Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 3 4 ... 289 290
Jeffrey81

Inderdaad, maar dat doen wij dan altijd met zijn allen voor Kevin he? ;-)

Mijn eerste indruk is inderdaad weer een ruim budget. Als je één AK-topper en één sprint-topper weg laat, dan kun je verder redelijk vrij kiezen.

Speedyvreter

Ik vind sprinters kiezen erg lastig dit jaar. Iemand tips?

Jeffrey81

Jammer dat Coquard zo duur is overigens. Toen ik die van de week zag rijden in La Route d'Occitanie en ook nog zag winnen dacht ik: mooi, een eerste goedkope sprinter voor de Scorito ploeg staat al vast.... maar dan maken ze hem 2 miljoen.... :(

Aan de andere kant: als de verhouding Coquard-Viviani in La Route ook de verhouding tussen hen in de Tour weerspiegelt, dan is de keus wel snel gemaakt ;)

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Met de mindere sprints in vergelijking tot voorgaande jaren indachtig heb ik nu 6 sprinters plus Stuyven. Dat waren vroeger 8 pure sprinters. Lijkt me wel goed zo qua verdeling.

maurice_14

Het is weer een mooie puzzel. Blijf wel een naar gevoel houden van de sprint van gisteren. En zal dat effect hebben op de Tour? Ik ben benieuwd..

Ajvenema

Nou jongens: gAaT jAsPeR sTuYvEn MeEsPrInTeN?

Rawolf

De tendens de laatste koersen is dat Theuns sprint en dat Stuyven de leadout doet.

hartstikkebedankt

'@Rawolf Waar was dat dan? 1 etappe in de Algarve en gisteren? Parijs-Nice en Burgos reed Stuyven voor eigen kans volgens mij

danusz1986

Ik heb momenteel Bernal, Thomas, Roglic, Pocagar, Pinot, Landa en MAL in kunnen passen. Sagan, Ewan, Trentin als sprinters en wat goedkope. En Alaphillipe als top aanvaller. Veel goedkope aanvallers momenteel. Even kijken wat Stuyven gaat doen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@hartstikkebedankt, je hebt helemaal gelijk. Het ligt wat genuanceerder als ik naar de resultaten kijk. Weet niet waarom ik het zo had opgeslagen.

Jori

Sluit me aan bij Jsprunk: Leuk om alvast wat naampjes te klikken en de prijzen te verkennen, maar eerst maar eens wachten op wat meer koersen en definitieve selecties. Zo zie ik bijv Theuns de selectie van Trek niet halen en zijn er bij de sprinters veel interessante namen die toch niet allemaal mee zullen gaan. En verder nog maar even wachten wat de doelen zijn van ploegen en hoe de verhouding vooraf lijken in Ineos en Jumbo.

Verder, etappe 2 is bijvoorbeeld normaal prototype vluchtersetappe. Maar er wordt hier ook een gele trui verdiend, kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Bora, DQS en CCC toch er een soort halve sprintersrit van proberen te maken met Alaphilippe, Schachmann en GvA/Trentin of misschien zelfs wel Sagan en Bennett. Laatste zie ik niet gebeuren, daarvoor is het parcours normaliter veel te zwaar. Maar zonder de eerste echte test te hebben gehad, zal het wel pure chaos worden. Mag bijv. een Bardet al in de vlucht of toch te gevaarlijk? Latour en dat soort mannen? wat er ook gebeurd, elke ploeg zal wel een scenario hebben wat ze niet aanstaat en waardoor ze gaan rijden. Lekker hollen of stilstaan, persoonlijk nu al een rit waar ik naar uitkijk. Om nog maar te zwijgen van een toprenner die dan al kraakt bij de vele tempo-wisselingen, wat niet heel gek zou zijn gezien de vreemde aanloop periode.

Ludi

'@jori eens, en wat denk je van etappe 1, kan ook alle kanten op!

kevinraar

Daan dat is geen slecht team

Ik heb nu Bernal Roglic Dumoulin Kruiswijk mollema higuita sagan ewan Benett Colbreli hagen bol Alaphlippe en van aveemaet

-Wielerfan

Welke renners zien jullie een goeie kans maken op de eerste gele trui?

JimKro

Etappe 1 wordt in principe toch ook een sprint naar alle waarschijnlijkheid? Of zie ik iets over het hoofd?

-Wielerfan

Een 50 kilometer voor de streep is het ongeveer 30 kilometer licht klimmen en dalen. Daar zullen veel aanvallen plaats vinden in mijn ogen. Zeker ook omdat er ook kansen liggen op geel.

Maarja ik vind het erg moeilijk inschatten.
Halen de sprintersploegen de aanvallers weer in..
En wie heeft n vrij rol om evt aan te vallen voor het geel

Milanjacks

Iemand een overzichtje van welke renners voor de witte trui kunnen gaan? Bernal,Mas, Higuita, Sivakov en?

Ragnar Lolbroek

'@Milan: Pogacar

Ragnar Lolbroek

Martinez en Gaudu ook nog.

-Wielerfan

'@milan mulder

FDJ-renner Gaudu hoort ook wel in dat rijtje thuis.
13de in de tour vorig jaar.(als knecht)

En wie weet wat er in zit als Pinot uit zou vallen.

arjenzvob

'@ Milan: hoeveel moeite is het om even het kopje jongerenklassement aan te klikken? Of bij kwaliteiten: jongeren

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@arjen +1 hahah

rev

https://mobile.scorito.com/subleague/tour-de-france-2020/tourfrance-202/befd7101-a7f8-4e95-ad74-156428c8ca08

Laatst gewijzigd
Pim96

Dit jaar echt paar leuke renners in de 500k categorie.

-Wielerfan

Welke rol zou Jungels in de tour krijgen?🤔

In de Klim-Tijdrit zal die zowizo wel een leuke notering fietsen.
Maar mag die het ook proberen in de heuvels/bergen..

1 2 3 4 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.