Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 76 ... 153 154
Ludi

Majka voor schachmann is erg maf, gezien het verloop van de eerste week. Flip, schachmann, teuns etc die zich inhouden lijkt me niet per se heel gek, al zou ik dan bij schachmann een andere tijd verwachten. Misschien is ie wel zo goed dat ie zelfs dan nog deze tijd kan neerzetten!

Platje

Teuns ook duidelijk.. gelukkig niet opgesteld..

Nopper

'@Platje en @DvH6: excuses dan heb ik niet goed opgelet. Maar misschien krijgt hij nog punten als Evenepoel geel pakt :)

hartstikkebedankt

38 procent heeft Mathieu wel opgesteld vandaag en sprokkelt daar nog wat punten mee

Ah, Schachmann gevallen!

Platje

Gezien de tussentijd en het script denk ik dat wel..

danusz1986

Schachmann was gevallen:O

La Primavera

'@hartstikkebedankt Als ze de punten die ze in het script gaan halen hebben gebruikt voor het samenstellen van de prijzen haak ik af. Lijkt me niet de bedoeling.

Matthijs603

Ah kijk, een verklaring voor Schachmann.

Platje

Ze lezen tussentijds dus ook mee hier 😀

hartstikkebedankt

Haha

'Zodra', houdt het midden tussen zodadelijk en weldra

Ludi

Vorig jaar viel ie ook, geen ezel dus

Reyn

Dat is wel heel erg doorzichtig @Scorito. Nu met een valpartij komen voor Schachmann. Missertje is weer gerepareerd!

Sagan=hulk

Over Wout Van Aert wordt er gewoon helemaal niets gezegd in het verslag. Dat slaat toch helemaal nergens op? Vorig jaar in de Dauphiné reed hij iedereen aan flarden en tot voor zijn val deed hij ook gewoon mee voor de eerste plaats.

Platje

Sagan=hulk dit was van te voren al gemeld in de vbs

DvH6

Over Wout van Aert staat letterlijk hij gaat het rustig aandoen

Ludi

Woutje heeft vandaag met zon grote boog om alle dranghekken gereden dat hij nóg niet binnen is.

hartstikkebedankt

Kruijswijk is 23 seconden langzamer dan vorig jaar, Buchmann 30 seconden, Mas 1 minuut 2

Laatst gewijzigd
Ludi

Lekker primoz! B)

La Primavera

Van Aert heeft aan de wedstrijdleiding gevraagd of hij de tijdrit virtueel via Zwift mocht afleggen. Heeft momenteel nog problemen met het uploaden van zijn waardes. Moment geduld.

danusz1986

Tuurlijk het script weer met de menigte mee. Roglic was een inkopper voor alle nobodies.

Matthijs603

Toch op safe moeten spelen met Roglic als kopman i.p.v. Evenepoel. Nouja, scheelt gelukkig ook weer niet eindeloos veel punten.

Matthijs603

Nu rekenen voor de truien. Hopelijk pakt Remco in ieder geval wit vandaag.

La Primavera

Roglic in ieder geval geen geel, Evenepoel zou nog kunnen.

danusz1986

.

Laatst gewijzigd
DvH6

Daan Dijkema 😂😂

1 2 ... 76 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.