Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 79 ... 153 154
NCK17

Julius, ik vind de voorbeschouwingen erg leuk om te lezen, dus vooral doorgaan als je het zelf wilt.

arjenzvob

Ik snap die mensen die over van Aert beginnen niet zo goed. Oke, de voorbeschouwingen zitten er wel eens naast (waar duidelijk in stond dat hij niet voluit zou gaan), maar ook in de realiteit kan ik me voorstellen dat na zijn ontmoeting met een dranghek hij in deze tijdrit wat rustiger aan doet.

Platje

In de vbs voor morgen staat dat de klassementsmannen gaan uitmaken wie er wint, mits geen aanvaller over superbenen beschikt.. als je dat leest is er misschien 1 aanvaller die vooraan eindigt, kan zijn dat dit er 3 worden ofzo

nasibal

Het is nu al wel duidelijk: deze grote ronde is een poolinzending to far. Weer een teleurstelling te verwerken. Zo naar uitgekeken dit scoritoseizoen en alles valt in het water.

Team Zadelpen, in de volksmond ook wel eens ‘het beste team zonder bekertje’ genoemd, sterft wederom in lelijkheid.

Dit gun je niemand, het is verschrikkelijk.

Toch zijn we elke keer weer blij met je deelname! Als er één team het collectieve rode rugnummer verdient is het Team Zadelpen wel :)

barceman

Dat ging weer lekker, de top 40 nu bereikt. Voor morgen verwacht ik geen kopgroep die het gaat redden. Dus denk dat ik Higuita boven Teuns en Schachmann(teampunten) ga kiezen. Alleen er zijn nog geen seintjes dat dat dit een tour voor Higuita wordt...

Niels22

99,4%, top-100 binnen geslopen. Op naar meer!

La Primavera

'@Stijn Die deed rustig aan wat ook gewoon in de voorbeschouwing stond. ;)

hartstikkebedankt

Wat mij betreft leent het profiel voor morgen in combinatie met de lengte van de etappe zich helemaal niet voor een vroege vlucht die stand houdt. Vorig jaar was het ook Guillaume Martin op plek 22 die als eerste vluchter binnenkwam op 4 minuut 21.

Benzardi

Mijn team "De Duracelli's" is niet gewend om zonder publiek te rijden.
Vandaag 222 puntjes gehaald redelijk tevreden, had vandaag een gokje gewaagd met Tom Dumoulin als cap.

Voor morgen ga ik voor onze blauwe vogel Pinot.
Vandaag heeft hij wat verloren, dat word morgen weer een beetje goed gemaakt.........................hoop ik.

user27296

Wacht ik mis iets,
Waar stond die voorbeschouwing, bij de renner zelf?

Mvg

hartstikkebedankt

'@Stijn ja er stond ergens dat Van Aert zelf had aangegeven zich in te houden in de tijdritten

user27296

Of voorbeschouwing tijdrit om 13u of erna?

Mvg

hartstikkebedankt

Nee voor de Grand Tour al, toen je je selectie moest kiezen

La Primavera

'@Stijn Lemmens in de voorbeschouwing van de tijdrit.

Benzardi

'@stijn
Volgens mij gisteren of eergisteren, maar niet vandaag.
Je kan terug bladeren, want het is hier al vaker gezegd.

user27296

Merci,
Ik had erover gezien blijkbaar

Mvg

Jofferde

Aah toch mooi dat MAL een tuin in gereden is. Weer eens wat anders. Zou dit betekenen dat hij morgen de ritzege gaat pakken?

Ludi

'@hartstikkebedankt klopt, is geen ideaal parkoers door de lengte en het verloop, maar met een itt ervoor en een hele korte explosieve dag erna zou het kunnen.

Vorig jaar werd ook veel tempo gemaakt omdat ze flip kwijt wilde rijden, yates en bardet verloren die dag al vroeg veel terrein, maar flip hield stand, waardoor het tempo heel hoog bleef. Dacht ik toch in ieder geval.

Ohja en de neutralisatie werd verlengd door protesten.

Laatst gewijzigd
Rob94

Tegenvallende dag vandaag, maar was te verwachten zonder Roglic. Of nee dankzij het script trouwens, AMATEURS!

Wellens Nietens

99.8%, weet niet wat ik meemaak. Script ligt me wel blijkbaar

Zadelpen

'@El Mel

Toevallig vanochtend nog met de directie gezoomd en zij vertelden me dat het nu niet gepast is om mensen op straat te zetten. Dus ik neem aan dat ze zeer tevreden zijn.

Benzardi

'@DerMeister

Ik denk dat Mal in december voor de Superprestige gaat :-)

Berend

Zo, lekker dagje, Top 4 allemaal in mijn team en met 330 punten gestegen naar 227e (98.0%) overall.
Op naar de top-100?

Alleen misgegokt met Schachmann/Bernal, die vallen net buiten de top 20 en had met M. vd Poel nog wat puntjes kunnen scoren... Ach, I'll take it ;-)

Voor morgen sowieso: Bernal, Roglic, Thomas, Pogacar, Evenepoel, Nibali, Kruijswijk. Beetje mijn AK/Berg-team.

Dan voor de laatste 2 plekken heb ik nog E. Chavez (maar die heeft nog niks laten zien?) en T. de Gendt.
Of gokken op vaste truipunten met Sagan?

Geerlig

Mijn etappeselectie voor morgen staat voor 8 namen wel vast..
als negende nog de keus uit carapaz, Higuita en Latour...
Nijg nu toch het meeste naar Latour, maar twijfel...

Platje

'@Berend Botje, Schachmann en Bernal allebei 11 punten, dat is meer dan die 6 van vd Poel

1 2 ... 79 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.