Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 87 ... 153 154
La Primavera

Ze doen er bij Scorito echt alles maar dan ook alles aan om het spannend te houden. Heeft nu een omgekeerd effect want je weet dat de mannen die hoog in het klassement staan tijd verliezen morgen. Te beginnen met Thomas morgen.

hartstikkebedankt

Oscar Rodriguez start morgen niet meer maar wordt vandaag nog keurig 42e op 6'33 op de meest mytische coll uit de Tour.

NCK17

Kruijswijk wordt morgen de kopman in mijn team. Hij heeft nog geen trap te veel gedaan en steekt volgens scorito in goede vorm. Ik verwacht morgen ook veel van Bernal, die moet nu echt tijd goed gaan maken als hij de tour nog wilt winnen.

Rob94

Blij met de keuze voor Martin! Weer wat plekkies gestegen naar 94%. Dat had natuurlijk meer geweest als het script fatsoenlijk was

Reyn

Volledig door de ondergrens gezakt beste mensen van Scorito. Uiteraard is dat jullie keuze. Maar had dan dit spel niet gepresenteerd als realistisch.

Ab Normaal

Ik ben in ieder geval achter de naam van de Scripter.
Rudie Reedijk.

Zadelpen

wij schieten als een komeet door het achterveld middels een magnifieke topscore. Ja ja... we kondigden het gisteren al aan, team Zadelpen is nog lang niet verslagen. Wat een mentale kracht, en de kuitjes glimmen weer als nooit te voren.

Dit zou wel eens de coup van de eeuw kunnen worden. Het script begint nu serieus levensecht te geraken en dat zie je terug in onze uitslag.

Morgen nog zo een piekbeoordeling en het zou wel eens een hele mooie zomer kunnen worden. Wie had dat ooit verwacht? Ja, wij zelf, maar verder? Niemand denk.

Laatst gewijzigd
nasibal

Gouden tip mannen, je hoort het als eerste bij mij:

- In etappe 1 is Kristoff er om onverklaarbare reden niet bij, wint prompt etappe 2
- In de ITT vergeten ze MAL om de tuin te leiden, wint prompt vandaag
- Vandaag stapt Uran af....

... Uran morgen kopman mannen! In de Scorito Grand Tour kan alles ;)

Ludi

Ik vind wel dat een renner als roglic, kruijswijk, bernal, thomas, etc hier echt enorm te kort wordt gedaan. Ze worden gewoon gedegradeerd tot stumperds vandaag. Maar die moeten ook niet te veel punten halen natuurlijk, aangezien zij door trui, tijdrit en team al veel meer kans op punten hebben.

Jofferde

165 punten vandaag. Gematigd tevreden.

Wat zijn jullie verwachtingen van Higuita voor morgen?

Zadelpen

Ahhhhh shit Nasi! Ik heb net Carthy mede gedeeld dat die bankt. Zonde van die bonus van Uran... ach ja.... die komen via Dennis weer terug he. Bernal wit, geel en de rit morgen.

Komt goed, dont worry 👍.

nasibal

Ik vind wel dat een renner als roglic, kruijswijk, bernal, thomas, etc hier echt enorm te kort wordt gedaan. Ze worden gewoon gedegradeerd tot stumperds vandaag. Maar die moeten ook niet te veel punten halen natuurlijk, aangezien zij door trui, tijdrit en team al veel meer kans op punten hebben.

Ze rijden dan wel weer Fuglsang uit de groep, kennelijk ging het toch hard zo met z'n 15en op anderhalve minuut van MAL. Oh en niet een beetje gelost ook. Gewoon dik 40 seconden.

... manmanman.

Overigens wel weer een prima score voor Team Nasibal vandaag. Top 500 is in zicht.

denistel

Lopez had maandag ook al een tijdrit gereden volgens zijn ploeg leider

klasseringen van Bernal - Fuglsang en Valverde vind ik opvallend.

