Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 94 ... 153 154
De Condor van Echt

En wederom wrijft de Condor zich de ogen uit... Hoe is het mogelijk dat zijn kopman wint, maar in een compleet ander script dan hemzelf logisch leek? Zonder maar een centimeter daalkunst van de Haai??

kaboutertje

Laat Bernal dan ook tijd verliezen in de eerste week. Niet op zijn eigen terrein op hoogte.

Platje

Pinot 1e?

hartstikkebedankt

Buchmann ook achteruit gereden geloof ik

De Condor van Echt

Huh? En nu wint opeens Pinot???

Ajvenema

'@gladiool: Sla je de spijker op de kop. Het verdelen maakt het spannend, maar ook dat je nergens echt beloond wordt voor je keuzes...

lo squalo dello Stretto

Pinot gewonnen? Toch rare fouten soms, precies alsof ze last minute nog wijzigingen hebben doorgevoerd en sommige namen zijn vergeten aan te passen.

Top 11-20
1. Thibaut Pinot in 2:24:45”

11. Nairo Quintana op 58”
12. Mikel Nieve op 1’00”
13. Simon Yates op 1’00”
14. Tadej Pogacar op 1’27”
15. Sergio Higuita op 1’47”
16. Wilco Kelderman op 1’50”
17. Pierre Latour op 1’51”
18. Alejandro Valverde op 1’52”
19. Enric Mas op 1’52”
20. Domenico Pozzovivo op 1’52”

danusz1986

En weer gezakt naar 92%. Had de nummer 6,7,10,14(c), 15, 16, 18. Schamele 163 punten.

kaboutertje

Groenewegen ook goed zijn best gedaan, maar kleine 20 minuten verloren.

hartstikkebedankt

Wederom knappe tijdsverschillen met de nummer 49 op 4 minuut 19. Twee jaar terug maar 16 man binnen de 4 minuut 19..

Platje

Top 20 binnen 2 minuten.. dan hebben ze niet heel hard gereglden toch? Dumoulin op 1.54, hou toch op

lo squalo dello Stretto

Sta op 96,1% intussen; voor een eerste keer Scorito meer dan behoorlijk lijkt me! Vraag me wel af wanneer Bernal aan de beurt komt, dit is toch echt zijn terrein. Of laten ze hem echt pieken richting derde week (zoals eigenlijk vorig jaar in de Tour) ?

Laatst gewijzigd
La Primavera

Kan niet anders dat Nibali op zijn eigen terrein in Lomardije in een afdaling gaat vallen en een DNF achter zijn naam krijgt. Weten we dat ook weer dat we die daar niet hoeven op te stellen.

nasibal

Eerstvolgende bergrit Bernal dus als captain.

Ondertussen stijgt team nasibal nog steeds!

nasibal

Ah, Jan Polanc bepaalde het tempo in de bus volgens MvdP.

hartstikkebedankt

Kijk even naar het team van de nummer 1 uit de daguitslag :p

Nibali (c), Landa, Lopez, Pinot, Roglic, Thomas, Bernal, Kruijswijk en Alaphilippe

Bank: S. Yates, Buchmann, Majka, Bardet, Barguil, Benoot, Oomen, Schachmann, Chaves, Poels, Van Emden

Geen enkele sprinter of whatever haha

Jofferde

Toch nog onverwachts 241 punten en gestegen naar 94.2%

Sagan=hulk

Het script wordt met de dag gekker en onwaarschijnlijker. In een normale GT klimt de gele trui gewoon mee met de beste, zeker als er nog ploegmaats zijn om bepaalde gaten te dichten.

kaboutertje

Als ze morgen serieus Bennett laten overleven ben ik er klaar mee:
https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2019/stage-12

Lijkt me een grote kopgroep die volledig uit elkaar valt op de slotklim (2,5km à 10,5%), en misschien zelfs al wel eerder.

Laatst gewijzigd
Risje89

Weer pijnlijk dag voor team Risje met kopman Pogacar. Gezakt naar 95%, mede door het onnavolgbare scenario van deze etappe. De etappe van morgen voorspelt niet veel goeds, de scriptschrijver kan hier alle kanten op met zijn/haar fantasie.
Krijgt Matthews dan eindelijk zijn felbegeerde etappezege in een spurt? Of is het de beurt aan een willekeurige aanvaller?

arjenzvob

Ik stijg ook rustig. Baal wel dat ik Nibali als captain gewisseld heb voor Roglic maar ach.
Beter dan 99%, 36 plekjes gestegen en bijna top 100.

Morgen wordt een hoofdbreker, maar ach, die overgangetappes zijn voor iedereen lastig te voorspellen. De meest voor de hand liggende keuze vind ik Sagan, gezien het parcours en zijn perspraatje. Nog even bedenken hoe ik dit ga aanvliegen.

user26842

De top 10 99.9% binnengeslopen, en 1e in de forum poule.
Bittere nasmaak is wel dat dit niet om het echie is..

Kaassoufflé

267 punten vandaag en gestegen naar 99%! Lekker teampunten met Bernal, Thomas en Dennis op deze manier.

hartstikkebedankt

Mooie dag voor Trentin morgen maar ik durf hem denk ik geen captain te maken

RemcovanderMaas

Ondanks kopman (Poga) toch 250 punten en gestegen naar plek 40. Gaat nog altijd lekker zo 💪🏻

1 2 ... 94 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.