Bedankt Scorito, onrealistisch koersbeeld vandaag

hartstikkebedankt

Ja ik voel me inderdaad echt een ezel dat ik vandaag Latour niet heb opgesteld Treenert.

Platje

Haha en dan deze 5 weg laten rijden? Sorry maar dit is een grap

nasibal

Om even advocaat van de duivel te spelen, er stond “er renner zoals Matthews of Sagan.” Dat is nog iets anders dan “Matthews of Sagan wint deze rit.”

Tegelijk hint het wel op een bepaald scenario. Hoewel beiden namen zijn die uit een lange vlucht zouden kunnen winnen zou ik andere namen genoemd hebben als ik op het huidige scenario zou willen speculeren. Bij Matthews en Sagan denk ik in eerste instantie aan een uitgedund peloton met enkele sterke sprinters die er aan hebben kunnen blijven hangen.

Verder wordt er al terecht meerdere keren opgemerkt dat 'renners als Matthews en Sagan' ALTIJD in deze vlucht gezeten zouden hebben. Zéker als ze, zoals bij beide renners beschreven, vol voor het groen gaan. Dat VDP er met zijn gele trui niet in zit en dat ze alaphilippe gezien zijn positie in het AK ook niet hadden laten gaan in het echt lijkt me wel realistisch.

Verder over 'hints' gesproken:
Bij een script waarin waarin je enige informatie die informatie die Scorito levert is, en Scorito geeft letterlijk aan dat Lampaert en Asgreen de knechten van dienst zullen zijn in de ploeg van QS, hoe verklaar je dan het huidige rijden van Asgreen? Niet alleen deze etappe overigens. Let op: Ik bedoel niet dat Asgreen dit niet zou kunnen of niet zou doen in een ronde. Ik refereer puur naar de info die ons gegeven is.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Het script vliegt uit de bocht hier zeg.

Don Gielius

Matthews en Sagan zijn op hun terrein bijna ongenaakbaar, dus niemand is echt vergelijkbaar, maar er rijden wel bijna 20 punchers voorop. Bleek dat je de tip dus in die zin moest lezen en niet voor sprinters of klassementsmannen moest gaan. Ik vind het onnodig om dus te stellen dat die tips echt nergens op slaan. Ze zijn cryptisch, moeten ze anders gewoon de winnaar aankondigen?

Poeksel

Ik wilde Kragh nog in mijn team fietsen vanochtend. Niet gedaan :(

Gladiool

Kragh alweer op de bank :'-). Die had ik hier al helemaaaaal niet verwacht.

1 2 ... 54 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.