Uran had ik ook had niet gedacht dat een val partij van 8 maanden
geleden zo veel invloedt zou hebbem

nasibal

Trouwens: Mareczko OTL!

hartstikkebedankt

'@denistel Uran was bijna einde carrière dus dat is één van de weinige dingen waar ik niet van opkijk

Ragnar Lolbroek

Voor morgen de keuze uit:
Bernal
Roglic
Kruijswijk
Pinot
Pogacar
Nibali
Evenepoel
Fuglsang
Majka
Higuita
Teuns

de eerste 8 zullen er wel in staan. Voor het laatste plekje gaat het tussen.
Majka: is zijn bergtrui kwijt, die wilt hij misschien terug. scoort vaste punten voor het groen van Sagan en staat zelf nog in de top 5 van het bergklassement.
Higuita: Uran zijn we kwijt. mag nu eindelijk (hopelijk) zelf in actie schieten.
Teuns: heeft weer tijd verloren vandaag, schept ruimte voor een aanval.

Op dit moment neig ik voor het laatste plekje naar Higuita.

Ajvenema

Fuglsang zal het morgen ook niet redden als dit al een probleem was:)

Ludi

Pedrero wacht ook gewoon niet op valverde..

Ik vind het spel heel leuk, neem het misschien te serieus, maar vooral bergetappes hadden ze beter in ieder geval even kunnen laten bekijken. De meeste dingen hadden voorkomen kunnen worden met relatief weinig impact voor scores.

Platje

En Carapaz netjes 10e terwijl Bernal als 20e binnenkomt en Tom 11e met Roglic buiten de top 20. vonden het dus niet nodig om het gat zo klein mogelijk te houden

Chef83

Valverde staat ook veels te laag word er door c renners gewoon afgereden 😁🤣😆 de echte valverde rijd iedere etappe gewoon top10 .

Ludi

Morgen

Bernal
Thomas
Roglic
Pogacar
Nibali
Kruijswijk
Valverde
Higuita
Kelderman

Al maakt het weinig uit wie ik kies, iedereen komt toch als in een willekeurige volgorde en groupe binnen ;)

Benzardi

Team De Duracelli's is goed voor 160 punten vandaag en we staan op 74 %
Vandaag hadden we onze blauwe vogel (Pinot) als cap. , wat op zich redelijk uitpakte.

Morgen ga ik weer voor dezelfde kanjers.

Bernal
Roglic
Dumoulin
Pinot
Pogacar
Sagan
Evenepoel
Fuglsang
Higuita

Trouwens ik zag dat "Het perscentrum" ook onder voorbeschouwing te lezen is, goed gedaan Scorito.

De Condor van Echt

De Condor had vandaag twee verbazingen te verwerken. De eerste dat hij ondanks een magere score van 146 toch weer wat verder hoogte kon winnen. (Hij had met Pogacar de juiste kopman: alle andere coureurs in zijn team waren lager in de uitslag gescript.)
De tweede is ingewikkelder: de samenstelling van de daguitslag, ondanks dat het koersverloop ongeveer zo was als op dit forum beargumenteerd (winst voor mannen met achterstand die nog iets van hun ak willen maken). Hij dacht bij nadere bestudering van de uitslag echter even dat de ijle hoogten van de Andes hem naar het hoofd waren gestegen! Veel verwonderpunten zijn al door jullie gedeeld, maar laten we deze eens nemen. Wat doet Pedrero in de favorietengroep? Ging het dan niet hard genoeg? Zou kunnen als je ziet dat er veel coureurs gezamenlijk binnenkwamen. Maar waarom konden Higuita en Valverde het dan niet bijhouden? Anderzijds blijkt uit verslag en rest van de uitslag dat het juist heel hard ging. Maar waarom is Pedrero dan niet eerder weggesprongen om zijn kopman Mas wat meer winst te laten pakken dan die luttele secondetjes?? Of is dit een uiting van de tweespalt (driespalt? Vierspalt? Twaalfspalt?) binnen Movistar?
Genoeg aanvullingen voor het perscentrum dus, overigens een uitstekend initiatief van Scorito! Mooi dat ze zich veel dingen ter harte nemen die we hier noemen.

De Condor van Echt

'@zadelpen: mooi, gefeliciteerd! Dat verklaart de komeet die de Condor vandaag aan de Peruviaanse hemel kon waarnemen 😊

Lowland

'@ Zadelpen, Carty heeft maagproblemen en zal niet van start gaan zegt het Perscentrum

1 2 ... 87 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.