Ik snap die mensen die over van Aert beginnen niet zo goed. Oke, de voorbeschouwingen zitten er wel eens naast (waar duidelijk in stond dat hij niet voluit zou gaan), maar ook in de realiteit kan ik me voorstellen dat na zijn ontmoeting met een dranghek hij in deze tijdrit wat rustiger aan doet.
Team Zadelpen, in de volksmond ook wel eens ‘het beste team zonder bekertje’ genoemd, sterft wederom in lelijkheid.
Dit gun je niemand, het is verschrikkelijk.
Toch zijn we elke keer weer blij met je deelname! Als er één team het collectieve rode rugnummer verdient is het Team Zadelpen wel :)
Mijn team "De Duracelli's" is niet gewend om zonder publiek te rijden.
Vandaag 222 puntjes gehaald redelijk tevreden, had vandaag een gokje gewaagd met Tom Dumoulin als cap.
Voor morgen ga ik voor onze blauwe vogel Pinot.
Vandaag heeft hij wat verloren, dat word morgen weer een beetje goed gemaakt.........................hoop ik.
'@hartstikkebedankt klopt, is geen ideaal parkoers door de lengte en het verloop, maar met een itt ervoor en een hele korte explosieve dag erna zou het kunnen.
Vorig jaar werd ook veel tempo gemaakt omdat ze flip kwijt wilde rijden, yates en bardet verloren die dag al vroeg veel terrein, maar flip hield stand, waardoor het tempo heel hoog bleef. Dacht ik toch in ieder geval.
Ohja en de neutralisatie werd verlengd door protesten.
Zo, lekker dagje, Top 4 allemaal in mijn team en met 330 punten gestegen naar 227e (98.0%) overall.
Op naar de top-100?
Alleen misgegokt met Schachmann/Bernal, die vallen net buiten de top 20 en had met M. vd Poel nog wat puntjes kunnen scoren... Ach, I'll take it ;-)
Voor morgen sowieso: Bernal, Roglic, Thomas, Pogacar, Evenepoel, Nibali, Kruijswijk. Beetje mijn AK/Berg-team.
Dan voor de laatste 2 plekken heb ik nog E. Chavez (maar die heeft nog niks laten zien?) en T. de Gendt.
Of gokken op vaste truipunten met Sagan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.