Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 85 ... 153 154
danusz1986

'@platje

Ik heb ook Quintana overwogen, maar Quintana is niet echt een goede tijdrijder en in de heuvels liggen zijn kansen niet. Dus enkel en alleen in de bergetappes en voor eventuele truien heb je wat aan hem.

Laatst gewijzigd
Platje

2,54 met nog 10km, die worden zo opgeslokt

hartstikkebedankt

Exit Uran

Platje

Dan kan Higuita gaan knallen!

hartstikkebedankt

'@Scorito

Ik zou het wel prettig vinden als het profiel van de etappe zichtbaar blijft tijdens het verrijden van de etappe, ook op de desktop website. Dit is nu niet het geval en geldt voor alle grote rondes trouwens, niet alleen in de Grand Tour.

Matthijs603

Quintana, Landa en Lopez. De verwachte namen voor een wat vroegere aanval op de Tourmalet. Benieuwd of ze het ook gaan redden (hoop voor mijn team van niet..).

Risje89

'@hartstikkebedankt je script lijkt te kloppen..

Ludi

We hadden wel gelijk, vroegere aanval op de berg van quintana, landa, mal, nog geen higuita jammer genoeg. Ook de functie van poels (en barguil?). Smullen!
Hopelijk worden ze nog gegrepen voor mij

kaboutertje

Higuita zal wel weer verdwenen zijn uit het script
Edit; nog niet helemaal

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Barguil en Martin verliezen minder dan een minuut op het peloton van km 10-5

zeewolde

Zo te zien zit Pinot geisoleerd. Dus van Gaudu geen sprake.

Matthijs603

Majka en Schachmann gelost. Porte ook.

kaboutertje

Erg grote groep nog hoor...

danusz1986

Landa of Quintana gaat winnen. Lijkt me nu wel duidelijk.

Jofferde

Aaah ik heb Lopez nog gewisseld voor Pogacar als kopman. Toch de tuinier moeten houden...

Gladiool

Haha, nu is Quintana opeens wél ijzersterk. Ik volg het niet meer.

Matthijs603

Dat is op zich wel typisch Quintana de laatste jaren toch?

Ludi

Laatste 3km moet alles kapot gaan, kan niet anders. In het peloton gaat het nog niet hard genoeg, anders zitten bepaalde totaal irrelevante renners voor ak er niet meer tussen. Zoals kangert.

hartstikkebedankt

Caruso zonder kopman en renners als De la Parte en Cataldo gaan/kunnen ook niet meer mee als het tempo echt omhoog gaat en er aanvallen komen

danusz1986

En een typische etappe voor de Landa's en Quintana's van deze wereld.

kaboutertje

Benieuwd naar de verschillen uiteindelijk

NCK17

Weer geen bijster interessante bergetappe, er gebeurt weer bad weinig.

Ludi

Lopez pakt deze. Als.martin en barguil terug kunnen komen bij landa, dan kan een ontketende yates dat groepje nog oprollen met pinot en pog.

Jofferde

Ik zei gisteren nog: gaat Mal morgen winnen nadat hij vandaag de tuin in rijdt... en nog wissel ik hem als captain.

hartstikkebedankt

Mijn eerste renners pas op 7 (c) en 8 binnen uch. Nog wel fijn dat Martin en Barguil nog even Quintana en Landa voorbijsteken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 85 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.