Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 146 ... 289 290
JimKro

Omslaan? Ik zie nu helemaal niks van het forum op m’n telefoon :)

mart1202

Op mijn laptop zie ik ook af en toe een leeg veld

Kpenty

Er is nog gewaarschuwd voor die last minute wissel. Kristoff eruit gehaald voor Ewan die ik geen enkel moment heb overwogen, maar op het einde toch opeens denken dat je hem nodig hebt omdat hij een trein heeft en Kristoff niet en het dus onzeker voor me was of Kristoff wel elke sprint mee zou kunnen doen. Achja de tour is nog jong

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wat heb ik Pedersen onderschat zeg, die is veel sneller dan ik had gedacht.

ditisdavid

Waardeloze start dit, kopman Ewan buiten de punten en maar vier in de toptien

Abdoe

Haha Kristoff, zo'n beetje de enige sprinter die ik in geen enkele Tourpool heb gespeeld.

Ajvenema

Nou, dit is dan weer de bekende scorito-deceptie, maar parijs is nog ver!

vevie

Lijkt een goede score te worden. De nummer 2-5 en alvast nummer 7, 11, 14, 16 en 17 en de rest nog niet bekend.

Edit: nummer 18 ook nog. Niet verwacht dit. Mooi

Laatst gewijzigd
nasibal

Grootste verrassing vandaag; De valpartij van Pinot.

Venturini sterke uitslag voor zijn doen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Connor Swift nog voor Ewan!

nasibal

Connor Swift nog voor Ewan!

Die heeft in ieder geval z'n top 20 plek binnen.

Ajvenema

Van Aert leek er lekker bij te gaan zitten, maar die mag natuurlijk niks meer nu bennett ook beschadigd is. Conner swift maakt het wél meteen waar :’D

Kris Vroem

Verrassende winnaar zo vandaag. Die zag ik niet echt aankomen want niks laten zien laatste maand. Pedersen ook mega snel. En wat een chaos vandaag met alle valpartijen, we zijn weer begonnen :)

marconeuvel

Had ik misschien toch gister Ewan (19e) en Impey (buiten de punten) moeten wisselen voor Trentin (12e) en Venturini (14e). Tot op het laatste moment getwijfeld.. Er kan nog veel gebeuren, maar wel alvast de eerste gemiste (grote) kans van Ewan.
Kristoff heeft geen moment in mijn team gestaan, net als Pedersen.

Sjas Patatje

Verrassende uitslag!
Ik heb Kristoff nooit overwogen in mijn team, vanwege zijn hoge waarde. Pedersen laat het zien ... als hij dit vaker doet dan is hij een Scorito pareltje.

Ter volledigheid nog even mijn team:
1. Bernal
2. Roglic
3. Dumoulin
4. Pogacar
5. Landa
6. Lopez (MAL)
7. D. Martinez
8. Alaphilippe
9. S. Bennett
10. Ewan
11. Sagan
12. Viviani
13. Coquard
14. Venturini
15. Degenkolb
16. Van Aert
17. Van Avermaet
18. Kämna
19. Mühlberger
20. Madouas

Voor mij geen Pinot (vaak pech, net zoals vandaag), Carapaz (onzeker over zijn rol en vorm), Buchmann (wel of niet fit?), Quintana (gekozen voor Landa/MAL). Verder heb ik "gewoon" de duurste sprinters gekozen, omdat het b-segment (Nizzolo/Trentin/Kristoff etc) voor mij té onzeker was. Viviani verwacht ik wel paar keer in de top 5, hopelijk kan hij de toppers een keer kloppen. Niet veel mensen hebben Viviani volgens mij.

Kämna kan wellicht puntjes pakken voor de witte trui, goede klasseringen in etappes en truipunten met Sagan hopelijk. Van Aert idem dito, team punten en wellicht mag hij voor eigen kans gaan in een paar etappes.

Wat verwachten we morgen?! We zijn los!

exceed cf

Die pedersen is z’n geld alweer waard geweest, alles wat hij nu nog pakt is bonus

mart1202

Omslaan

De Tourminator

Mijn team met de favoriete top 5 ook voor mij:
Roglic, Bernal, Dumoulin, pogacar, Pinot.

Aangevuld met:
Buchmann, Higuita, Kämna, Kuss en D. Martinez.

Heb ook nog Landa erin gehad, maar wilde mijn sprinters upgraden, dus die er weer uit. Buchmann en Higuita hebben er eigenlijk vanaf het begin wel in gestaan.

Sprinters:
Sagan, S. Bennett, Nizzolo, Coquard, Bol, Bonifazio, Mezgec en Pedersen. Laatste als opvulling van 500K, maar verwachtte ik in etappe 1 ..... (Uiteraard niet als nummer 2). Dit te weinig budget geen Ewan 😂

Aanvallers:
Alaphilippe en Wout van Aert. Deze 2 hebben er vanaf het begin in gestaan ....

Hiermee gaan we voor een bekertje, wordt tijd voor een gouden, dat is alweer lang geleden, maar we zullen zien. Het begin is in ieder geval redelijk goed.

vevie

'@exceed: idd, heeft z’n prijs voor mij er qua punten al uitgehaald. Top. Altijd wel mooi dit soort meevallers.

user27296

Miserie

Aadjenr11

Next

user27296

Nog altijd miserie

kevinraar

heb best goed grscoord met 236 ounten heb de nummer 3 4 5 6 11 13 19 sta nu op 92.4

madeinstars

Lekker dagje zeg. Zijn al een hoop poules gesneuveld. Hopelijk krijgt Scorito z'n servers nog op orde...

Westland95

Meteen 99.2%. Lekker hoor.

1 2 ... 146 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.