Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 90 ... 153 154
Jofferde

'@Condor het lijkt er anders op dat Higuita sneller vooruit vliegt dan dat de Condor kan vliegen.
Hadden we toch moeten gokken?

De Condor van Echt

Haha, @meister, maar weet: éen condor maakt nog geen zomer ;)

Ajvenema

Wat denkt Teuns te gaan doen dan? Ik mag hopen dat ie even een voorsprong pakt om daarna lekker rustig aan te gaan doen, want die heb ik erop voor morgen:)

Higuita nu in zn eentje voor het peloton uit... Nieuwe strafexpeditie van Scorito, of bloeit hier iets moois?

Laatst gewijzigd
denistel

Ja in de aanval volgens veranderd het script elke dag en dat van te voren bepaald
is wel heel twijfelachtig veel succes allen

Niels22

Op 56km van de streep er even twee uur tussenuit gaan, dat is zelfs Eurosport te gek normaal gesproken...

Jofferde

'@La Primavera, het lijkt er op dat je vandaag prima mee had kunnen fietsen!

SvenVDB

Ja dit is wel een beetje stom, laat de etappe dan gewoon pas van start gaan om 15u00 ofzo..

Ajvenema

Soms twijfel ik of ze wel écht rijden, of dat dit één groot complot is...

Risje89

'@Ajvenema Illimunati, Bilderberg, lijkt me duidelijk.

LaTrapper

'@ajvnema ik heb uit betrouwbare bron (Ollongren) vernomen dat de Russen er achter zitten

Chef83

Zou niet gek zijn als higuita vandaag wint die staat minuten achter. Normaal had tie veel korter gezeten in het alg klassement dus ksn nu tijd terug pakken.

TrEb

Om half vier pakken ze de draad weer op... Met de etappe-uitslag lijkt me. Het is inderdaad anders erg Raarrr.

Jofferde

'@TrEb je kan tot 16.30 u antwoorden op de prijsvraag, dus geloof maar dat de uitslag pas om 17.00 u is.

Ludi

Op hoeveel km zouden ze zitten om 15:30? ._.

TrEb

'@kj, ivm overstekende berggeiten moeten ze denk ik nog zo'n 40 km fietsen om half vier. Kan een leuke Poll zijn 😁

Ludi

Ik ben ook bang dat ze dan nog "net niet" aan de top van de een na laatste grote klim zijn. Dan even afdalen en uurtje klimmen.

NCK17

Team voor vandaag;
Kruijswijk (c)
Roglic
Pogacar
Thomas
A. Yates
Oomen
Schachmann
Fuglsang
Dumoulin

nasibal

Nou, ik zit er klaar voor!

NCK17

We hebben 2 van de 3 beklimmingen dus gemist.

LaTrapper

Zo dan! 10 km in ruim twee uur. Pittig bergje!

Jofferde

In 2 uur en 10 minuten tijd hebben ze toch maarliefst 12 kilometer gereden!

La Primavera

Ze waren nog aan het wachten op Gallopin... toch Condor?

rppoortman_511004

Twee uur gedaan over 10 km. Ik heb Higuita kopman maar die is uiteraard terug gepakt. Ze hebben twee uur lang het script kunnen herschrijven.

De Condor van Echt

'@Primavera: klopt! Het is een heel eind naar Navarra en weer terug 😁

Niels22

Eerste mededeling is toch dat ze in de afdaling van de 2e klim zitten? Dus wel iets meer dan 12km...

1 2 ... 90 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.