Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 75 ... 153 154
MarvinG

Niks is zo onvoorspelbaar als het weer toch? ;)

zeewolde

MVDP 10e tussentijd of zoiets

La Primavera

Waaiers!!! Ohnee wacht..

Chef83

Ze kunnen ook wind mee hebben he 😎😎

NCK17

Mijn team voor vandaag:
1. Roglic (c)
2. Thomas
3. Dumoulin
4. Kruijswijk
5. Van Baarle
6. Bennet
7. Fuglsang
8. Pogacar
9. Schachmann

NCK17

Krijgen we geen tussentijden door?

Matthijs603

Porte is binnen. Schachmann moet dan in principe ook al binnen zijn of anders is hij minstens een minuut trager dan Porte. Geen beste tijd voor Schachmann dan dus?

La Primavera

Ik zit ook op de tijd van Schachmann te wachten. Julius kom op nou!

Ludi

Porte(32) is al binnen met een goede tijd, over schachmann (33) hebben we niets gelezen. Yikes

NCK17

Schachmann zal wel ingehouden hebben voor de komende dagen.

Platje

Julius, wat doe je ons aan met Schachie.. was toch in topvorm 🙂

Matthijs603

Verslaggeving had wel iets meer mogen zijn dan 'die vertrekt' en 'die komt binnen' vandaag.

Platje

Nieuw overzicht top 15 zou wel leuk zijn..

Ludi

Als tom 35:16 kan neerzetten, dan kunnen roglic, thomas en remco zeker kort komen op de tijd van dennis. Kan remco genoeg pakken op thomas is de vraag.

nasibal

Julius heeft mijn kritiek ter harte genomen zi ik ;)

Platje

Majka verliest tijd in rit 1 maar staat tot nu toe op plek 15.. schachie 17e

La Primavera

Als Schachmann inhoudt rijdt die geen 37 minuten maar langer... dit is precies niks en totaal ongeloofwaardig. :(

Nopper

Oh lekker, Flipje heeft zich schijnbaar ook al ingehouden.. Het is weer een loterij als je vooraf geen info van de renners krijgt

Laatst gewijzigd
Risje89

'@La Primavera, had er ook meer van verwacht, maar het kan een dagje 'vierkant draaien'.

Platje

Vorig jaar was flipje top en ging hij tot het uiterste.. had je vandaag niet hoeven verwachten dus die kan ik wel begrijpen

Matthijs603

Goh, Mathieu gaat op deze manier nog in de punten rijden ook. Die had ik echt geen seconde overwogen voor vandaag.

DvH6

Dat Alaphilippe zich inhoudt is logisch, hij gaat niet voor een klassement en die info was bekend 🙄

Sjonge Jonge

Ach, Schachmann levert toch nog 12 gratis punten op....

rev

Foutje

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Anders gaat Schachmann te veel punten voor dat ene miljoen pakken deze Grand Tour mensen.. Dus de teampunten zijn vandaag kennelijk genoeg

1 2 ... 75 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.