Scorito Grand Tour Spel 2020

1 2 ... 95 ... 153 154
Valvuillerdemoz

Nou jaa! Twee bergatappes achter elkaar en mijn team daalt schrikbarend. Vandaag op Fietsopa en nog twee na de laagste dagscore van de Wielerflits Forumpoule. En dat terwijl mijn AK ploeg iedereen nog naar huis fietste op Alpe d'Huez en ook in de tijdrit. De scripteur is het hier even totaal kwijtgeraakt geloof ik.

hartstikkebedankt

'@Val Oh ben jij diegene met de onzichtbare naam.. Kan niet eens je team aanklikken op deze manier..

denistel

Pogacar die rijdt al een jaar super maar hier niet Fuglsang laatste 2 jaar ook
behoorlijk goed hier niet. Bernal vorig jaar definitieve doorbraak moet hier
knechten.Nou ja we zien morgen wel weer.

hartstikkebedankt

Fuglsang en Bernal is niet zó raar. Fuglsang laat het wel vaker (lees: bijna altijd) afweten in de GT's/hooggebergte. Thomas heeft het geel en Ineos verdedigt primair het geel.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Bij Team De Duracelli's is de pleuris uitgebroken, vooral Tom Dumoulin is er klaar mee, omdat hij alleen maar mag knechten.
Hiervoor ben ik niet gehaald zei hij, als het zo doorgaat ga ik weer terug naar Sunweb.

Team manager Benzardi probeert de boel nog te sussen, maar of dat lukt kunnen we niet met zekerheid zeggen.
Vandaag maar 185 punten gehaald en gezakt naar 71,6%

Valvuillerdemoz

'@hartstikkebedankt: Nee dat ben ik niet, die had ik nog over het hoofd gezien. Dat team is wel aan te klikken overigens, hoor.
Maar ik sta zelf met FC Xavi nu op plek 23

JoostEmpty

Morgen een dag met een grote kopgroep die gaat strijden om de winst en daarom mogen al mijn avonturiers ook starten:

Higuita
Stuyven
Van der Poel
Van Avermaet
Benoot (C)
Schachmann
Teuns
Sagan
Matthews

Chef83

Ciccone die valverde er een paar ettapes af rijd 😆😆😆😆🤣🤣🤣 pinot landa zakken er niet doorheen🤣🤣🤣🤣🤣🤣 niet meer te raden dit spelletje ik verwacht nog wel een paar afstappers zoals pinot ,landa ,fuglsang, soler,en een groenewegen en nog een paar die hem niet uitrijden .

Jofferde

Hoe heet de forum poule? Mij totaal ontgaan...

Jofferde

En wat denken jullie van CCC morgen? Die zullen toch wel voor Trentin gaan en niet voor GVA?

luukert

Is de winst van Gilbert in de Vuelta etappe van vorig jaar een gegronde reden hem morgen niet op te stellen?

hartstikkebedankt

Forumpoule:

https://scorito.dk/1b1XHYZ

jsprunk

Lampaert is nog volledig onzichtbaar deze ronde. Nou vind ik morgen ook niet meteen zijn etappe, maar zijn prestaties tot nu toe passen niet echt bij de vorm die hij in de Omloop vertoonde. Toch maar opstellen..?

hartstikkebedankt

Eerder voor teampunten dan dat ik hem zelf een goede uitslag zie rijden, maar je weet het nooit met het script

Ludi

Morgen gaan we op avontuur

Sagan
Matthews
Mvdp
Trentin
Stuyven
Teuns
Gilbert

2x ineos verder. Kopman? Lastig.

Ajvenema

Jezus, als ik ergens een schurfthekel aan heb is het nog wel aan die mensen die je nooit ziet, en dan alleen even langskomen met hun ‘keurig de 99% ingefiets’ posts 😂

Nouja, hekel is een groot woord, maar irritant is het wel:)

hartstikkebedankt

Zelfde team hier Kj, alleen Gilbert = Schachmann

De kopman wordt nog even over geslapen

Wellens Nietens

Zou Nibali morgen in de afdaling nog een truc uithalen om Thomas uit het geel te rijden?

Ludi

Nee, nibali heeft vandaag gewonnen, dus morgen dagje niks.

Zadelpen

Wij scoorden deze dag slechts miniem boven het maaiveld uit. En dat is natuurlijk veel te weinig voor een ploeg met het statuur van team Zadelpen. Het is dan ook haast niet te doen, deze stoelendans van mechanische doping.

Morgen gaan we het eens helemaal anders doen; verschil maken! Waar 90% blindelings Sagan zal invoeren gaan wij er vanuit dat de scriptschrijver juist dat gepeupel een loer wilt draaien.

Degenkolb...... onthoudt die naam.....

DvH6

'Pinot en Landa zakken er niet doorheen' zeggen en er allemaal cynisch lachende smileys aan toevoegen, net of die twee nog nooit een goede etappe hebben gereden in de tweede week? Toch wel altijd.

De Condor van Echt

De Condor was vandaag onderhevig aan zware turbulentie, in de ijle hoogten van de Andes. Rakend aan het Walhalla der Velominati, met 96,8%, oftewel een 368e plaats, werd hij even slachtoffer van hoogmoedige gedachten... Zeker toen hij het exclusieve privilege deelde om met een der meest illustere kenners op dit forum, @hartstikkebedankt, de dagscore te delen, toen dacht hij even - heel even! - dat hij inzicht kreeg in de ondoorgrondelijke wegen van de Grote Scripter...
Ach, ijdele hoogmoed! Hybris!!! De loop van de Koers van de Grote Scripter maakt immers slechts 1 ding duidelijk: we zijn allen speelbal in het blinde lot dat de Grote Scripter voor ons beschikt heeft, een universum waarin koers gedegenereerd is tot een treurig hazardspel, een universum waarin strevingen om de Tactiek, het Wezen, van de Koers te doorgronden, slechts futiele rimpelingen in een oceaan zijn.... En vooral, waarin de triomf van de ene dag kan omslaan in de deceptie van de volgende... En zo vreest de Condor dat zijn vleugels die zo machtig lijken, zo dicht bij de zon der Velominati gekomen, zullen smelten als was, als een treurige Inca-pendant van de Icarus mythe....

Kaassoufflé

Sagan
Matthews
MvdP
Trentin
Stuyven
Bernal
Thomas
Denis of Alaphilippe Of GvA

Captain moet ik ook nog over nadenken.

Jasperdewaal11

'@ Condor waar blijf je de inspiratie vandaan halen haha heerlijk leesvoer

Rob94

Ik zag voor de deadline dat ik op onverklaarbare wijze Nibali als captain had, terwijl ik toch echt dacht Pinot te hebben aangeklikt. Het was een teken helaas. Had ik het maar na de deadline gezien haha

1 2 ... 95 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.