Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 86 ... 153 154
RemcovanderMaas

Hier nog 1!
Had Lopez maar toch voor Poga gegaan ...
Eergisteren al Makja vervangen voor andere kopman.
Dat is 2 keer in 3 dagen

kaboutertje

Hahahahah. Carapaz en Dumoulin...
Hagen, Pedrero...... o.a. Roglic, Kruijswijk geen top-20 op Tourmalet. Veeg mij maar op.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Een finish bergop op de f*kking Tourmalet met een laatste loeizware kilometer en het komt als een peloton (!) binnen ????

Gladiool

En dan ook geen Ineostreintje op kop... nee, die hebben op het gemak achter Pinot aangetuft. Asjeblieft zeg.. Alsof die niet snoeihard gaan rijden met Carapaz, Bernal, Thomas. Nee, hoor. Op het gemakkie, Pedrero, Hagen, gewoon erbij. Valverde wél eraf.

Laatst gewijzigd
Joachim

Mareczko en Uran uit koers.

Starlynk

Hahaha ja deze is wel heel onrealistisch.. en als ze al in slagorde binnenkomen, waarom zit Bernal dan helemaal achterin en niet in het wiel van Carapaz?

Reyn

De gebroeders Grimm zouden er jaloers op zijn geweest. Man, hoe verzin je het.

Ajvenema

Wat een fucked up uitslag joh. Eerste keer dat ik denk, wat is hier in godsnaam gebeurd?

Ludi

Roglic en bernal achter hagen en pedrero? Als die een gaatje had laten vallen had dat zo 5-10 seconden kunnen kosten.

Risje89

Slechte dag dit, weer gezakt naar 96%.
Alleen Thomas, Bernal (C) en Pogacar in de top 20..
Geen Kruijswijk, Roglic, Evenpoel, Higuita en Valverde.
Had er meer van verwacht vandaag.

Vandaag snel vergeten en op naar morgen!

NCK17

Hopen op spektakel morgen, want ik zou niet weten waar ze anders op wachten.

yannick14

Morgen rit van 65 km dus hebben zich gewoon beetje gespaard

RemcovanderMaas

Toch weer wat gestegen naar plek 54 :-)
Mooi script hoor

kaboutertje

Morgen de dag dat Bernal zijn coup gaat plegen. Kan niet anders voor 6 miljoen.

Geerlig

Ja hoor, toch Higuita boven carapaz gekozen, en dan weer zo'n uitslag.. En als ik naar de rest van de uitslag kijk.. een echte ronde lijkt toch wat realistischer dan dit virtuele spel als je het mij vraagt.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Kopman Pogacar redt nog enigszins de meubelen maar daarmee is alles ook wel gezegd.

Maar even serieus? Lopez rijdt 1 minuut 22 weg op het peloton waarin meerdere knechten zitten? Alsof de klassementsmannen een snipperdag hebben genomen en het ze niks boeit dat hun posities in gevaar komen.

hartstikkebedankt

Er zitten echt goede etappes bij qua script en je kunt zien dat Scorito goed de feedback verwerkt wat top is, naast het organiseren van de Grand Tour überhaupt wat gewoon leuk is. Maar, zo'n uitslag als vandaag vanaf plek 10, dat kan gewoon niet. Kijk de uitslagen er op na. De laatste 1,5 kilometer is zo loeizwaar en het einde van de etappe dus iedereen voor zich sprint gewoon naar de finish. Dan kun je niet een groep van 15 man hebben die de finish over rolt.

De eerste 36 man zitten op 2'36 van elkaar. Vorig jaar waren dat 15 man binnen 2'36; de 36e kwam op 11'39 binnen. Het eerste groepje van 5 zonder tijdsverschil was pas vanaf plek 48. Daarvoor steeds hooguit 2 renners in dezelfde tijd.

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Ik kijk al uit naar het perscentrum

MarvinG

Op het laatste moment Pogacar kopman gemaakt, terwijl ik eerst Lopez had. Durfde het niet aan... Voortaan gewoon bij je eerste idee blijven haha. Wel gestegen naar 97%.

Geerlig

En Barguil jat nog eventjes wat boni-seconden van Quintana af?

Platje

Ik was weer wat positiever over scorito maar dit slaat echt nergens op

danusz1986

Morgen Roglic of Thomas als captain. Heb geen Bernal.

Poeksel

'@Geerlig: Dat is dan wel weer vrij realistisch ;)

Geerlig

Zullen de vier a vijf groten morgen wel apart komen te zitten van de rest en strijden om tijd en eerste plek?

Ludi

De nummer 36 op minder dan 2 minuten van de nummer 6... het is geen heuvel he, deze berg

1 2 ... 86 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.