Spel: De Wielervisionair 2020 NAJAAR

1 2 3 4 5 6 7
jappe666

Sorry, erg druk en vooral bezig geweest met het andere Dauphiné-spel voorlopig, omdat het daar wat dringender was allemaal.

Nee Gerrit, je hoeft niet onder de 1200 te blijven voor deze 3 koersen, maar je totaalbudget voor alle koersen samen is wel maar 400€ gemiddeld per koers, dus met onze 15 koersen komen we uit op 6000 te besteden punten. Ik vrees dus wel dat jij een probleempje hebt want je hebt er nu al 5727 van gespendeerd.

Ab Normaal

Ik heb Cras, Froome en Vingegaard.
Ben voor lage punten en zekere starters gegaan.
Almeida en Vlasov leken me perfect voor Lombardije maar waren op dat moment nog niet bevestigd.
Froome zullen er wel veel hebben.
En de startlijst van Bretagne is nog ongewis.
Vingegaard start zeker. Hoopte dus daarmee iemand onder me te houden die geen starters heeft en zo budget over te houden.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Ik zit op Almeida, Latour en Aranburu.

Nu hopen dat Latour niet te hard is gevallen

Ceramiche Ariostea

Ik heb:

Dauphine: Tom Dumoulin
Lombardije: Davide Villella
Bretagne: Jempy Drucker ( Was de meest lastige keuze omdat er nog niet heel veel van de startlijst bekend was )

Voor de overige wedstrijden is het toch niet te doen om een team door te geven. De startlijsten zijn allemaal nog voor geen 20 procent gevuld daarnaast gaan er een flink aantal renners hun restseizoen afstemmen met wat er in de tour gaat gebeuren.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Ik heb Dumoulin voor Dauphine, Aru voor Il Lombardia en Aranburu voor Bretagne.

Wanneer moeten de renners voor de andere wedstrijden uiterlijk zijn doorgegeven. Zoals Park zegt is dit nu doen wel echt een hele grote gok aangezien er nog amper renners op de startlijst staan.

hartstikkebedankt

Voor de eerste koersen heb ik Aru, Dumoulin en Cavagna.

jappe666

Ik zal het gewoon van tijd tot tijd doorgeven wanneer nieuwe deadline is.
Doordat er meerdere managers niet startten moesten we toch sowieso al groeperen :-)

zeewolde

Maar ik heb al mijn renners al doorgegeven en als ik wat wil aanpassen telt het als wissel ?
Ik vind eigenlijk dat iedereen nu zo snel mogelijk alles aan Jappe666 moet doorgegeven, en niet wachten tot de startlijsten van de BinckBank en de Vuelta compleet zijn. Er zit toch een visionair aspect in het spel ? In de naam dan toch.....

jappe666

Voor mij maakt het niet, ik heb al zo ontzettend veel moeten wijzigen aan het concept dit seizoen dat een verandering meer of minder mij niet meer uitmaakt. Ik laat de meerderheid beslissen.

Wienk33

Ik heb ook alles al doorgegeven en zou inderdaad scheef zijn als de deadline nog lang duurt.

SvenVDB

Zelfde mening als Zeewolde hier.

Ceramiche Ariostea

Oké als de meningen die kant op gaan prima. Ik zal zorgen dat de rest tussen het voetbal, wielrennen, formule 1 door dit weekend verstuurd gaat worden.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat red ik niet. Heb aan het begin aangegeven dat ik alleen het eerste drieluik zo snel redt.
Mijn dochter gaat op kamers wonen en ik ben dit hele weekend aan het klussen en overhuizen.
Heb er nog niet naar gekeken en kan dat op z’n vroegst maandagavond.
Kunnen we niet gewoon iedereen die al ingeleverd heeft de mogelijkheid geven om het volledig te herzien en vlak voor de 4e race in te leveren?

zeewolde

Als Jappe er geen problemen mee heeft is het voorstel van Ab voor mij ook wel OK. We zijn al genoeg deelnemers kwijtgeraakt als non-starters, dus het moet niet te ingewikkeld worden door nog meer afhakers.
De 4e race is overigens Tirreno, ik denk dat we dan de start van de Tour (5e race, maar start eerder dan de 4e) moeten pakken

Edit (4 uur later) : met Evenepoel in het ziekenhuis in Lombardia en Froome in de gruppetto in de Dauphiné kan het voor mij wel eens snel afgelopen zijn trouwens.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Bettiol, Roglic en Almeida niet gestart of gefinished. Zo ziet het er ook voor Gerrit niet goed uit.

Ik maak terug een kans met Vanhoucke in Brettagne.

Gerrit Glomser

Ik verwacht inderdaad al klaar te zijn (en hoop het ook wel een beetje). Ben eigenlijk al volledig met het tweede blok bezig...

Ab Normaal

Jappe, kun je al een overzicht geven na twee koersen hoe de situatie is? Wie lopen er gevaar, wie zijn al veilig enz.

SvenVDB

Ik denk dat ik en Gerrit degene zijn die in gevaar zijn.

Viviani versus Vanhoucke in Bretagne :)

erveedeeee

Volgens mij lopen er nog meer gevaar. Stel dat bijvoorbeeld Drucker uitvalt in Bretagne, en Viviani en Vanhoucke eindigen voorin dan heeft Park een probleem.

Rawolf, Peter en ik zijn sowieso zeker van de volgende ronde, we hebben allemaal Aranburu, net als Zeewolde, maar die heeft een slechter resultaat bij de andere twee wedstrijden.

Zo is ook Vernis zeker, en Wienk.
Volgens mij kan de rest in theorie nog uitvallen

zeewolde

'@erveedee inderdaad mijn Froome 4 seconden achter jouw Latour, en de laatste dag probeert hij het niet eens. Gekmakend.

erveedeeee

Was ik erg blij mee inderdaad 😀

jappe666

Ik moet de gewogen gemiddeldes nog verrekenen eens ook Bretagne gereden is, maar op pure uitslagen is dit voorlopig de tussenstand:

194 Gerrit Glomser
194 SvenVDB
158 Jappe666
158 Zeewolde
157 Erveedeeee
120 Ab Normaal
100 Vernis
94 Hartstikkebedankt
94 Park111982
94 Peter Post Forever
94 Rawolf
26 Wienk33

jappe666

Volgende managers zijn nog in gevaar:

Gerrit Glomser - Viviani
SvenVDB - Van Houcke
Jappe666 - Senechal
Zeewolde - Aranburu
Ab Normaal - Vingegaard
Hartstikkebedankt - Cavagna
Park111982 - Drucker

Rawolf

Vingegaard rijd niet dus dat word een lastige voor Ab Normaal

jappe666

Dan moet hij hopen op nog een niet-starter of opgever bij 1 van de kandidaten onder hem of een heel zware koers met heel veel opgaves.

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.