Ik heb ook Quintana overwogen, maar Quintana is niet echt een goede tijdrijder en in de heuvels liggen zijn kansen niet. Dus enkel en alleen in de bergetappes en voor eventuele truien heb je wat aan hem.
Laatst gewijzigd
Platje
2,54 met nog 10km, die worden zo opgeslokt
hartstikkebedankt
Exit Uran
Platje
Dan kan Higuita gaan knallen!
hartstikkebedankt
'@Scorito
Ik zou het wel prettig vinden als het profiel van de etappe zichtbaar blijft tijdens het verrijden van de etappe, ook op de desktop website. Dit is nu niet het geval en geldt voor alle grote rondes trouwens, niet alleen in de Grand Tour.
Matthijs603
Quintana, Landa en Lopez. De verwachte namen voor een wat vroegere aanval op de Tourmalet. Benieuwd of ze het ook gaan redden (hoop voor mijn team van niet..).
Risje89
'@hartstikkebedankt je script lijkt te kloppen..
Ludi
We hadden wel gelijk, vroegere aanval op de berg van quintana, landa, mal, nog geen higuita jammer genoeg. Ook de functie van poels (en barguil?). Smullen!
Hopelijk worden ze nog gegrepen voor mij
kaboutertje
Higuita zal wel weer verdwenen zijn uit het script
Edit; nog niet helemaal
Laatst gewijzigd
Matthijs603
Barguil en Martin verliezen minder dan een minuut op het peloton van km 10-5
zeewolde
Zo te zien zit Pinot geisoleerd. Dus van Gaudu geen sprake.
Matthijs603
Majka en Schachmann gelost. Porte ook.
kaboutertje
Erg grote groep nog hoor...
danusz1986
Landa of Quintana gaat winnen. Lijkt me nu wel duidelijk.
Jofferde
Aaah ik heb Lopez nog gewisseld voor Pogacar als kopman. Toch de tuinier moeten houden...
Gladiool
Haha, nu is Quintana opeens wél ijzersterk. Ik volg het niet meer.
Matthijs603
Dat is op zich wel typisch Quintana de laatste jaren toch?
Ludi
Laatste 3km moet alles kapot gaan, kan niet anders. In het peloton gaat het nog niet hard genoeg, anders zitten bepaalde totaal irrelevante renners voor ak er niet meer tussen. Zoals kangert.
hartstikkebedankt
Caruso zonder kopman en renners als De la Parte en Cataldo gaan/kunnen ook niet meer mee als het tempo echt omhoog gaat en er aanvallen komen
danusz1986
En een typische etappe voor de Landa's en Quintana's van deze wereld.
kaboutertje
Benieuwd naar de verschillen uiteindelijk
NCK17
Weer geen bijster interessante bergetappe, er gebeurt weer bad weinig.
Ludi
Lopez pakt deze. Als.martin en barguil terug kunnen komen bij landa, dan kan een ontketende yates dat groepje nog oprollen met pinot en pog.
Jofferde
Ik zei gisteren nog: gaat Mal morgen winnen nadat hij vandaag de tuin in rijdt... en nog wissel ik hem als captain.
hartstikkebedankt
Mijn eerste renners pas op 7 (c) en 8 binnen uch. Nog wel fijn dat Martin en Barguil nog even Quintana en Landa voorbijsteken.