Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 55 ... 153 154
hartstikkebedankt

Eén van de mindere dagen toch wel van de scripter wat mij betreft, maar dat mag de pret niet drukken.

Misschien komen ze zo toch nog met 'grapje, Matthews had vandaag per ongeluk het rugnummer van SKA opgespeld'

Laatst gewijzigd
nasibal

Oh, en Trentin en Greg die zich op deze manier laten piepelen op dit parcours.

Laatst gewijzigd
Filipo

Een renner zoals Matthews of Sagan. Dan ligt het voor mij teveel voor de hand dat beide mannen niet zouden gaan winnen. Kort eindigen had zeker wel gekund (vanuit de vlucht).

Kaassoufflé

Ska op de bank net als gisteren... lekker bezig weer

Laatst gewijzigd
Platje

4 man van ccc met trentin en gva en de eerste te vinden op plek 10

Poeksel

Ik vind het wel gek dat mensen vinden dat de voorbeschouwing met kennis achteraf geschreven had moet worden. Dan is het geen voorbeschouwing meer.

Ludi

Eens met nasibal ivm verwachtingen scheppen, maar vooral blij met Gilbert. Leek me ook echt een aankomst voor hem, in alle scenario's.

danusz1986

'@nasi

Die is allang blij met zijn gele trui;)

PPT

'@Don Gielius waar is die renner zoals Matthews of sagan?

Reyn

Op hol geslagen Scorito fantasie. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen zou Bassie zeggen.

Jofferde

Hahahaha vandaag uiteraard SKA op de bank en die wint

Sagan=hulk

Die foto is toch echt Tiesj Benoot? Heeft de script schrijver niet goed gekeken naar de live beelden en is het toch Benoot die wint? :p

arjenzvob

Da's toch Benoit... dat plaatje

Kragh op de bank vandaag. Gilbert 2e is mooi

Filipo

Zijn de benen van Greg tegenwoordig van papier mache dat hij telkens buiten de top 10 eindigt in een sprint?

Sagan=hulk

Met Teuns en Schachmann 2 sterke mannen mee, worden ze toch wel 14e en 17e. Grrr

nasibal

Ik vind het wel gek dat mensen vinden dat de voorbeschouwing met kennis achteraf geschreven had moet worden. Dan is het geen voorbeschouwing meer.

Als Scorito uitlegt dat je je teamkeuze moet baseren op:
- Vorm die renners laten zien (waar dan?)
- Ploegbelangen (Fictieve ronde, dus neem aan dat her en der daar wat over gezegd wordt?)
- Voorbeschouwingen

Dan ga ik er van uit dat er, anders dan regulier, hints verstopt zitten in de voorbeschouwingen ja. Geen letterlijke winnaars die aangewezen worden uiteraard, maar wel klassieke gevalletjes 'tussen de regels lezen'.

Maar ach:
- Kragh rijdt bij Sunweb (net als Matthews)
- Kragh kan redelijk tijdrijden (net als Matthews)
- Kragh kan ook redelijk sprinten (net als Matthews)
- Kragh kan een klassiek parcours ook goed aan (net als Matthews).

.. oh maar wacht! Zo fietsen er nog 40 in het Peloton.

Saushint dus.

Laatst gewijzigd
Ludi

bijna alle renners die ik eerder noemde staan nu wel boven ewan in ak, dat is wel snel gefixt :)

Sjas Patatje

Ik ben dus niet de enige die SKA op het bankie heeft zitten vandaag... Man man man, balen!

GVA is overal voorin te vinden, komt niet in de buurt van een overwinning maar is toch de leider van het klassement. Hoe gek is dat?

danusz1986

148 punten gescoord. Weer wat gestegen naar 99.5%. Helaas Matthews niet in de kopgroep, maar velen missen die. Elke renner heeft iig punten gescoord voor mijn team. 4 van de 9 in de top 20.

Ben benieuwd naar de regenetappe van morgen.

Don Gielius

'@Paul-Peter Theulings: Kragh is natuurlijk meer een type Bernal ;)

@nasibal: ik ben het uiteraard met je eens hoor. Ik heb mij er sinds de waaierrit al bij neergelegd dat dit fantasie is en niet bepaald realistische fantasie op vlak van (ploegen)tactiek.

bart1e

Kragh op de dagen dat die 5e en 1e wordt op de bank hebben zitten, hoe zuur is dat! Dacht ze gaan voor benoot vandaag.

Risje89

SKA hier ook op het bankje vandaag. Teuns en Schachman die enigen die punten scoren in de daguitslag vandaag. Gelukkig hadden meer mensen hier last van gezien het gemiddelde..

hartstikkebedankt

Morgen rijdt Bouhanni iedereen naar de moeder

Ab Normaal

En weer een lachertje.
Vd Poel die zijn ploeg niet laat werken om de teui te verdedigen en Latour, die dit seizoen achteruit reed, rijdt zeer sterk.
En volgens de voorbeschouwing moet je een Sagan of Matthews als kopman nemen.
We weten dus ook dat we de teksten van scorito met een flinke korrel zout kunnen nemen.

denistel

Pfff jhad SKA ook er buiten gelaten...blijf me toch afvragen waar die script schrijver
dit allemaal op basseerd.natuurlijk kun je niet elke etappe de degene laten
winen zoals het in het echt ook ging maar renners als sagan alaphilippe
die de afgelopen jaren in zulke etappe,s het goed deden horen wel in de
top 10 thuis vind ik althans daar heb ik mijn renners op geselecteerd.

1 2 ... 55 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.