Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 84 ... 153 154
Ludi

Op dit moment zijn er nog te veel renners die aan een top 10 plek denken ben ik bang. Enkele staan op vergelijkbare achterstand. Maar ik snap je punt. OkIk hoop dat ie mag van het peloton.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@wielerfan: precies! En als we geen gelijk krijgen weten we aan wie dat ligt ๐Ÿ˜œ.

@valvuildermoz: vergeleken met mijn eerdere post heeft de scorito scripter het veel beter met Gallopin voor dan ik inderdaad ๐Ÿ˜Š

Treenert

Gevaarlijk achtervolgend groepje voor wat betreft de dagzege. Benieuwd naar de verschillen.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Denk niet dat de winnaar in dit groepie zit...

Ludi

Masnada voor de bollen. Vreemd dat zowel schachmann als majka niet mee zit om dat onschadelijk te maken en sagan te steunen in de afdaling.

Barguil, masnada, martin en poels lijken me de sterkste hier. Maar moeten echt flinke voorsprong hebben om een kans te maken.

hartstikkebedankt

Gelukkig maar een klein groepje met weinig gekozen renners

pieterdeconinck7

"Peter Sagan en Michael Matthews rijden wel nog altijd voor het peloton uit en lijken dus goede zaken te gaan doen in de strijd om de puntentrui."

Dat is dan voor een 9e en 10e plek bij de tussensprint. Als ze gewoon in het peloton waren gebleven, hadden ze ook voor de 9e plek kunnen sprinten ...
Tenzij ze natuurlijk terug bij de 8 vluchters geraken.

Platje

Zouden sagan en matthews in het echt al in het begin lossen??

pieterdeconinck7

'@ Scorito
Kunnen jullie de verdiende punten bij de uitslag van een beklimming of tussensprint plaatsen aub?

kaboutertje

'@platje,
Ik denk dat ze gelijk op het vlakke waren mee geglipt, niet op de Soulor.

zeewolde

Het verslag rammelt weer eens.
Er ontsnappen 3 renners.
Daarna ontsnappen er nog 7 (samen 10)
Dan lossen Sagan en Matthews bij de achtervolgers. ( 5 over dus)
"Die sluiten aan bij 2 koplopers " ( huh ? we hadden er toch 3 ? )
"Maakt een totaal van 8 koplopers". Dat klopt dan weer wel ...

Laatst gewijzigd
Treenert

Idd KJ, Schachie vandaag mee en Majka morgen weer aan de beurt.

Treenert

'@zeewolde: DeMarchi is een ijsje gaan halen, รณf Masnada is helemaal niet mee. Kies maar :)

Laatst gewijzigd
zeewolde

Ik denk dat ze zelfs met zijn tweeen een hele ijs coupe aan het halen zijn, want nu zijn de 6 koplopers in een keer blijkbaar nog maar met zijn zessen.

hartstikkebedankt

Ben benieuwd of Landa al in het eerste deel aanvalt en wie hij eventueel meekrijgt.

Matthijs603

Alaphilippe heeft wel erg veel lol zeg, in etappes waarin hij vorig jaar nog eerste en tweede werd.

danusz1986

Een snipperdag van Alaphillipe. Ben een beetje bang dat meneer Alaphillipe een miskoop aan het worden is. Alhoewel hij natuurlijk boven zichzelf uitsteeg vorig jaar in de tour.

Laatst gewijzigd
Ludi

5+ minuten zou net genoeg kunnen zijn voor een van de vluchters. Misschien.

Als landa iets wil zal poels moeten wachten. Hetzelfde geldt voor barguil met quintana. Masnada, de gendt en Martin lijken me dan de meest waarschijnlijke vluchters die nu het tempo hoog willen houden.

Flip schrijf ik op voor overmorgen naar bilbao.

Matthijs603

(Dat ook nog eens terwijl hij mij de enige ploeggenoot van de nummer 2 en wittetruidrager lijkt die hem nog wat zou kunnen helpen..?)

Platje

Gelukkig niet meegenomen voor die prijs, bij hem is het vormpeil wel meegenomen. Maar hij wint nog wel een etappe, alleen de vraag is welke

Ludi

Evenepoel komt wel heel snel geรฏsoleerd te zitten inderdaad. Ben benieuwd wanneer die gaat kraken.

Ajvenema

Dit was dus een van de redenen om Ala niet mee te nemen. Niet onlogisch hoe ie het in de bergetappes doet, maar je kunt het amper maken om hem te banken in de ritten waar ie het vorig jaar zo goed deed...
Benieuwd wat het script voor hem in petto heeft in Spanje!

danusz1986

'@Platje

Ja daar heb je gelijk in, maar het is ook vaak zo met zo'n soort rijder als je hem niet neemt gaat hij juist als de brandweer.

Platje

Daar heb je ook gelijk in, budgettechnisch kwam het bij mij ook niet uit.. wilde quintana, juist vanwege zijn vorm, wel meenemen maar dat is ook niet gelukt maar dat blijkt dan weer het tegenovergestelde

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Landa en Quintana misschien ook niet, want ik schreef gisteravond "Poels en Barguil zaten ook in de kopgroep en dienen later als springplank voor Landa en Quintana." Het is onmogelijk dat ik een deel van het script juist heb :p

1 2 ... 84 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.